schoenen netjes uit zie ikquote:Op zondag 17 februari 2019 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Erik word verwend, bier en brood met pindakaas
[ afbeelding ]
Dat geloof ik ook gelijkquote:Op zondag 17 februari 2019 16:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of ze ziet Lotus en denkt..... god daar mot ik gelaik van zaiken
Maar wiens poep ruikt ze dan, die van haar omdat hij daarvoor haar darmen aangestampt heeft of zijn eigen schijt?quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze vertelde het vanmorgen aan Lotus,
Ja, zitten echt viezeriken tussen daar.
Spoiler lezen is voor eigen risicoik verwacht bij deze 2 viezeriks niks anderesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen kunnen maar weinig hebben hier🤣quote:
Ze is echt heel erg bezig met poep, ze heeft het er heel veel over.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OMG.....ze verteld het ook nog eens aan anderen?
Oww bah naar p.......p ruiktIs wachten of een flinke bacterie dan bij haar......
Dan ben je toch niet helemaal goed in je bovenkamer. Gadver zeg me maag protesteert bij die gedachte bah bah
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze vertelde het vanmorgen aan Lotus,
Ja, zitten echt viezeriken tussen daar.
Spoiler lezen is voor eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Het word steeds erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaan ze nu vast lekker douchen.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]OMG , mijn maag draait omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Dat hebben er daar meerdere al gedaan.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:23 schreef snetje het volgende:
Ik mag hopen dat Lotus Franny er een keer op aan gaat spreken of ze het überhaupt wel elke keer wil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |