quote:Op zondag 17 februari 2019 15:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie het volgende Petertje aankomen .......![]()
[ afbeelding ]
Over een paar dagen in het vliegtuig - 16 februari 2019.
x72k109
Erik wil ook weg.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x72k109
die zit niet opgeslotenquote:Op zondag 17 februari 2019 15:32 schreef Hznootje het volgende:
Sneu voor Mylène , opgesloten zitten in een hotel met dit mooie weer...en maar wachten totdat ze eindelijk Utopia in mag..
Het zal ook eens nietquote:Op zondag 17 februari 2019 15:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jessie zat daarstraks al te zeiken over Gerrit
wat gênantquote:Op zondag 17 februari 2019 15:31 schreef mazaru het volgende:
Brandon gaat naar tim en zegt ik heb je nodig.
Tim: Nu kan niet
Brandon: Is het vier uur?
Tim: Ja
Ik las hier gisteren dat ze nog gewoon uit was gegaanquote:Op zondag 17 februari 2019 15:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
denk niet dat ze gewoon nog thuis zit te wachten
Nee joh, hahahaquote:Op zondag 17 februari 2019 15:31 schreef mazaru het volgende:
Brandon gaat naar tim en zegt ik heb je nodig.
Tim: Nu kan niet
Brandon: Is het vier uur?
Tim: Ja
een minisetje zeker van St Niklaas anders past ie niet in de kistquote:Op zondag 17 februari 2019 15:40 schreef DKUp het volgende:
Mylène komt morgen met een DJ-set voor Gerrit.
Klopt.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las hier gisteren dat ze nog gewoon uit was gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is er al, volgens mij zit dat in dat zwarte pakket wat bij de poort staat.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:40 schreef DKUp het volgende:
Mylène komt morgen met een DJ-set voor Gerrit.
Dat heeft Tranny op zijn gezicht gedaan vlak voordat hij wakker werdquote:Op zondag 17 februari 2019 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Jens loopt nog steeds met twee vegen op zijn gezicht?
Ohquote:Op zondag 17 februari 2019 15:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat heeft Tranny op zijn gezicht gedaan vlak voordat hij wakker werd
Ze krijgt een transgender?quote:Op zondag 17 februari 2019 15:45 schreef sjampoeh het volgende:
offtopic: romy en brenda zijn ook bij jessie haar gender reveal party
uh haar baby dus![]()
Hij zei daarstraks buiten dat hij vandaag heel hard aan het werk was en de jongens (Gerrit en Jens) niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij leek aangeslagen na de ruzie met Mike en Erik vanmorgen ....
Waar lees je dat?quote:Op zondag 17 februari 2019 15:45 schreef sjampoeh het volgende:
offtopic: romy en brenda zijn ook bij jessie haar gender reveal party
uh haar baby dus![]()
Jessie kwam ook met een boot binnenquote:Op zondag 17 februari 2019 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
een minisetje zeker van St Niklaas anders past ie niet in de kist
merkwaardige uitspraak en Eric die ook zulke steekjes laat valken...quote:Op zondag 17 februari 2019 15:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x72k109
Ook wel eens lekker,quote:
Nou en.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:54 schreef Dotteke het volgende:
de dames His en Merel zi jn Jessie ook zat
Merel? Die wordt beregeil van Jessiequote:Op zondag 17 februari 2019 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Jens zijn ze zatquote:Op zondag 17 februari 2019 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Franny keek niet blij...quote:Op zondag 17 februari 2019 16:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tim gaat naast Franny in bed liggen doet zijn kleding uit en vervolgens hoor ik het geknor van Katie.
Dus Frannie moet straks als ze buiten de poort zijn om 16:00 klaar liggen in bed alsquote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tim gaat naast Franny in bed liggen doet zijn kleding uit en vervolgens hoor ik het geknor van Katie.
4 uur cup a soup Tim.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus Frannie moet straks als ze buiten de poort zijn om 16:00 klaar liggen in bed als
haar mannetje thuis komt. Dat kind is gek als ze daar in trapt, opzouten met die viespeuk
hij stopt z'n lul maar tussen de draaideur van de Hema
Ik hoop dat Lotus ze eens flink aanpakt, zoals ze ook bij Jessie doet. Toch niet normaal dat je eigen plek op slot is omdat ze liggen te wippenquote:Op zondag 17 februari 2019 16:00 schreef snetje het volgende:
Lotus: Nou niks te Lotus....je zou het niet meer doen 's middags...
En Lotus wordt het huisje uitgegooid....Tim kruipt snel weer in bed waar een naakte Franny al ligt te wachten....
Thuiskomt? Waar zou dat mannetje van thuis moeten komen? Die komt het door zijn moeder geregelde huurhuis niet meer uit.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus Frannie moet straks als ze buiten de poort zijn om 16:00 klaar liggen in bed als
haar mannetje thuis komt. Dat kind is gek als ze daar in trapt, opzouten met die viespeuk
Lotus is het ook al zat ..schijnbaar is er afgesproken dat ze het 's middags niet meer zouden doen...maar ja Tim zijn wil is wet.....quote:Op zondag 17 februari 2019 16:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens meer willen liggen geloof ik.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:05 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lotus ze eens flink aanpakt, zoals ze ook bij Jessie doet. Toch niet normaal dat je eigen plek op slot is omdat ze liggen te wippen
Doen ze het echt iedere middag om 16 uurquote:Op zondag 17 februari 2019 16:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
4 uur cup a soup Tim.![]()
Zij liever dan ik.
Ik zou Tim dumpenquote:Op zondag 17 februari 2019 16:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens meer willen liggen geloof ik.
Dot!!!!quote:Op zondag 17 februari 2019 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen ze het echt iedere middag om 16 uur
Als je dan weet dat Franny vanmorgen zei dat ze zich al drie dagen niet gewassen hebt dan moet daar een lucht uit komen bah bah
Ja solly, ze zei het vanmorgen kan er niets aan doenquote:
Ik nam net een hap van een gebakjequote:Op zondag 17 februari 2019 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja solly, ze zei het vanmorgen kan er niets aan doen
Niets van kloot bijquote:Op zondag 17 februari 2019 16:08 schreef mario390 het volgende:
het is toch lotus haar huisje en niet van de dome tim
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je dan weet dat Franny vanmorgen zei dat ze zich al drie dagen niet gewassen hebt dan moet daar een lucht uit komen bah bah
Das niet goed voor de lijn, dus me berichtje kwam net op tijdquote:
Ieuwww......ik lees ook net op het verkeerde moment ff mee ......quote:Op zondag 17 februari 2019 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet goed voor de lijn, dus me berichtje kwam net op tijd
Hij hangt zijn zak maar aan het hek, de sikko.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet goed voor de lijn, dus me berichtje kwam net op tijd
Sollyquote:Op zondag 17 februari 2019 16:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ieuwww......ik lees ook net op het verkeerde moment ff mee ......
[ afbeelding ]
Is dat echt zo, zijn dat echt van die ranslappen? gadverdamme waar zoeken ze dit soort gasten toch steeds uitquote:
hhahahahahah die buikquote:
Te vies voor woorden bah bahquote:Op zondag 17 februari 2019 16:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens meer willen liggen geloof ik.
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:12 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Te vies voor woorden bah bah
Maar goed, zolang die Tim en Franny niet eens flink aangepakt worden, doen ze precies waar ze zin in hebben.
Voorlopig vind ik het een heel ongezonde relatie met een dwangmatig tintje
Ja, ze vertelde het vanmorgen aan Lotus,quote:Op zondag 17 februari 2019 16:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Is dat echt zo, zijn dat echt van die ranslappen? gadverdamme waar zoeken ze dit soort gasten toch steeds uit![]()
Wat ben ik blij dat ik veilig in mijn eigen huis zit, je zal maar met dat soort mensen samen moeten leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Had niet anders verwacht. Stelletje onbehouwen viespeuken daar.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:13 schreef mootie het volgende:
Lekker met je schoenen op de nieuwe bank.
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze vertelde het vanmorgen aan Lotus,
Ja, zitten echt viezeriken tussen daar.
Spoiler lezen is voor eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom klik ik nou![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Die snip jij weer.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die geit ook. Die stond op klappen zo te zien.
[ afbeelding ]
[..]
Spoiler lezen is voor eigen risicoSpijt van het openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Of ze ziet Lotus en denkt..... god daar mot ik gelaik van zaikenquote:Op zondag 17 februari 2019 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die geit ook. Die stond op klappen zo te zien.
[ afbeelding ]
Ik waarschuw nogquote:
quote:
[..]
Spoiler lezen is voor eigen risicoOMG.....ze verteld het ook nog eens aan anderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oww bah naar p.......p ruiktIs wachten of een flinke bacterie dan bij haar......
Dan ben je toch niet helemaal goed in je bovenkamer. Gadver zeg me maag protesteert bij die gedachte bah bah
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
[..]
Spoiler lezen is voor eigen risicoDat kan ze zichzelf verwijten dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal cabaretteketet!
schoenen netjes uit zie ikquote:Op zondag 17 februari 2019 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Erik word verwend, bier en brood met pindakaas
[ afbeelding ]
Dat geloof ik ook gelijkquote:Op zondag 17 februari 2019 16:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of ze ziet Lotus en denkt..... god daar mot ik gelaik van zaiken
Maar wiens poep ruikt ze dan, die van haar omdat hij daarvoor haar darmen aangestampt heeft of zijn eigen schijt?quote:
[..]
Spoiler lezen is voor eigen risicoik verwacht bij deze 2 viezeriks niks anderesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen kunnen maar weinig hebben hier🤣quote:
Ze is echt heel erg bezig met poep, ze heeft het er heel veel over.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OMG.....ze verteld het ook nog eens aan anderen?
Oww bah naar p.......p ruiktIs wachten of een flinke bacterie dan bij haar......
Dan ben je toch niet helemaal goed in je bovenkamer. Gadver zeg me maag protesteert bij die gedachte bah bah
[..]
Spoiler lezen is voor eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Het word steeds erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaan ze nu vast lekker douchen.quote:
[..]OMG , mijn maag draait omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Dat hebben er daar meerdere al gedaan.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:23 schreef snetje het volgende:
Ik mag hopen dat Lotus Franny er een keer op aan gaat spreken of ze het überhaupt wel elke keer wil...
Nou toevallig heb ik filmpje gezien bij Utopia, met allemaal dingen/uitspraken van haar over poep.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is echt heel erg bezig met poep, ze heeft het er heel veel over.
Ergens is er iets niet goed met dat meisje
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ik hoop dat ze beiden eens aangesproken worden op hun abnormale gedrag.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:23 schreef snetje het volgende:
Ik mag hopen dat Lotus Franny er een keer op aan gaat spreken of ze het überhaupt wel elke keer wil...
Je zou het haast denken of nietquote:Op zondag 17 februari 2019 16:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou toevallig heb ik filmpje gezien bij Utopia, met allemaal dingen/uitspraken van haar over poep.
Sta je er mooi op btw![]()
Maar denk dat zij is blijven hangen tussen haar 2de en 5de jaar, dan hebben kinderen een poepfase
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:24 schreef Dotteke het volgende:
Er is hier net seks geweest, zegt Merel en knijpt haar neus dicht![]()
[ afbeelding ]
Is al vaker gebeurd dat ze er op aan is gesproken, dan zegt ze dat ze dat niet wil om vervolgens tegen Tim te zeggen dat ze de hele dag wel seks met hem wilquote:Op zondag 17 februari 2019 16:23 schreef snetje het volgende:
Nou als ik hier soms mee lees wel ja, daar zijn veel hersencellen niet tot ontwikkeling gekomen als je het mij vraagt en die gozer heeft meer kortsluiting tussen die hersencellenquote:
Of enorme dierenliefhebber klotus ruimt het even op voor HAAR diertjesquote:Op zondag 17 februari 2019 16:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Adriaan en Jessie hebben aardappels en appels naar buiten gegooid op de grond, nou kan Katie al 2 dagen niet naar buiten.
Dat had ik dan wel gedaan.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of enorme dierenliefhebber klotus ruimt het even op voor HAAR diertjes
Dat kind maakt dat ik echt niet graag meer kijk, samen met die vriend van haar. Ik kan zo helemaal niks met hun afschuwelijke gedragquote:
Der zijn der wel meer die daar last van hebben daarquote:Op zondag 17 februari 2019 16:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou als ik hier soms mee lees wel ja, daar zijn veel hersencellen niet tot ontwikkeling gekomen als je het mij vraagt en die gozer heeft meer kortsluiting tussen die hersencellen
Lijkt me niet meer dan normaal. Is ook niet de eerste keer dat daar aardappelschillen liggen. Tijdje terug ook al en toen heeft dat beest er zijn buikje mee vol gegeten.quote:
Laten ze maar zo'n borstel voor Katy kopen..quote:Op zondag 17 februari 2019 16:28 schreef Dotteke het volgende:
En Katie laat zich maar verwennen, ze vindt het prima
[ afbeelding ]
gel en shel zijn gruwelijk irritante lui samen om naar te kijken, deze 2 zo mogelijk tig keer erger en apart trek ik ze ook nietquote:Op zondag 17 februari 2019 16:28 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Dat kind maakt dat ik echt niet graag meer kijk, samen met die vriend van haar. Ik kan zo helemaal niks met hun afschuwelijke gedrag
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan normaal. Is ook niet de eerste keer dat daar aardappelschillen liggen. Tijdje terug ook al en toen heeft dat beest er zijn buikje mee vol gegeten.
modeflater awardquote:Op zondag 17 februari 2019 16:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen idee gewoon een centraal of zo volgens mij.
Dat kan niet opgeruimd worden?quote:Op zondag 17 februari 2019 16:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Adriaan en Jessie hebben aardappels en appels naar buiten gegooid op de grond, nou kan Katie al 2 dagen niet naar buiten.
Dit zijn gewoon mensen met hele zware issues die daar helemaal verkeerd zitten. En ik vind het verschrikkelijk dat ze bij Talpa dit ook allemaal laten gebeuren. Ik kan er werkelijk niks goeds in zien. Heb ook geen enkel begrip voor familie dat die hun kinderen zo laten aanmodderen, wetende hoe ze er in de buitenwereld op staanquote:Op zondag 17 februari 2019 16:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
gel en shel zijn gruwelijk irritante lui samen om naar te kijken, deze 2 zo mogelijk tig keer erger en apart trek ik ze ook niet
het zijn volwassen mensen, ik heb er verder geen medelijden mee. Lijkt me niet dat ze ontoerekeningsvatbaar zijn, anders hadden ze niet in dat programma gezeten.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:35 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon mensen met hele zware issues die daar helemaal verkeerd zitten. En ik vind het verschrikkelijk dat ze bij Talpa dit ook allemaal laten gebeuren. Ik kan er werkelijk niks goeds in zien. Heb ook geen enkel begrip voor familie dat die hun kinderen zo laten aanmodderen, wetende hoe ze er in de buitenwereld op staan
Het zijn geen kinderen, maar volwassenen die zelfstandig hun eigen keuzes maken. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:35 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon mensen met hele zware issues die daar helemaal verkeerd zitten. En ik vind het verschrikkelijk dat ze bij Talpa dit ook allemaal laten gebeuren. Ik kan er werkelijk niks goeds in zien. Heb ook geen enkel begrip voor familie dat die hun kinderen zo laten aanmodderen, wetende hoe ze er in de buitenwereld op staan
Oh? Ik had juist het idee dat dat een voorwaarde was om daar binnen te komenquote:Op zondag 17 februari 2019 16:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
het zijn volwassen mensen, ik heb er verder geen medelijden mee. Lijkt me niet dat ze ontoerekeningsvatbaar zijn, anders hadden ze niet in dat programma gezeten.
geen idee, ik ken de voorwaarden nietquote:Op zondag 17 februari 2019 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh? Ik had juist het idee dat dat een voorwaarde was om daar binnen te komen
ik ook niet. Ik kijk naar het volk dat binnen isquote:Op zondag 17 februari 2019 16:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
geen idee, ik ken de voorwaarden niet
Zo schattige dit, en dan te bedenken dat wij het zo eten. ik eet steeds minder vlees, zijn goede alternatieven voor en vis en zoquote:Op zondag 17 februari 2019 16:28 schreef Dotteke het volgende:
En Katie laat zich maar verwennen, ze vindt het prima
[ afbeelding ]
Modeflater van de mannenquote:Op zondag 17 februari 2019 16:39 schreef yaello het volgende:
Wat is er aan de hand? Iets met zwembroek in de kachel?
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:39 schreef yaello het volgende:
Wat is er aan de hand? Iets met zwembroek in de kachel?
Modeflater award. Tim heeft gewonnen om zijn zwembroek.quote:
Ik kijk er dan toch anders naar. Ik ben niet zo'n ouder die op het moment dat mijn kind 18 werd zei, zo nu zoek je het maar uit.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:38 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Het zijn geen kinderen, maar volwassenen die zelfstandig hun eigen keuzes maken. Ik zie het probleem niet zo.
Ja daardoor had ik al snel dat het mij niet kon trekken, toen die John erin kwam was ik er al mee klaarquote:Op zondag 17 februari 2019 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Der zijn der wel meer die daar last van hebben daar![]()
Vreemd spul deze ronde
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:40 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik zou die hele panter garderobe van Merel in de kachel gooien.
Inclusief poef?quote:Op zondag 17 februari 2019 16:40 schreef Jemoederniet het volgende:
Dan krijgen we pas TV ....quote:Op zondag 17 februari 2019 16:40 schreef Jemoederniet het volgende:
We mogen het ook niet zien een SLquote:Op zondag 17 februari 2019 16:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar hoort niet in de houtkachel,
maar franny is toch geen 18? die zit al ruim in de 20quote:Op zondag 17 februari 2019 16:41 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik kijk er dan toch anders naar. Ik ben niet zo'n ouder die op het moment dat mijn kind 18 werd zei, zo nu zoek je het maar uit.
Vooral zo'n Franny, ik zou als moeder eisen dat ik de mogelijkheid zou krijgen om mijn dochter te spreken zonder camera. Je kunt zo'n meisje toch niet vogelvrij verklaren
Is een allesbrander.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar hoort niet in de houtkachel,
Dat was mooi vlot dan, John was de 1ste toch?quote:Op zondag 17 februari 2019 16:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja daardoor had ik al snel dat het mij niet kon trekken, toen die John erin kwam was ik er al mee klaar
Dus dan mag je als ouder je kind geen raad, advies meer geven?quote:Op zondag 17 februari 2019 16:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar franny is toch geen 18? die zit al ruim in de 20
25.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je kunt als ouder wel met je kind praten maar uiteindelijk zijn ze voor de wet volwassen. Ze kunnen hun eigen beslissingen maken, daar kun je weinig tegen in brengen.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:41 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik kijk er dan toch anders naar. Ik ben niet zo'n ouder die op het moment dat mijn kind 18 werd zei, zo nu zoek je het maar uit.
Vooral zo'n Franny, ik zou als moeder eisen dat ik de mogelijkheid zou krijgen om mijn dochter te spreken zonder camera. Je kunt zo'n meisje toch niet vogelvrij verklaren
Franny is zelfs al 25quote:Op zondag 17 februari 2019 16:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
wordt toch in de wind geslagenquote:Op zondag 17 februari 2019 16:43 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Dus dan mag je als ouder je kind geen raad, advies meer geven?
3#quote:Op zondag 17 februari 2019 16:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat was mooi vlot dan, John was de 1ste toch?
Neee Mike! die naam heb ik onthouden, ja ik vond John echt helemaal niets, wat een zeikerd, heb ook maar paar dagen gekeken toenquote:Op zondag 17 februari 2019 16:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat was mooi vlot dan, John was de 1ste toch?
quote:
Oh verhip ik dacht altijd John.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Neee Mike! die naam heb ik onthouden, ja ik vond John echt helemaal niets, wat een zeikerd, heb ook maar paas dagen gekeken toen
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Oh verhip ik dacht altijd John.
Absoluutquote:Op zondag 17 februari 2019 16:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je kunt als ouder wel met je kind praten maar uiteindelijk zijn ze voor de wet volwassen. Ze kunnen hun eigen beslissingen maken, daar kun je weinig tegen in brengen.
Merel ziet Jens als haar gay best friendquote:Op zondag 17 februari 2019 16:48 schreef BarryOSeven het volgende:
Merel wil niet dat Jens verliefd op haar is.
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
REGIE !!!!! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Moet die gast er toch nog, ook moeve met hem, bah!quote:
Oh ik kan het me goed voorstellen. Mijn moeder zou zich totaal niet met zoiets bemoeien. Ze kiest er zelf voor. Op een gegeven moment moet je je kind toch echt ook loslaten als ze iets willen.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:45 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Absoluut
Mijn dochters zijn 24 en 27 en hebben hun eigen leven. Vragen gelukkig bij lastige dingen advies aan hun ouders zodat we ze kunnen helpen en ondersteunen. Dat bedoel ik meer. Ik kan me met geen mogelijkheid voorstellen dat je als ouder rustig op de bank zit terwijl je dochter zich zo neerzet in zo'n serie
Mag om mij ook wel weg.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Moet die gast er toch nog, ook moeve met hem, bah!
Ik vind Ariaan leukquote:Op zondag 17 februari 2019 16:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mag om mij ook wel weg.
Allemaal eigenlijk wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vind Ariaan leukkomt vast dat ik vroeger gek was van Terence Hill, daar doet hij mij aan denken
Die link zie ik dan weer net niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2019 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die link zie ik dan weer net niet.
alles wat Jens uitstraalt is gay maar nog zegt hij neequote:Op zondag 17 februari 2019 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Merel ziet Jens als haar gay best friend
Al sla je me doodquote:Op zondag 17 februari 2019 17:04 schreef DaniqueV het volgende:
Oké, kan aan mij liggen maar waarom willen ze in hemelsnaam dat zeil vastplakken?
Geen idee, is wel lastiger om er weer uit te halenquote:Op zondag 17 februari 2019 17:04 schreef DaniqueV het volgende:
Oké, kan aan mij liggen maar waarom willen ze in hemelsnaam dat zeil vastplakken?
Dat is wel gelijk heel drastisch.quote:
Dat kan gewoon losliggen en misschien bij de binnen loop, als ze daar geen soort drempeltje over leggen, kunnen ze dat daar vastplakken maar zeil loopt altijd iets uit en juist dan krijg je meer ellendequote:
Ook dat, maar dat gun ik ze dan wel weerquote:Op zondag 17 februari 2019 17:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, is wel lastiger om er weer uit te halen
quote:Op zondag 17 februari 2019 17:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is wel gelijk heel drastisch.
Gemeen hoor hahahaquote:Op zondag 17 februari 2019 17:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat gun ik ze dan wel weer
quote:Op zondag 17 februari 2019 17:07 schreef yaello het volgende:
Tim mag wel weer even z'n huisje ingaan wat mij betreft.
Beter helemaal naar huis gaan.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:07 schreef yaello het volgende:
Tim mag wel weer even z'n huisje ingaan wat mij betreft.
Echt hoor,hij liegt weer alles bij elkaar.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:08 schreef yaello het volgende:
Tim vindt dat hij best wel lang heeft gewacht met de eerste kus geven. Ik zie hem nog liggen op het matras met Franny, dag 1. Hij wilde haar kusjes geven, Franny wilde nog niet.
Moet een steriele werkplaats worden,kan er geen ongedierte onder doorquote:Op zondag 17 februari 2019 17:04 schreef DaniqueV het volgende:
Hiske = Feboquote:Op zondag 17 februari 2019 17:09 schreef DKUp het volgende:
Waarom hebben ze het niet over dat Hiske geen reet doet?
Ik hoor ze er net over praten, spleten, meel en zo..... hadden er beter plavuizen ingelegd kunnen worden, geen idee of dat wel kanquote:Op zondag 17 februari 2019 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet een steriele werkplaats worden,kan er geen ongedierte onder door
Poepen?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny weer over haar favo onderwerp.
Yep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |