quote:Jack van Gelder presenteert met ingang van komend seizoen iedere zondag van 21:30 uur tot 22:30 uur op Ziggo Sport en Ziggo Sport Totaal het nieuwe voetbaltalkshow Rondo. Hierin bespreekt Jack samen met Jan van Halst, Wim Kieft en twee wekelijks wisselende gasten alle nationale en internationale topvoetbal met uiteraard de focus op de Premier League en de Primera División maar ook de Eredivisie.
Je bent niet zo wild meer van Ziyech he.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Ziyech was in de eerste helft waanzinnig slecht, woensdag.
Als hij goed speelt, speelt hij goed; als hij slecht speelt, speelt hij slecht.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je bent niet zo wild meer van Ziyech he.
Jij bent opgegroeid met goed is goed en fout is fout.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als hij goed speelt, speelt hij goed; als hij slecht speelt, speelt hij slecht.
Durf je er iets op te zetten?quote:Op zondag 17 februari 2019 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax gaat met 1-3 winnen in Madrid.
En Wim Kieft zat woensdag laag op de tribunes in de Arena.quote:
Hij is goed bruin geworden zie ik.quote:
Jij durft.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wil dik geld zetten op PSV volgend weekend.
Heb jij de laatste tijd nog een uitwedstrijd van Feyenoord gezien?quote:
Maar Wim heeft daar vrede meequote:Op zondag 17 februari 2019 20:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En Wim Kieft zat woensdag laag op de tribunes in de Arena.
Ik sla gehandicaptenvoetbal liever over.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb jij de laatste tijd nog een uitwedstrijd van Feyenoord gezien?
Henk Spaan speelde vroeger een kindermishandelende vader in Baantjer.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Henk Spaan met zijn professorkapsel
En wat speelde Jack van Gelder?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Henk Spaan speelde vroeger een kindermishandelende vader in Baantjer.
Geen idee.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat speelde Jack van Gelder?
Zou je voor zoiets naar een kapper gaan?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Henk Spaan met zijn professorkapsel
quote:Op zondag 24 februari 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat speelde Jack van Gelder?
Hij heeft ook nog een drankhoofd.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zou je voor zoiets naar een kapper gaan?
Lijkt er wel op,quote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 20:42 schreef Caland het volgende:
Ik moest ineens denken aan de lobby die Sjek begon om Amrabat voor oranje te laten kiezen
met alle respectquote:Op zondag 24 februari 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
Zelfs Mario Been heeft het opportunisme door rond Stam.
PSV heeft hier ook recht van sprekenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
Alleen PEC mag erover klagen. PSV is een ordinaire Calimeroclub
Heracles Heracles ook.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:49 schreef Doublepain het volgende:
PEC was toch de enige die VOOR kunstgras ging stemmen laatst toch?
Zoeken het maar uit dan
Alleen Heracles en Emmen stemden tegen. Heracles wilde een vergoeding voor het jaren lang profiteren (quote:
wmb mogen alleen ploegen stemmen die +10 jaar in de Eredivisie zittenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen Heracles en Emmen stemden tegen. Heracles wilde een vergoeding voor het jaren lang profiteren (![]()
) en Emmen achtte zichzelf een te kleine club om stelling te nemen.
Heracles is een aidsclub.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen Heracles en Emmen stemden tegen. Heracles wilde een vergoeding voor het jaren lang profiteren (![]()
Zo’n Emmen moet toch helemaal geen stemrecht krijgen joh.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar anders over denken.quote:
leukquote:Op zondag 24 februari 2019 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kepa_Arrizabalaga
[ afbeelding ]
Zo iemand ga je toch niet wisselen.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Daar stond iets andersquote:Op zondag 24 februari 2019 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar stond iets anders
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar stond iets anders
[ afbeelding ]
Zeker, dan zou iemand als Bale nooit een grote voetballer kunnen worden.quote:
Higuain kon op aangeven van Messi genoeg goals maken in die finale vijf jaar geledenquote:
twitter:Sammy_Goal twitterde op zondag 24-02-2019 om 21:11:37Sarri asked about Kepa: “you don’t like to speak about football? It was a misunderstanding, it was my fault, I thought he was injured. He was right but in the wrong way, I think, in the way he behaved.” Hmm. Next Q: you seemed angry: “I was really angry.” reageer retweet
Daarom.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Higuain kon op aangeven van Messi genoeg goals maken in die finale vijf jaar geleden
Henk liep ook te zwetsen over Denayertwitter:City_Watch twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 11:20:57Lyon confirm they have paid ¤6.5m initially for Jason Denayer with a further ¤3.5m to follow in bonuses (¤10m deal). He has signed a four-year contract. https://t.co/UTyzy2hKPM reageer retweet
Snap niet waarom die mongool uitgenodigd is tering jantjequote:Op zondag 24 februari 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Henk liep ook te zwetsen over Denayertwitter:City_Watch twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 11:20:57Lyon confirm they have paid ¤6.5m initially for Jason Denayer with a further ¤3.5m to follow in bonuses (¤10m deal). He has signed a four-year contract. https://t.co/UTyzy2hKPM reageer retweet
Ik ga zo NBA kijken na Realquote:Op zondag 24 februari 2019 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
O ja, Jack haat Real, dus gaat hij maar golf kijken.
Ooit de leukste speler om naar te kijken in de Premier League. Nu is hij de Croky League aan het slopen om komende zomer te vertrekken naar Real Madrid.quote:
Het oude Studio Voetbal.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
Zonder baas Willem is dit programma echt helemaal niks.
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is geeeeeeen sport
~ je weet wel wie
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is geeeeeeen sport
~ je weet wel wie
Mijn UI's waren altijd van pure kwaliteitquote:Op zondag 3 maart 2019 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als iemand zijn muil moet houden over een UI, dan ben jij het wel.
Ik ga niet af op de vorm.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van Kieft met zijn 'Hmpfffffffffff' 'Pffffffffffffffff'
Kieft is bij Rondo het meeste genot wanneer anderen aan het woord zijn en je de irritatie in zijn ogen ziet.quote:
Moet ik ook niet doen. Maar het vorm toch onbewust mijn mening hoe ik over iemand denk. Ongeacht de inhoud. Want van de Nederlandse analisten is Kieft wel degelijk één van de betere.quote:
Dat kan nog steeds van alles zijn maatquote:Op zondag 3 maart 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen opskeer, geen matje, geen vreemde kleuren.
Youri heeft vooral de mislukte genen van zijn gestoorde vader . Komt er nu weer uitquote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
Dit gaat weer helemaal nergens over. Youri is een drinker. Hij zal vast de fles wijn die gasten krijgen al hebben opgezopen.
Met die controleurspet-actquote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Youri heeft vooral de mislukte genen van zijn gestoorde vader . Komt er nu weer uit
Ga je dan weer VI kijken?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
Blij voor Kieft dat hij na dit seizoen weer bij deze onzin weg is, maar ik ga hem als analist wel missen bij Ziggo.
Als Kieft er zit, schakel ik graag in. Wimmes is een held.quote:
Waterreus heeft zijn "maniertjes" ook afgezworen lijkt het.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
Dit gaat weer helemaal nergens over. Youri is een drinker. Hij zal vast de fles wijn die gasten krijgen al hebben opgezopen.
Wow.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
Jack's Twitterspinsels
(al ben ik geblokt door Jack)
Heb jij trouwens nog een gesprekje gevoerd met die knakker van VI n.a.v. de tweet van onze gezamenlijke vriend @GGMM?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
Jack's Twitterspinsels
(al ben ik geblokt door Jack)
Ja. De inhoud is niet heel spectaculair; als ik een idee of input heb, kan ik me altijd melden.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog een gesprekje gevoerd met die knakker van VI n.a.v. de tweet van onze gezamenlijke vriend @:GGMM?
Niet aan toegeven. Wacht maar totdat ze je vragen. En dat moment gaat komen.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja. De inhoud is niet heel spectaculair; als ik een idee of input heb, kan ik me altijd melden.
ZO ZEG.
Ik las gisteren een stukje op VI.nl waarin werd geschreven dat Pique aan een slecht seizoen bezig is (laatste weken weer prima) en Umtiti ook (heeft er alleen 85% van het seizoen van uitgelegen maar soit).quote:Op zondag 3 maart 2019 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet aan toegeven. Wacht maar totdat ze je vragen. En dat moment gaat komen.
Kun je mij introduceren als kenner van het Franse voetbal?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja. De inhoud is niet heel spectaculair; als ik een idee of input heb, kan ik me altijd melden.
ZO ZEG.
Wat negeer je mij Stijn?quote:
Jouw eigen werk. Niet mijn werk.quote:
Jammer dat ze je niet verslaggever Spanje makenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las gisteren een stukje op VI.nl waarin werd geschreven dat Pique aan een slecht seizoen bezig is (laatste weken weer prima) en Umtiti ook (heeft er alleen 85% van het seizoen van uitgelegen maar soit).
Stijn op een tripje naar Sevilla sturen om Betis te ontledenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer dat ze je niet verslaggever Spanje maken
Dat doen de fans zelf al na vandaag.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn op een tripje naar Sevilla sturen om Betis te ontleden
Sevilla speelt.quote:
Ik kom net thuis dus ik zie ook maar net de 4-1 waarbij RulliGod de goal cadeau doet.quote:
De immer dronken Youri is een influencer.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
Ja hoor Youri, als jij wat zegt staan er al 1.000 berichten over op internet.
Over een geschikte kandidaat kunnen vinden voor Feyenoord?quote:
Een trainer met een goede visie kan toch juist belangrijk zijn om de boel daar op te bouwen.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Over een geschikte kandidaat kunnen vinden voor Feyenoord?
Werd wel groter gemaakt dan dat het in principe is.
Dat zou hij wel willen.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal hij ook een gastrol krijgen in de nieuwe Kees&Co?
Er komt wel iemand binnen nu ,Stam heeft een echte Feyenoord kopquote:Op zondag 10 maart 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een trainer met een goede visie kan toch juist belangrijk zijn om de boel daar op te bouwen.
Ook al vinden Feyenoord-fans het woord 'visie' heel eng.
7 jaar geleden alweer, kolere.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou hij wel willen.
Dit was ook een topstukje.
Feyenoord is ook kaal geplukt ja.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er komt wel iemand binnen nu ,Stam heeft een echte Feyenoord kop![]()
Andries wordt warm van halve kansen die Real Madrid had. Andriesgod.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:14 schreef Monolith het volgende:
Andries is een typische Ajacied. Real had meer balbezit dus was beter.
Dat was wel een wedstrijd die gelijk je hele week goedmaakt.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg nooit genoeg van deze beelden.
Ik ben er dagenlang high van geweest, pas gisteren werd het wat minder.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was wel een wedstrijd die gelijk je hele week goedmaakt.
Vandaag wel van begin tot eind wel heerlijk rustig en opgetogen op het stoeltje.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er dagenlang high van geweest, pas gisteren werd het wat minder.
Dit was een mooie wedstrijd om niet teveel krachten te verspelen.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaag wel van begin tot eind wel heerlijk rustig en opgetogen op het stoeltje.
Blij dat Neres weer wat goaltjes heeft meegepakt.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaag wel van begin tot eind wel heerlijk rustig en opgetogen op het stoeltje.
Mag van mij af en toe wel meer positiewisseling tussen Neres/Tadic/Ziyech komenquote:Op zondag 10 maart 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blij dat Neres weer wat goaltjes heeft meegepakt.
Ach in dit soort wedstrijdjes zit er toch weinig beweging in.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mag van mij af en toe wel meer positiewisseling tussen Neres/Tadic/Ziyech komen.
Woensdag even Stamball omver wandelen, genot.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach in dit soort wedstrijdjes zit er toch weinig beweging in.
Dat moet toch niet te moeilijk zijn zou je denken.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Woensdag even Stamball omver wandelen, genot.
Als er maar minimaal vier goals worden gemaakt #recordjachtquote:Op zondag 10 maart 2019 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Woensdag even Stamball omver wandelen, genot.
Ziejasj moet wel even scoren, anders gaat hij dat in april/mei nog te ver doorvoeren.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er maar minimaal vier goals worden gemaakt #recordjacht
Lekker de kwartfinales om zeep helpen door kansloze afstandsschotenquote:Op zondag 10 maart 2019 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ziejasj moet wel even scoren, anders gaat hij dat in april/mei nog te ver doorvoeren.
Tegen Atlético loten en dan 86 afstandsschoten omdat hij niet langs Lucas kan dribbelen.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker de kwartfinales om zeep helpen door kansloze afstandsschoten
Ik heb echt geen zin in die loting, dan nog liever een anale vernedering tegen City of Leverzwembad.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen Atlético loten en dan 86 afstandsschoten omdat hij niet langs Lucas kan dribbelen.
[ afbeelding ]
15 maart loting (ook voor de halve finales)quote:Op zondag 10 maart 2019 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
Wanneer is de loting en de volgende ronde van de Champions League eigenlijk?
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
15 maart loting (ook voor de halve finales)
En dan 8/9 april de heenwedstrijden.
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord is ook kaal geplukt ja.
Hahaha!
Feyenoord is wel een leuke FM-uitdaging opzichquote:Op zondag 10 maart 2019 20:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Gewoon 3e eindigen en je bent safe als coach van Feyenoord, veilige job.
Tijd om weer eens op te starten ,lang geledenquote:Op zondag 10 maart 2019 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord is wel een leuke FM-uitdaging opzich
quote:Op zondag 17 maart 2019 19:51 schreef tompsv18 het volgende:
Goed moment voor Ten Hag om daar te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |