abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 februari 2019 @ 19:05:43 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_185069684
Weet niet of dit het goede forum is maar ik dacht ik probeer het hier. Ik volg Tony Robbins al best lang en vind hem heel interessant. Nu overweeg ik weleens om naar zo'n vierdaagse te gaan, maar ik vroeg me af of er hier mensen zijn die er weleens zijn geweest.

Vandaag keek ik namelijk naar zijn Ted Talk en was eigenlijk verbaasd over de hele grote hoeveelheid negatieve reacties. Die bijeenkomsten van hem kosten best veel geld dus ik was benieuwd of er mensen waren die het bijvoorbeeld zonde van hun geld vonden of het überhaupt vonden tegenvallen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_185070528
Gaaf dat je zo duidelijk uitlegt wie hij is en waar hij voor staat.
pi_185070571
Ik zie 73K plusjes bij dat linkje dat je geeft en 3,6K downvotes..
Zelf even naar gekeken en is niks voor mij. Maar ja als ik jou was zou ik de meerderheid volgen, als zij het wel het waard vinden dan zal dat waarschijnlijk ook voor jou gelden (in het algemeen gesproken).
  zondag 17 februari 2019 @ 19:48:44 #4
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_185070661
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gaaf dat je zo duidelijk uitlegt wie hij is en waar hij voor staat.
Hij is wereldberoemd en een uitleg leek me niet nodig. Maar sowieso ben ik benieuwd naar de ervaringen van mensen die er zijn geweest en zij kennen hem sowieso.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_185070707
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:48 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hij is wereldberoemd en een uitleg leek me niet nodig. Maar sowieso ben ik benieuwd naar de ervaringen van mensen die er zijn geweest en zij kennen hem sowieso.
Duidelijk, nu weet ik wie hij is. Heel tof!
  zondag 17 februari 2019 @ 19:51:40 #6
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185070714
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:48 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hij is wereldberoemd en een uitleg leek me niet nodig.
Ik denk van wel, maar als je geen zin hebt om een wat uitgebreidere uitleg te typen en liever wil dat de helft van de reacties hier in de trant van "wie? :')" zijn is dat helemaal aan jou.
  zondag 17 februari 2019 @ 19:53:34 #7
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_185070749
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:51 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik denk van wel, maar als je geen zin hebt om een wat uitgebreidere uitleg te typen en liever wil dat de helft van de reacties hier in de trant van "wie? :')" zijn is dat helemaal aan jou.
Mijn topic was bedoeld voor mensen die er weleens bij zo'n evenement zijn geweest. En iedereen heeft toch Google? :?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 17 februari 2019 @ 19:56:01 #8
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_185070808
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:51 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Duidelijk, nu weet ik wie hij is. Heel tof!
Tony Robbins is een bekende levenscoach. Hij heeft onder meer Bill Clinton, Moeder Theresa en Nelson Mandela gecoacht. Hij coacht al bijna zijn hele leven mensen en heeft ook allerlei succesvolle zelfhulpboeken en -cassettes/cd's. De kern van wat hij mensen leert, is dat je op je eigen voorwaarden kunt leven en dat je psychologische kracht je succes bepaalt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_185070959
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:56 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Tony Robbins is een bekende levenscoach. Hij heeft onder meer Bill Clinton, Moeder Theresa en Nelson Mandela gecoacht. Hij coacht al bijna zijn hele leven mensen en heeft ook allerlei succesvolle zelfhulpboeken en -cassettes/cd's. De kern van wat hij mensen leert, is dat je op je eigen voorwaarden kunt leven en dat je psychologische kracht je succes bepaalt.
Nou ja nu moet ik je echt onderbreken. Hij doet het heel goed voor zichzelf, weet heel krachtig te presenteren en ja de massa zal vast wel het gevoel hebben dat ze iets hebben geleerd. Maar ga een onderzoek doen naar hoeveel mensen er echt baat bij hebben gehad en dan zullen dat veel minder zijn dan hoeveel mensen denken dat ze er baat bij gehad hebben. Dus ja als je doel is om het gevoel te hebben dat je een pep-talk hebt gehad en de wereld aankan dan ga je gang, verwacht gewoon niet resultaten en ga zeker niet zeggen dat hij echt mensen dingen leert. We praten hier over NLP

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2019 20:04:37 ]
  zondag 17 februari 2019 @ 20:13:04 #10
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_185071200
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:02 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja nu moet ik je echt onderbreken. Hij doet het heel goed voor zichzelf, weet heel krachtig te presenteren en ja de massa zal vast wel het gevoel hebben dat ze iets hebben geleerd. Maar ga een onderzoek doen naar hoeveel mensen er echt baat bij hebben gehad en dan zullen dat veel minder zijn dan hoeveel mensen denken dat ze er baat bij gehad hebben. Dus ja als je doel is om het gevoel te hebben dat je een pep-talk hebt gehad en de wereld aankan dan ga je gang, verwacht gewoon niet resultaten en ga zeker niet zeggen dat hij echt mensen dingen leert. We praten hier over NLP
Met "leren" bedoelde ik hier "meegeven". Ik bedoel dus dat dat hetgeen is wat hij wil overbrengen. En ik geloof zo dat het tegenvalt hoe veel mensen er daadwerkelijk baat bij hebben. Maar waar het mij om gaat, is of de ervaringen van mensen doorgaans zijn dat ze het geweldig vonden en dat ze een paar dingen in hun leven hebben veranderd of dat ze het niks vonden en het tegenviel.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_185071324
Er staat een docu van hem op Netflix. Misschien ook leuk om te kijken?

Ik denk dat de doorbraken die de mensen hebben vooral te maken hebben met het groepsproces, vermoeidheid (je maakt dagen van 12 uur), het is heel amerikaans en die mensen zijn nu eenmaal emotioneel incontinent :') het is vooral een overweldigende aanslag op je emoties waardoor je dus sneller een 'doorbraak' hebt. Er zullen echt wel mensen zijn die er wat aan hebben en ik vond de netflix docu wel superinteressant. Ik zeg ook niet dat hij slecht is ;)

Maar.... voor dat geld kan je hier in Nederland ook een goede coach vinden met wie je 1 op 1 werkt, een landurig proces doormaakt wat niet geforceerd is, en waarbij de resultaten ook langer blijven plakken.
pi_185071341
Ja snap ik, iets meegeven is veel gemakkelijker dan echt iets zeggen dat wel nut heeft. Dus bij deze

Even voor mensen in het algemeen

Iemand zoals ik kan een cursus presenteren opzetten, heel daadkrachtig tegen jullie in de cursus zeggen dat je niet bang hoeft te zijn voor mensen, veel vergelijkingen gebruiken met lieve kittens en konijnen, zeggen dat voorbereiding een belangrijk onderdeel is en blablabla. Na die cursus zeggen mensen dan ook dat het het geld waard was, ze er helemaal klaar voor zijn en dit en dat. Iedereen voelt zich opgepept want het was een pep-talk, geen informatieve cursus

Een maand later staan ze zenuwachtig te presenteren omdat wat ik zei gewoon is wat iedereen wel kan bedenken en weet. Maar als ik het heel zelfverzekerd weet te melden dan ga jij ook even tijdelijk beseffen dat het inderdaad zo is.

Die presentatie mislukt, je gaat nooit stellen dat de cursus niet goed genoeg was die ik gaf, je was immers vol energie daarna door mijn verkapte pep-talk, vond het toen zo geweldig etc, en je geeft jezelf dus weer de schuld

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2019 20:22:45 ]
  zondag 17 februari 2019 @ 20:23:24 #13
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_185071457
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:18 schreef Elvi het volgende:
Er staat een docu van hem op Netflix. Misschien ook leuk om te kijken?
Goeie tip ja, I am Not Your Guru. Vond het wel tof, maar inhoudelijk krijg je weinig mee vind ik (van hoe die dagen inhoudelijk in elkaar zitten).
quote:
Ik denk dat de doorbraken die de mensen hebben vooral te maken hebben met het groepsproces, vermoeidheid (je maakt dagen van 12 uur), het is heel amerikaans en die mensen zijn nu eenmaal emotioneel incontinent :') het is vooral een overweldigende aanslag op je emoties waardoor je dus sneller een 'doorbraak' hebt. Er zullen echt wel mensen zijn die er wat aan hebben en ik vond de netflix docu wel superinteressant. Ik zeg ook niet dat hij slecht is ;)
Het lijkt me inderdaad wel erg heftig. Maar één zo'n dag lijkt me al enigszins slopend, laat staan vier of - met Date with Destiny - zelfs zes.
quote:
Maar.... voor dat geld kan je hier in Nederland ook een goede coach vinden met wie je 1 op 1 werkt, een landurig proces doormaakt wat niet geforceerd is, en waarbij de resultaten ook langer blijven plakken.
Ja, het is een heleboel ged, zeker als je een goeie plaats wilt en dan heb je nog een hotel en eten nodig.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 17 februari 2019 @ 21:16:53 #14
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_185072832
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:44 schreef phoenyx het volgende:
Ik zie 73K plusjes bij dat linkje dat je geeft en 3,6K downvotes..
Zelf even naar gekeken en is niks voor mij. Maar ja als ik jou was zou ik de meerderheid volgen, als zij het wel het waard vinden dan zal dat waarschijnlijk ook voor jou gelden (in het algemeen gesproken).
Mja, dat de overgrote meerderheid het filmpje leuk vind, is voor mij van een andere orde van grootte dan dat mensen een evenement waarvoor ze duizenden euro's betalen de moeite waard vinden. Ben erg benieuwd of er hier mensen zijn die er weleens een hebben bijgewoond.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_185072993
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 21:16 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Mja, dat de overgrote meerderheid het filmpje leuk vind, is voor mij van een andere orde van grootte dan dat mensen een evenement waarvoor ze duizenden euro's betalen de moeite waard vinden. Ben erg benieuwd of er hier mensen zijn die er weleens een hebben bijgewoond.
Ik denk echt dat Nederlanders daar te gierig en te nuchter voor zijn.
  zondag 17 februari 2019 @ 21:25:27 #16
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_185073087
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 21:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik denk echt dat Nederlanders daar te gierig en te nuchter voor zijn.
Ik ken twee Nederlanders die er meerdere keren geweest zijn en zij zijn enorm enthousiast. Alleen ik wil graag wat meer reacties horen. Alleen die hele lange dagen al - ben benieuwd hoe dat is en wat je doet op zo'n dag.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')