quote:Op zondag 17 februari 2019 16:12 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Te vies voor woorden bah bah
Maar goed, zolang die Tim en Franny niet eens flink aangepakt worden, doen ze precies waar ze zin in hebben.
Voorlopig vind ik het een heel ongezonde relatie met een dwangmatig tintje
Ja, ze vertelde het vanmorgen aan Lotus,quote:Op zondag 17 februari 2019 16:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Is dat echt zo, zijn dat echt van die ranslappen? gadverdamme waar zoeken ze dit soort gasten toch steeds uit![]()
Wat ben ik blij dat ik veilig in mijn eigen huis zit, je zal maar met dat soort mensen samen moeten leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Had niet anders verwacht. Stelletje onbehouwen viespeuken daar.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:13 schreef mootie het volgende:
Lekker met je schoenen op de nieuwe bank.
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze vertelde het vanmorgen aan Lotus,
Ja, zitten echt viezeriken tussen daar.
Spoiler lezen is voor eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom klik ik nou![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Die snip jij weer.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die geit ook. Die stond op klappen zo te zien.
[ afbeelding ]
[..]
Spoiler lezen is voor eigen risicoSpijt van het openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Of ze ziet Lotus en denkt..... god daar mot ik gelaik van zaikenquote:Op zondag 17 februari 2019 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die geit ook. Die stond op klappen zo te zien.
[ afbeelding ]
Ik waarschuw nogquote:
quote:
[..]
Spoiler lezen is voor eigen risicoOMG.....ze verteld het ook nog eens aan anderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oww bah naar p.......p ruiktIs wachten of een flinke bacterie dan bij haar......
Dan ben je toch niet helemaal goed in je bovenkamer. Gadver zeg me maag protesteert bij die gedachte bah bah
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
[..]
Spoiler lezen is voor eigen risicoDat kan ze zichzelf verwijten dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal cabaretteketet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |