SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Chubby Checker - Let's twist again
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, ik had pas bedacht dat ik de twist zou gaan oefenen
schuhplattlerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Jeetje, eerst met lederhosen aan knie-slaan-dansen (hoe heet dat?) en dan meteen twisten er achteraan.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:54 schreef spijkerbroek het volgende:
knie-slaan-dansen (hoe heet dat?)
Ah, we weten nu wie er de volgende meet een voorstelling gaat doenquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, we weten nu wie er de volgende meet een voorstelling gaat doen
hatseflatsquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Jeetje, eerst met lederhosen aan knie-slaan-dansen (hoe heet dat?) en dan meteen twisten er achteraan.
daar heb je dat gezin uit Enschede voorquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, we weten nu wie er de volgende meet een voorstelling gaat doen
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:55 schreef MadMaster het volgende:
De mannen van Rubberen Robbie, Ome Henk en zo.
U ziet ze hierboven in het echt...
que?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar heb je dat gezin uit Enschede voor
De peacefamilie in lederhosen en dirndl? Dat lijkt dan veel te veel op de Von Trapps!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vaker luisterenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor weer veel muziek die ik niet ken
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en waarom dan ?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo iedereen het topic uitjagen...
Wedden van niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo iedereen het topic uitjagen...
trusten en bedanktquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:01 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
En welterusten voor zo meteen. Ik duik er wel zo in. Fijne avond nog.
Kon de show niet met 1 minuut verlengen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Huh, geen Basil? Say goodbye to the guests! ?
Dank, Melting!
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Kon de show niet met 1 minuut verlengen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nog even tv kijken en dan ook naar bed
quote:
Jullie doen het er om...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:06 schreef just me het volgende:
Ik blijf gewoon luisteren, alleen al om Mad te pesten
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:06 schreef just me het volgende:
Ik blijf gewoon luisteren, alleen al om Mad te pesten
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:12 schreef livelink het volgende:
Ik luister wel, maar heb mezelf uit het topic en naar de bank gejaagd.
Ook een manier.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik luister ook nog steeds, maar ben wel in relax-modus, dus minder "typ-zaam"
oh dus je post nu in een ander topicquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:12 schreef livelink het volgende:
Ik luister wel, maar heb mezelf uit het topic en naar de bank gejaagd.
Verrekquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh dus je post nu in een ander topic
Goh, dat roept mijn bed nou nooit.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:14 schreef just me het volgende:
Mijn bed roept dat het nog opgemaakt moet worden maar ik heb gewoon de slaapkamerdeur dichtgedaan
Jij doet dat zeker meteenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Goh, dat roept mijn bed nou nooit.
dat zal je bed leren!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:14 schreef just me het volgende:
Mijn bed roept dat het nog opgemaakt moet worden maar ik heb gewoon de slaapkamerdeur dichtgedaan
Ferry Corsten & Cosmic Gate - Event Horizonquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Wie dit allemaal raadt/weet, krijgt de hoofdprijs...
Ik weet zelf niet eens wat ik draai...
Mijn vrouw heeft mij geleerd dat ik dat meteen 's ochtends moet doen..quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:14 schreef just me het volgende:
Ah, ken ik niet...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ferry Corsten & Cosmic Gate - Event Horizon
Misschien moet ik maar eens op zoek naar een vrouwquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft mij geleerd dat ik dat meteen 's ochtends moet doen..
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens op zoek naar een vrouw
het is een optiequote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens op zoek naar een vrouw
Ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad, heb jij je vorige mix opgenomen?
Wut?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja.
En in de vuilnisbak gegooid...
uh... nee lijkt me helemaal nietsquote:
Iedere dag een ander nemen en nadat je bed is opgemaakt zeggen dat je het niet langer trekt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
uh... nee lijkt me helemaal niets
ik trek geen vrouwquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedere dag een ander nemen en nadat je bed is opgemaakt zeggen dat je het niet langer trekt.
Ja dahaag. 2 lullige foutjes in de '2e helft'. Nou poe poeh. Het 1e stuk was meesterlijk. Had ik graag willen hebben. Gooit ie het weg.quote:
ik kan me er ook niks bij voorstellen hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
uh... nee lijkt me helemaal niets
Nee, er zaten er meer in.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja dahaag. 2 lullige foutjes in de '2e helft'. Nou poe poeh. Het 1e stuk was meesterlijk. Had ik graag willen hebben. Gooit ie het weg.![]()
Niet in de 1e drie kwartier toch.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, er zaten er meer in.
Waaronder één compleet verkeerde overgang vanwege een variabel ritme...
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet in de 1e drie kwartier toch.
Oh, ik dacht echt dat dat veel later was. Nou, blij dat je die rotzooi weg gekwakt hebt dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meldde het nog in het topic en jij merkte op...
Ik heb nog ladingen staan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht echt dat dat veel later was. Nou, blij dat je die rotzooi weg gekwakt hebt dan.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht echt dat dat veel later was. Nou, blij dat je die rotzooi weg gekwakt hebt dan.
Niet te snel weggooien s.v.p., want gisteren zat er bijzonder goed gemixt materiaal tussen. Er is altijd een stukje tussenuit te halen, indien nodig. Ik vind het oprecht zonde. Jones & Stephenson's First Rebirth bijvoorbeeld, kwam er heerlijk in. Beter dan Franky het deed. En da's de 2e keer.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog ladingen staan.
Ik neem bijna alles op tegenwoordig en wat de moeite niet waard is, gaat de vuilnisbak in.
Morgen maken we weer iets anders...
Ik heb alle setlists nog, dus zal kijken wat ik kan doen...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet te snel weggooien s.v.p., want gisteren zat er bijzonder goed gemixt materiaal tussen. Er is altijd een stukje tussenuit te halen, indien nodig. Ik vind het oprecht zonde. Jones & Stephenson's First Rebirth bijvoorbeeld, kwam er heerlijk in. Beter dan Franky het deed. En da's de 2e keer.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alle setlists nog, dus zal kijken wat ik kan doen...
Even een hitje tussendoor...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:46 schreef peaceman het volgende:
niet helemaal mijn ding dit, maar je hebt me nog niet weggejaagd
Scherp...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, hij draaide bij 25 years Bonzai 18/11/2017.
ja nou ben ik weg hoor... hitsquote:
Gek iets, want ik wist het echt niet, maar had dat gevoel erbij. Dat bleek goed te zijn toen ik het opzocht.quote:
ow dan blijf ikquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, nee, de volgende dan weer niet.
Althans...
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verstand op 0 en ja knikken maar...
nou dat kostte je weinig moeitequote:
ik moest ook nog even n biertje openmakenquote:
4:00 zoals afgelopen nacht ga ik niet halen howeverquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag, het duurt nog eventjes...
Ik ook niet...quote:Op zondag 17 februari 2019 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4:00 zoals afgelopen nacht ga ik niet halen however
Geen idee of Mad tot 04.00 uur gaat draaienquote:Op zondag 17 februari 2019 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4:00 zoals afgelopen nacht ga ik niet halen however
Niet nu.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
Geen idee of Mad tot 04.00 uur gaat draaien
Ik luister nog eventjes 'n half uurtje mee en dan moet ik me geestelijk gaan voorbereiden op mijn golfwedstrijd morgenquote:Op zondag 17 februari 2019 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet nu.
Daar zou ik me dan echt op moeten voorbereiden...
ah werken aan je handicap dusquote:Op zondag 17 februari 2019 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik luister nog eventjes 'n half uurtje mee en dan moet ik me geestelijk gaan voorbereiden op mijn golfwedstrijd morgen
ik ben zelf mijn grootste handicapquote:
krijg je geen subsidie dan? wel mooi dichtbij parkeren trouwens.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben zelf mijn grootste handicap![]()
maar het wordt tijd dat ik weer beter ga spelen!
wij krijgen als vereniging geen subsidie meer van de gemeente. Ben je stiekem langs geweest zonder het tegen me te zeggenquote:Op zondag 17 februari 2019 00:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
krijg je geen subsidie dan? wel mooi dichtbij parkeren trouwens.
Spelen er eigenlijk veel vrouwen golf tegenwoordig? Denk dat mannen nog veelal in de meerderheid zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben zelf mijn grootste handicap![]()
maar het wordt tijd dat ik weer beter ga spelen!
Over ruim 20 minuten is het ook klaar, wat mij betreft...quote:Op zondag 17 februari 2019 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik luister nog eventjes 'n half uurtje mee en dan moet ik me geestelijk gaan voorbereiden op mijn golfwedstrijd morgen
wij hebben veel oude wijven en heel veel oude mannen. Misschien dat als ik groot ben ik op een andere vereniging ga spelenquote:Op zondag 17 februari 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spelen er eigenlijk veel vrouwen golf tegenwoordig? Denk dat mannen nog veelal in de meerderheid zijn.
quote:Op zondag 17 februari 2019 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben veel oude wijven en heel veel oude mannen. Misschien dat als ik groot ben ik op een andere vereniging ga spelen
nog groterquote:Op zondag 17 februari 2019 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben veel oude wijven en heel veel oude mannen. Misschien dat als ik groot ben ik op een andere vereniging ga spelen
de gemiddelde leeftijd van een golfer is bij ons 70+quote:
dan moet ik leren rechtop te lopenquote:
ow je bent de oudste?quote:Op zondag 17 februari 2019 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
de gemiddelde leeftijd van een golfer is bij ons 70+
Oh, dat is best pittig. Goed voor hand en oog coördinatie.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
de gemiddelde leeftijd van een golfer is bij ons 70+
Welterusten peacemanquote:
elke keer vergeten bij welke hole ze zijnquote:Op zondag 17 februari 2019 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is best pittig. Goed voor hand en oog coördinatie.
dan duurt een baan langquote:Op zondag 17 februari 2019 00:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
elke keer vergeten bij welke hole ze zijn
quote:Op zondag 17 februari 2019 00:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik daag je uitquote:Op zondag 17 februari 2019 00:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach ze hebben toch geen baan meerquote:
genieten van het pensioen en commentaar hebben op van allesquote:Op zondag 17 februari 2019 00:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach ze hebben toch geen baan meer
quote:Op zondag 17 februari 2019 00:18 schreef livelink het volgende:
Ben je nou stiekem aan het verlengen? Ik zit rustig op de bank te denken dat het nog geen twaalf uur is
Ben je nou stiekem aan het verlengen? Ik zit rustig op de bank te denken dat het nog geen twaalf uur is
oh die generatie die denkt dat alles vroeger beter wasquote:Op zondag 17 februari 2019 00:18 schreef just me het volgende:
[..]
genieten van het pensioen en commentaar hebben op van alles
Het is nu tien voor twaalf.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:18 schreef livelink het volgende:
Die is sowieso al weken ergerlijk traag.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:26 schreef MadMaster het volgende:
De website is de weg weer eens kwijt...
Ook dat.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die is sowieso al weken ergerlijk traag.
Da's ruim een uur geleden of zo...quote:Wordt nu afgespeeld : MadMaster plays Darude - Sandstorm (JS16 Remix)
Ah ja, dat was afgelopen nacht bij Naatje ook zo.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar dit:
[..]
Da's ruim een uur geleden of zo...
quote:Op zondag 17 februari 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar sta je dan, met je sokken al uit.
hmmmm gisteren bij Naatje bleef de titel ook stekenquote:Op zondag 17 februari 2019 00:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar dit:
[..]
Da's ruim een uur geleden of zo...
Typisch weer...quote:Op zondag 17 februari 2019 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm gisteren bij Naatje bleef de titel ook steken
kaas erbij ?quote:
Mijn sokken, juist.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar sta je dan, met je sokken al uit.
Toujour, over 2 minuten is hier ook klaar...quote:Op zondag 17 februari 2019 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
Fijne tracks, maar ik ga nu afhaken. Bedankt weer
niet je sokken, maar de rest welquote:
Euh, volgens mij iets van M.L. King.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Thanks, Mad! Wat zat er nou voor spraak door deze laatste versie heen?
In ieder geval iets wat ik niet eerder hoorde en je hebt nog een 'aantal' versies van I Feel Love op de plank liggen die ik niet ken.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, volgens mij iets van M.L. King.
Weet het niet zeker...
Ja, dat dacht ik ook net toen ik het konijn zijn hok in joeg. Maar vanochtend was ook het water bevroren.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:40 schreef MadMaster het volgende:
Zo, het is aardig afgekoeld buiten...
Goedemorgen livelink.quote:
Ik lag al een tijdje wakker. Mijn man had de wekker gezet om te gaan hardlopen. Ik werd er klaarwakker van en hij besloot toch niet te gaan hardlopen en ligt nog lekker in bed.quote:Op zondag 17 februari 2019 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Kort nachtje voor je.
Kon je niet wat langer blijven liggen?
quote:Op zondag 17 februari 2019 08:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lag al een tijdje wakker. Mijn man had de wekker gezet om te gaan hardlopen. Ik werd er klaarwakker van en hij besloot toch niet te gaan hardlopen en ligt nog lekker in bed.
quote:Op zondag 17 februari 2019 08:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lag al een tijdje wakker. Mijn man had de wekker gezet om te gaan hardlopen. Ik werd er klaarwakker van en hij besloot toch niet te gaan hardlopen en ligt nog lekker in bed.
Goedemorgen just me.quote:Op zondag 17 februari 2019 08:32 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik heb hem toch zachtjes maar dringen het bed uitgeduwd livelink
quote:Op zondag 17 februari 2019 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Wat deed jij bij de man van livelink in bed?
quote:Op zondag 17 februari 2019 08:33 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
lekkere typo!
er stond eerst ik zou hem het bed hebben uitgeschopt maar toen ben ik gaan wijzigen en toen weer en niet teruggelezen
quote:Op zondag 17 februari 2019 08:33 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
lekkere typo!
er stond eerst ik zou hem het bed hebben uitgeschopt maar toen ben ik gaan wijzigen en toen weer en niet teruggelezen
Dank voor het uit bed duwen van mijn man en veel plezier vandaagquote:Op zondag 17 februari 2019 09:19 schreef just me het volgende:
Aan de voorbereiding zal het niet liggen, broodjes ingepakt, drinken mee, nu nog eenen dan rustig naar de golfbaan
Veel plezierquote:Op zondag 17 februari 2019 09:19 schreef just me het volgende:
Aan de voorbereiding zal het niet liggen, broodjes ingepakt, drinken mee, nu nog eenen dan rustig naar de golfbaan
morge livelink.quote:
Ja, zo is hijquote:Op zondag 17 februari 2019 11:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
morge livelink.
Je man was zo ‘lief’ om je vroeg wakker te maken las ik?
Hoi, ja ik ben al een tijdje afwezig i.v.m. werk maar ook familieomstandigheden.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:22 schreef naatje_1 het volgende:
@:Kwaliteit wanneer ga jij eigenlijk weer draaien?
Ah, familie omstandigheden, altijd vervelend. Maar fijn om te horen dat het volgende week weer opgepakt gaat worden, je had een prima eerste uitzendingquote:Op zondag 17 februari 2019 16:28 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Hoi, ja ik ben al een tijdje afwezig i.v.m. werk maar ook familieomstandigheden.
Vandaar dat ik niet zo actief ben, ook op FOK! zelf niet overigens ...
Volgende week pak ik alles weer op, en zal ik ook weer lekker actief meebabbelen hier :-)
gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 februari 2019 15:53 schreef just me het volgende:
Mijn voorbereidingen hebben gewerkt! Heerlijk in het zonnetje gespeeld en 3e geworden
![]()
Ditquote:Op zondag 17 februari 2019 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, familie omstandigheden, altijd vervelend. Maar fijn om te horen dat het volgende week weer opgepakt gaat worden, je had een prima eerste uitzending
quote:Op zondag 17 februari 2019 15:53 schreef just me het volgende:
Mijn voorbereidingen hebben gewerkt! Heerlijk in het zonnetje gespeeld en 3e geworden
![]()
Had je weer te veel eigendunk? Tssktsskquote:Op zondag 17 februari 2019 22:21 schreef just me het volgende:
Ik heb de hele wedstrijd naast mijn schoen gelopen en nu pijn in mijn voet.
Mijn schoen zat niet goed vast
Ai, in één klap het hele beeld van de perfecte voorbereiding weg.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:21 schreef just me het volgende:
Goedemorgen livelink.quote:
Mijn zoon heeft een vrije dag, dus ik hoefde niet om 05.30 op te staan. Blijven liggen tot 06.00 maakt echt zo veel verschil.quote:Op maandag 18 februari 2019 06:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Je bent laat. Lag het zo lekker?
Heerlijk!quote:Op maandag 18 februari 2019 06:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft een vrije dag, dus ik hoefde niet om 05.30 op te staan. Blijven liggen tot 06.00 maakt echt zo veel verschil.
Volgende week hebben ze vakantiequote:Op maandag 18 februari 2019 06:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Heerlijk!
Dat hij dan nog maar veel vrije dagen mag hebben.
vandaag de auto halen?quote:
Heel de week uitslapen.quote:Op maandag 18 februari 2019 07:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgende week hebben ze vakantie
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:21 schreef just me het volgende:
Ik moet die veters opnieuw in mijn schoenen gaan rijgen zodat ik ze wel goed kan aantrekken.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:03 schreef Melting het volgende:
Had je hem niet beter even kunnen strikken dan? Of heb jij je strikdiploma nog niet?
yup, verzekering net geregeldquote:Op maandag 18 februari 2019 07:54 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
vandaag de auto halen?
quote:Op maandag 18 februari 2019 08:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, verzekering net geregeld
De kinderen ja. Wij moeten gewoon werken en op tijd beginnen. En bagage niet ik zelfs tot 17:30 uur.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:03 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen binnenkomers.
[..]
Heel de week uitslapen.Wat een luxe.
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2019 08:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, verzekering net geregeld
Dat het nog vroeg is, is te merken, Diaan.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De kinderen ja. Wij moeten gewoon werken en op tijd beginnen. En bagage niet ik zelfs tot 17:30 uur.
De enige dag dat ik vrij ben, heb ik om 09:00 uur een afspraak. Niet zelf gepland trouwens. Ik ga met mijn moeder mee naar een gesprek over mijn vader.
Goedemorgen
"fijn" dat jullie dit samen kunnen doenquote:Op maandag 18 februari 2019 08:15 schreef Diaan73 het volgende:
De enige dag dat ik vrij ben, heb ik om 09:00 uur een afspraak. Niet zelf gepland trouwens. Ik ga met mijn moeder mee naar een gesprek over mijn vader.
Och jeetje....quote:Op maandag 18 februari 2019 08:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat het nog vroeg is, is te merken, Diaan.![]()
Dat gesprek is voor een goed doel. Dan is het minder erg.
Vooral voor mijn moeder. Twee horen meer dan 1.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:21 schreef just me het volgende:
[..]
"fijn" dat jullie dit samen kunnen doen
jep en je kunt samen napratenquote:Op maandag 18 februari 2019 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vooral voor mijn moeder. Twee horen meer dan 1.
Dat vermoeden had ik al.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och jeetje....![]()
Vandaag moet ik tot 17:30 uur bedoelde ik.
Op zich is het niet zo erg dat ik tot 17:30 uur moet werken, alleen gaat de eerste trein dan pas om 17:55 uur, dus om 18:30 uur thuis.quote:
die wordt zaterdag opgehaald. Hebben wat langer dan gepland bij Carnext gezeten, want de grote beurt bleek niet uitgevoerd te zijn, dus die hebben ze alsnog gedaan. Daarna maar even gelunched bij de Mac die er zowat naast zit. Nu is Symph weer voor een jaar ofzo van zijn drang om naar de Mac te gaan afquote:
fixedquote:Op maandag 18 februari 2019 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die wordt zaterdag opgehaald. Hebben wat langer dan gepland bij Carnext gezeten, want de grote beurt bleek niet uitgevoerd te zijn, dus die hebben ze alsnog gedaan. Daarna maar even gelunched bij de Mac die er zowat naast zit. Nu is Symph weer voor een vier jaar ofzo van zijn drang om naar de Mac te gaan af
fixedquote:Op maandag 18 februari 2019 15:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vier jaar ofzo van zijn drang om naar de Mac te gaan af
Ben zaterdag voor het eerst naar de KFC gegaan.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vier jaar ofzo van zijn drang om naar de Mac te gaan af
fixed
kfc is smerig en de enige keer dat ik er was kon ik meteen doorlopen naar het toilet. Getverdemme, wat een ranzige zooiquote:Op maandag 18 februari 2019 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben zaterdag voor het eerst naar de KFC gegaan.
Dat hoeft voor mij ook niet meer.
Veel te duur, veel te vet en veel te eentonig.
de absolute horror lijkt me dat.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben zaterdag voor het eerst naar de KFC gegaan.
Dat hoeft voor mij ook niet meer.
Veel te duur, veel te vet en veel te eentonig.
en schandalig duur vooral.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo'n fastfoodtoko is prima als je even snel iets naar binnen moet vrotten, maar lekker kun je het natuurlijk in geen van die tenten noemen.
er zijn mensen die er juist naartoe gaan omdat het zo lekker is. Nou was mijn salade niet heel vies, maar de rest daar hoef ik echt niet. In noodgevallen op Schiphol ofzo pak ik liever de Burgerking, maar ook daar geen burger met zo’n vies broodjequote:Op maandag 18 februari 2019 15:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo'n fastfoodtoko is prima als je even snel iets naar binnen moet vrotten, maar lekker kun je het natuurlijk in geen van die tenten noemen.
da’s een andere categorie mensen, denk ik. Hier op fok loopt volgens mij ook een hele reeks van Mac-fans.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:09 schreef Melting het volgende:
Wat ik altijd zo bijzonder vind; ik hoor er echt maar zelden iemand positief over de McDonalds, Burger King of KFC, en terecht overigens. Maar toch hangen ze overal met de benen buiten als je er langs komt.
Dat kan ik niet helemaal rijmen.
het is onvoorstelbaar....quote:Op maandag 18 februari 2019 16:09 schreef Melting het volgende:
Wat ik altijd zo bijzonder vind; ik hoor er echt maar zelden iemand positief over de McDonalds, Burger King of KFC, en terecht overigens. Maar toch hangen ze overal met de benen buiten als je er langs komt.
quote:Op maandag 18 februari 2019 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die wordt zaterdag opgehaald. Hebben wat langer dan gepland bij Carnext gezeten, want de grote beurt bleek niet uitgevoerd te zijn, dus die hebben ze alsnog gedaan. Daarna maar even gelunched bij de Mac die er zowat naast zit. Nu is Symph weer voor een jaar ofzo van zijn drang om naar de Mac te gaan af
Ik vind het soms best lekker hoor!quote:Op maandag 18 februari 2019 16:09 schreef Melting het volgende:
Maar dan zou ik nog steeds voor VdV kiezen.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is onvoorstelbaar....
Nu was het de keuze tussen Mac en van der Valk.
Met twee auto’s hetcentrum van Breukelen in is ook weer zo wat.
quote:Op maandag 18 februari 2019 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het soms best lekker hoor!![]()
Al vind ik Burger King wel beter dan Mac.
quote:Op maandag 18 februari 2019 15:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kfc is smerig en de enige keer dat ik er was kon ik meteen doorlopen naar het toilet. Getverdemme, wat een ranzige zooi
Mevrouw ToT is daar laatst een keer geweest en vond het helemaal geweldig. Ze zei dat we er ook een keer naar toe moesten en een bucket moesten nemen. Zijzelf nam rijst en drinken mee om daar binnen te nuttigen, dus hadden we alleen maar de bucket nodig.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de absolute horror lijkt me dat.
Ik rij er dagelijks langs, nog nooit de behoefte gehad om er te stoppen
Ach de Mc Drek heeft af en toe wel aardige specials. Lang niet alle specials zijn goed overigens; die ene Dutch burger met een lap Old Amsterdam er op vond ik echt helemaal niks: een zacht broodje, een malse hamburger en een harde plak kaas er op. Het gevoel in je mond klopt gewoonweg niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij Burger King heb ik ooit een keer een kipburger gehad waar ze zowat een halve lap kipfilet er op geflikkerd hadden. Dat was wel behoorlijk goed!quote:Op maandag 18 februari 2019 16:09 schreef Melting het volgende:
Ja ik ben wel een liefhebber, maar voor af en toe.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:33 schreef Melting het volgende:
[..]
We hebben een liefhebber gevonden.
Maar ik ben het wel met je eens. Als ik moest kiezen tussen die 2, dan zou het voor mij ook BK zijn.
Je meent het, hè?quote:Op maandag 18 februari 2019 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik ben wel een liefhebber, maar voor af en toe.
Ik vind vooral de Twisterfriet erg lekker bij BK. En bij de BK kan ik kaas op mijn long chicken krijgen en dat kan niet bij de Mc Chicken van de Mac.
Yeps. Maar wel af en toe hè?quote:Op maandag 18 februari 2019 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je meent het, hè?
Kaas op je long, heerlijk...
Tip in algemene zin: Ga naar een lokale kippenboer, haal een kilo gegrilde kipkluifjes voor een paar euro, iets van sla er bij en je hebt een geweldige maaltijd. Eet smakelijk!
Niks met vet eten?quote:Op maandag 18 februari 2019 17:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Maar wel af en toe hè?![]()
Kipkluifjes eet ik niet...Ik eet niets met bot of vet. En ook geen sla.
![]()
![]()
Hi, ik ga niet draaien...quote:Op maandag 18 februari 2019 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
Goedenavond
Al iemand draaiplannen vanavond?
Goede avond.quote:Op maandag 18 februari 2019 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
Goedenavond
Ik bedoel met vetrandjes of stukjes vet natuurlijk...quote:Op maandag 18 februari 2019 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks met vet eten?
Zit je gebakken bij de Mac...![]()
Is vloeibaar voedsel misschien iets voor je?
Je hebt er meerdere?quote:Op maandag 18 februari 2019 17:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Ik krijg moeders op bezoek.
ik ga niet draaienquote:Op maandag 18 februari 2019 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
Goedenavond
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:22 schreef Nizno het volgende:
ow en twee moeders die twee kinderen hebben trouwens ook.
in 1 gezin dan he.....quote:
quote:
daggal zoietsquote:Op maandag 18 februari 2019 18:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had ik er niet uit opgemaakt.
normaal wel, maar doodmoe thuisgekomen. Verkoudheid onder de leden vrees ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
Zit de mensheid te wachten op een DJ11-show om 20:00 uur?
Kan gebeuren. Beterschap gewenst.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
normaal wel, maar doodmoe thuisgekomen. Verkoudheid onder de leden vrees ik.
ow hoop dat het zo’n vaart niet looptquote:Op maandag 18 februari 2019 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Beterschap gewenst.
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ11 - Another Blue Monday
Zal u hierbij nog even aan wat extra werk helpen.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig neemt de gok gewoon:
[..]
Ik had al iets bedacht en speciaal klaargezetquote:Op maandag 18 februari 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal u hierbij nog even aan wat extra werk helpen.
Nou nou!quote:Op maandag 18 februari 2019 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had al iets bedacht en speciaal klaargezet
Een bepaald konijn zegt dat je op andere tijden moet eten.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik schakel zo in, maar ik moet ook nog eten...
Tof. Ben al aanwezig en zeer benieuwd.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat je het erg, erg leuk gaat vinden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |