quote:
Ach ja .. tegenwoordig zijn het fancy hebbedingetjes in elke shape you likequote:Op zondag 17 februari 2019 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh, makkelijk multifunctioneel apparaat.
ja ik dacht ik zal ze effe voor zijnquote:Op zondag 17 februari 2019 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze had ik van Superbadeendje verwacht, maar van jou .....
quote:Op zondag 17 februari 2019 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Mods krijgen een implantaat van Danny. Waar mag je zelf weten. Elke TR is een TRrrrrrrrrrrrrrrrrrr
De Vicks Inhaler is voor je neus, die moet je voor de zekerheid niet in je nachtkastje bewaren.quote:
ja ik zal een een keertje gaan shoppenquote:Op zondag 17 februari 2019 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ach ja .. tegenwoordig zijn het fancy hebbedingetjes in elke shape you like
quote:Op zondag 17 februari 2019 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Vicks Inhaler is voor je neus, die moet je voor de zekerheid niet in je nachtkastje bewaren.
Daar is een leuke aflevering van Southpark van.quote:
kloptquote:Op zondag 17 februari 2019 19:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar is een leuke aflevering van Southpark van.
Ik flikkerde nagenoeg van de bank af toen ik dit voor de eerste keer zag.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik kwam er ook net achter toen Haags even zich terug trok
Jezusquote:
Lol, ik heb een bijzonder goed ontwikkelde linkerarm.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik flikkerde nagenoeg van de bank af toen ik dit voor de eerste keer zag.
quote:
quote:In 1972, a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire... The A-Team.
de kunst is dus om ook je rechterarm te ontwikkelen, tegelijkertijdquote:Op zondag 17 februari 2019 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, ik heb een bijzonder goed ontwikkelde linkerarm.
Zo erg zijn mijn ogen niet hoorquote:Op zondag 17 februari 2019 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met die groene ogen zeker. Dat maakt het nóg erger.
quote:Op zondag 17 februari 2019 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met die groene ogen zeker. Dat maakt het nóg erger.
Oh, maar dat gaat hier prima lukken.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
de kunst is dus om ook je rechterarm te ontwikkelen, tegelijkertijd
Daar moet een bepaalde lengte dan wel toereikend zijn.Anders is het gepiel in de marge.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
de kunst is dus om ook je rechterarm te ontwikkelen, tegelijkertijd
Hier zal het wel moeten met een zwak rechter vleugeltje.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, maar dat gaat hier prima lukken.
Groene ogen vind ik juist mooiquote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, maar dat gaat hier prima lukken.
quote:Op zondag 17 februari 2019 19:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar moet een bepaalde lengte dan wel toereikend zijn.Anders is het gepiel in de marge.
hebben jullie allemaal zo'n dingquote:Op zondag 17 februari 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zal het wel moeten met een zwak rechter vleugeltje.
quote:Op zondag 17 februari 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zal het wel moeten met een zwak rechter vleugeltje.
Ik heb blauw met gele vlekken erin.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Groene ogen vind ik juist mooi![]()
net om te slijmen maar écht, je ziet ze niet zo vaak eigenlijk![]()
Blauw of bruin... die zijn er zo veel......
Lelijk eendje dusquote:Op zondag 17 februari 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb blauw met gele vlekken erin.
Ik ben moeders lelijkste.
En nu wil je horen dat het juist mooi isquote:Op zondag 17 februari 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb blauw met gele vlekken erin.
Ik ben moeders lelijkste.
@murp.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
Murp is iig lekker rustig nu. De lieverd. Dat gun ik hem
Ik heb groene ogen met een heel klein beetje bruin. Ik zie ze dus heel vaakquote:Op zondag 17 februari 2019 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Groene ogen vind ik juist mooi![]()
net om te slijmen maar écht, je ziet ze niet zo vaak eigenlijk![]()
Blauw of bruin... die zijn er zo veel......
Lulquote:
Ja, wat is dat toch met jullie 2? Voor zover ik begreep krijg jij regelmatig een ban door opmerkingen elders en komt Murp hier af en toe checken of je je een beetje gedraagt?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
Murp is iig lekker rustig nu. De lieverd. Dat gun ik hem
Vraag het hem, ik nodig hem niet uitquote:Op zondag 17 februari 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, wat is dat toch met jullie 2? Voor zover ik begreep krijg jij regelmatig een ban door opmerkingen elders en komt Murp hier af en toe checken of je je een beetje gedraagt?
oh... ik let er juist opquote:Op zondag 17 februari 2019 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb groene ogen met een heel klein beetje bruin. Ik zie ze dus heel vaak
Ja zekerquote:
Groene ogen lijken een beetje op bruine, misschien dat je ze daardoor voor bruin aanziet.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ik let er juist opmisschien ben ik een beetje kippig dan
Wij wel! :dquote:Op zondag 17 februari 2019 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb groene ogen met een heel klein beetje bruin. Ik zie ze dus heel vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |