Haha, waar je al niet over valt als je jong bent.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij wel! :d
En ik heb in één van mijn ogen een bruine stip, toen ik jong was vond ik dat zo erg
Die heeft mijn broer ook. Mijn zus en ik niet. Zijn dochter weer wel. Bijna doorschijnendquote:Op zondag 17 februari 2019 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen Terence Hill had echt mooie blauwe ogen.
[ afbeelding ]
Ik ga nog beter kijken naar de mensen, maar dan gaan me eng vinden natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2019 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Groene ogen lijken een beetje op bruine, misschien dat je ze daardoor voor bruin aanziet.
Echt hè en dan ook het idee hebben dat iedereen dat ziet en vooral lelijk vindtquote:Op zondag 17 februari 2019 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, waar je al niet over valt als je jong bent.
FANN de Staarder.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga nog beter kijken naar de mensen, maar dan gaan me eng vinden natuurlijk
Oh ja waarom nietquote:Op zondag 17 februari 2019 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het leek mij dat je aan het uitlokken was.
Die heeft mijn zusquote:Op zondag 17 februari 2019 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen Terence Hill had echt mooie blauwe ogen.
[ afbeelding ]
Best wel mal als je erover nadenkt.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè en dan ook het idee hebben dat iedereen dat ziet en vooral lelijk vindt
de mijn zijn groen grijs ... maar ik ben niet zo in de mood om me in de ogen te laten kijken ...quote:Op zondag 17 februari 2019 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga nog beter kijken naar de mensen, maar dan gaan me eng vinden natuurlijk
Omdat je wel weer een ban kan oplopen en die kan wel eens een maand duren. Ik zou het niet leuk vinden als je zo lang weg was.quote:
Ik voel een filmscript aankomen.quote:
Mijn man had ook groengrijze ogen. Ik vind dat mooi.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
de mijn zijn groen grijs ... maar ik ben niet zo in de mood om me in de ogen te laten kijken ...
Zonnebril op als je naar buiten gaat, voor het geval je Fann tegen komt.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
de mijn zijn groen grijs ... maar ik ben niet zo in de mood om me in de ogen te laten kijken ...
verandert de kleur na een staar operatie?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn man had ook groengrijze ogen. Ik vind dat mooi.
Wat heeft hij nu dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee in jou geval niet....quote:Op zondag 17 februari 2019 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor, de lenzen zijn transparant.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
verandert de kleur na een staar operatie?
Ach kom op dat loop ik hier niet op he? en dat @ Murp gedoe was niet mijn actiequote:Op zondag 17 februari 2019 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat je wel weer een ban kan oplopen en die kan wel eens een maand duren. Ik zou het niet leuk vinden als je zo lang weg was.
het scheen ff groen ...quote:Op zondag 17 februari 2019 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach kom op dat loop ik hier niet op he? en dat @ Murp gedoe was niet mijn actie
Ja kutquote:
Heb ik dus.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |