In deze SC mag je pas vast mee posten als je catkiller boos hebt gemaakt door hem meermaals voor homo uit te maken, en dan moet je ook nog eens een ban pakken die VK je aan smeert.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ik verveel me en wil aanspraak. Mijn vaste sc is dood dus nu ben ik hier.
Principia boeien me niet behalve die van newton. En laat nu net daar mijn opmerking over gaan.
ik ga een gat graven in je anus met mijn penis, sletquote:Op zondag 17 februari 2019 13:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ik verveel me en wil aanspraak. Mijn vaste sc is dood dus nu ben ik hier.
Principia boeien me niet behalve die van newton. En laat nu net daar mijn opmerking over gaan.
VK was er nog niet eens toen ik voor het eerst in KLB SC postte. Goede ouwe tijd.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In deze SC mag je pas vast mee posten als je catkiller boos hebt gemaakt door hem meermaals voor homo uit te maken, en dan moet je ook nog eens een ban pakken die VK je aan smeert.
ahhww how fucking cutequote:Op zondag 17 februari 2019 13:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga een gat graven in je anus met mijn penis, slet
De jaren voor zijn aanwezigheid waren topjaren. Toen was Croupouque er nog, Penisbaard, BrauN, Bupatih, stevenmac de feyenoordfan en patje1987 er nog.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
VK was er nog niet eens toen ik voor het eerst in KLB SC postte. Goede ouwe tijd.
Je hebt nu ook implanon voor mannenquote:Op zondag 17 februari 2019 13:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Maar dan ook geen anticonceptie meer nodig hebben.
Je lekker vol laten zaden.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey Tardisquote:Op zondag 17 februari 2019 13:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga een gat graven in je anus met mijn penis, slet
Ik wil je wel onvruchtbaar makenquote:Op zondag 17 februari 2019 13:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
De geur van paardenstront helpt wel als anticonceptie.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was da?quote:Op zondag 17 februari 2019 13:11 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je hebt nu ook implanon voor mannen
hoeft chai zich geen zorgen te makenquote:Op zondag 17 februari 2019 13:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De geur van paardenstront helpt wel als anticonceptie.
Dat zijn nog eens namen.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De jaren voor zijn aanwezigheid waren topjaren. Toen was Croupouque er nog, Penisbaard, BrauN, Bupatih, stevenmac de feyenoordfan en patje1987 er nog.
Niet echt. Dat zijn natuurlijke uitwerpselen. Maar dat van honden en kattenquote:Op zondag 17 februari 2019 13:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De geur van paardenstront helpt wel als anticonceptie.
newbiequote:Op zondag 17 februari 2019 13:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens namen.
Ik ben overigens vandaag exact 10 jaar op FOK!
*Cachetquote:Op zondag 17 februari 2019 13:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeft chai zich geen zorgen te maken
Nou ja, dat je dr nog niet hebt gevonden.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah het is een kat dus heel raar vind ik het niet.
Hoezoquote:
zwarten zijn goed in verstoppenquote:Op zondag 17 februari 2019 13:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou ja, dat je dr nog niet hebt gevonden.
Maar ik ben dat al jaren niet meer.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben alleen met jou bekend als paardenmeisje
Waar blijven die tuinpicsquote:
Soooooooowquote:Op zondag 17 februari 2019 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig was ik toen al meer volwassen dan jij nu
Het is sowieso gewoon een klote timing.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dit verschrikkelijk is
Laat naar bed, vroeg opstaan en dan moe zijn. Niet zo gek hèquote:
Zeg toch ook niet dat ik dat gek vindquote:Op zondag 17 februari 2019 13:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat naar bed, vroeg opstaan en dan moe zijn. Niet zo gek hè
Zeg ik ook nietquote:Op zondag 17 februari 2019 13:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet dat ik dat gek vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |