Nee joh, hahahaquote:Op zondag 17 februari 2019 15:31 schreef mazaru het volgende:
Brandon gaat naar tim en zegt ik heb je nodig.
Tim: Nu kan niet
Brandon: Is het vier uur?
Tim: Ja
een minisetje zeker van St Niklaas anders past ie niet in de kistquote:Op zondag 17 februari 2019 15:40 schreef DKUp het volgende:
Mylène komt morgen met een DJ-set voor Gerrit.
Klopt.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las hier gisteren dat ze nog gewoon uit was gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is er al, volgens mij zit dat in dat zwarte pakket wat bij de poort staat.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:40 schreef DKUp het volgende:
Mylène komt morgen met een DJ-set voor Gerrit.
Dat heeft Tranny op zijn gezicht gedaan vlak voordat hij wakker werdquote:Op zondag 17 februari 2019 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Jens loopt nog steeds met twee vegen op zijn gezicht?
Ohquote:Op zondag 17 februari 2019 15:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat heeft Tranny op zijn gezicht gedaan vlak voordat hij wakker werd
Ze krijgt een transgender?quote:Op zondag 17 februari 2019 15:45 schreef sjampoeh het volgende:
offtopic: romy en brenda zijn ook bij jessie haar gender reveal party
uh haar baby dus![]()
Hij zei daarstraks buiten dat hij vandaag heel hard aan het werk was en de jongens (Gerrit en Jens) niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij leek aangeslagen na de ruzie met Mike en Erik vanmorgen ....
Waar lees je dat?quote:Op zondag 17 februari 2019 15:45 schreef sjampoeh het volgende:
offtopic: romy en brenda zijn ook bij jessie haar gender reveal party
uh haar baby dus![]()
Jessie kwam ook met een boot binnenquote:Op zondag 17 februari 2019 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
een minisetje zeker van St Niklaas anders past ie niet in de kist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |