Ze hadden er eentje buiten moeten makenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:18 schreef Soulraven het volgende:
Heb je die prachtige ovens, mag je er geen pizza in bakken.
Komt omdat het voor zakelijk gebruik is, mag je het prive niet gebruiken (dacht ik)quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:18 schreef Soulraven het volgende:
Heb je die prachtige ovens, mag je er geen pizza in bakken.
Triest he, die arme man.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is Fokking schandalig hoe ze met hun kontakten omgaan ....![]()
[ afbeelding ]
De dansleraar zegt de samenwerking op - 16 februari 2019.
x72iow2
waarom niet ?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:18 schreef pollewop77 het volgende:
Tim wil een chinese rijsttafel hier naar binnen halen
Jessie zegt net zelf dat het goed is, en nu gaat hij er morgen iets van zeggen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:19 schreef Bonken het volgende:
Anderhalve meier aan pizza's weer, verzuchten Ad en JessEr wordt morgen iets van gezegd...
Ze zijn allemaal aan de drank, niet handig om nu iets te zeggen denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie zegt net zelf dat het goed is, en nu gaat hij er morgen iets van zeggen?
Daar heb ik nog nooit van gehoord dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt omdat het voor zakelijk gebruik is, mag je het prive niet gebruiken (dacht ik)
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:18 schreef Sofia2019 het volgende:
Hoeveel calorieën zitten er eigenlijk in zo een halve liter
Hij praat weer eens van 2 kanten!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie zegt net zelf dat het goed is, en nu gaat hij er morgen iets van zeggen?
Zo'n stenen ding bedoel je? Mijn zus heeft er 1 in de tuin. Zou daar leuk zijn ja. En vegan pizza's kun je ook maken. Met een brocoli bodem dacht ik. Zoiets.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:19 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze hadden er eentje buiten moeten maken
Maar wat niet is kan nog komen.... Adje maakt wel deeg, of dat kan natuurlijk een ander ook
3 x per week pizzaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:21 schreef rowan634 het volgende:
het loopt ook wel weer een beetje de spuigaten uit hoor met die gekken daar
GA KOKEN
Ja precies, ik ben op dreef.... broodmachine, pizzaoven. Misschien moet ik me maar opgevenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zo'n stenen ding bedoel je? Mijn zus heeft er 1 in de tuin. Zou daar leuk zijn ja. En vegan pizza's kun je ook maken. Met een brocoli bodem dacht ik. Zoiets.
Dat klopt wel, maar de Utopia Bv mag de ovens verhuren aan de bewoner. Ze eten ook het brood van Adriaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt omdat het voor zakelijk gebruik is, mag je het prive niet gebruiken (dacht ik)
Belachelijk....quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:17 schreef pollewop77 het volgende:
130 euro voor de lege maagjes....
Oh nee ze hadden al frietjes op
Ik weet nog die keer dat Naomi de McDonalds had leeggekochtquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:25 schreef MacDeMarco het volgende:
In Uto 1 was het elke keer sushi bestellen. In Uto 2 is het pizza.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef rowan634 het volgende:
waar is die tijd gebleven van de kistjes op de muur?
zo overkom je een crisis
Oh hou op, dat was belachelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik weet nog die keer dat Naomi de McDonalds had leeggekocht
Waarom is er vanavond dan niet gekookt? Er is toch een samenlevingsgroep die voor het eten moet zorgen. Als er voldoende lekker eten is dan hoef je ook geen pizza's te bestellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:21 schreef rowan634 het volgende:
het loopt ook wel weer een beetje de spuigaten uit hoor met die gekken daar
GA KOKEN
Vind het wel schattig, nu maar afwachten of ze bij elkaar in bed belanden of nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jens: ik ben nu de gelukkigste man op aarde
merel: ja..
jens wil sowieso welquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind het wel schattig, nu maar afwachten of ze bij elkaar in bed belanden of niet
En ze zich gedroegen alsof er een maaltijd van Gordon Ramsay werd bezorgd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tim zou met Franny koken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Waarom is er vanavond dan niet gekookt? Er is toch een samenlevingsgroep die voor het eten moet zorgen. Als er voldoende lekker eten is dan hoef je ook geen pizza's te bestellen.
Heb jij een archief of zo.quote:
ben je er ff niet he.... krijg je ditquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh wat gebeurd er hier allemaal.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:30 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
ben je er ff niet he.... krijg je dit
Het past echt niet he?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh wat gebeurd er hier allemaal.
[ afbeelding ]
Dat is een belastingtechnisch iets, de kosten van de overs worden natuurlijk als zakelijke kosten opgevoerd om te verrekenen met winst (quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord dan.
Ik vind het net moeder en zoon, ook al is ze niet eens zo oud. Kan er niks aan doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee dit zag ik niet aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Charmeur Jensquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jens: ik ben nu de gelukkigste man op aarde
merel: ja..
Ja idd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind het net moeder en zoon, ook al is ze niet eens zo oud. Kan er niks aan doen.
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Streamlockman heeft echt een bomenfetish. Veel te veel streamlocks de laatste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Denkt hij wel aan al die insecten die daar in gaan?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:34 schreef pollewop77 het volgende:
Adje neemt maar een bammetje met pindakaas
daar wordt je groot en sterk van
Insecten?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Denkt hij wel aan al die insecten die daar in gaan?
Niet? Zag ze al naar elkaar toe trekken ... En qua niveau zeker wel, en heb wel eens raardere stelletjes gezienquote:
Maar hij zeurt weel steeds dat het geen groep is.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:35 schreef Sofia2019 het volgende:
Adriaan is soms net een wild beest in een bos dat moet overleven. Hij zit nooit bij de groep
Yup. Er is een bepaald percentage wat toegestaan word.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yup. Er is een bepaald percentage wat toegestaan word.
Jars of peanut butter contain insect fragments and rodent hair. According to the FDA, peanut butter can have 30 or more insect fragments per 100 grams and one or more rodent hairs for every 100 grams.
Als ze haar hypen voor maandag, dan zou ze toch dit weekend in utopia moeten gaan?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:36 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen blijft de Febo de komst van Mylene maar hypen op de socials zonder tot actie over te gaan...
Bron?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yup. Er is een bepaald percentage wat toegestaan word.
Jars of peanut butter contain insect fragments and rodent hair. According to the FDA, peanut butter can have 30 or more insect fragments per 100 grams and one or more rodent hairs for every 100 grams.
Die komt gewoon maandag pasquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als ze haar hypen voor maandag, dan zou ze toch dit weekend in utopia moeten gaan?
Ik denk er elke keer aan als een keer pindekaas eet.quote:
Dat geloof ik heel graag!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik denk er elke keer aan als een keer pindekaas eet.
Veel vegans hebben niet eens door in hoeveel producten alsnog wel iets qua dier zit. Adje vast ook niet.
En in roze koeken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:40 schreef formule het volgende:
[..]
Die zitten ook in appelmoes en piccalilly,heb ik ooit gelezen
Is ook lastig als je een groep heb die niet goed klikt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:40 schreef Bonken het volgende:
Wat een rotgroep eigenlijk, nooit eens een fijn fatsoenlijk gesprek, hooguit wat gebrabbel of anders gooit er eentje een lied in ...![]()
[ afbeelding ]
Tja, niet alles geloven.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:43 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Jawel heeft ze zelf ook op insta gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier een top 10 waar insecten in zijn verwerktIk ga dit niet bekijken, Straks ben ik overal vies vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pijnlijk. vind ik dat. Lol, Jessie ziet billendoekjes en bier in de telefooncel / rookplek liggen en ziet de logica daar niet vanquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is ook lastig als je een groep heb die niet goed klikt.
aso'squote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:46 schreef pollewop77 het volgende:
Erik is boos, ze hebben niet aan hem gedacht met de pizza
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier een top 10 waar insecten in zijn verwerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk
Ach valt wel mee toch, ik eet nog gewoon die dingen hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:46 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ik ga dit niet bekijken, Straks ben ik overal vies van
team erikquote:
Dat is ook lullig.Laat Erik dan maar chinees bestellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:46 schreef pollewop77 het volgende:
Erik is boos, ze hebben niet aan hem gedacht met de pizza
Ik ook, in brood zitten haren zeggen zequote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach valt wel mee toch, ik eet nog gewoon die dingen hoor
Valt echt niet mee, ben heel snel ergens vies vanquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach valt wel mee toch, ik eet nog gewoon die dingen hoor
Vind ik eigenlijk ook wel lullig, gewoon iemand overslaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is ook lullig.Laat Erik dan maar chinees bestellen.
Tja wat moet je daar weer van geloven denk ik danquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:49 schreef formule het volgende:
[..]
Ik ook, in brood zitten haren zeggen ze
Waarschijnlijk zijn ze hem helemaal vergeten, doe ik ook regelmatigquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:49 schreef Ranah het volgende:
ze gaan geen pizza eten zon der mij !! zegt erik
z'n stem is niet al te best idd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:50 schreef rowan634 het volgende:
ik krijg bijna een nicotinevergiftiging als ik naar erik luister
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:49 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Valt echt niet mee, ben heel snel ergens vies van
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Als dat zo is ga ik gewoon chinees bestellen.
[ afbeelding ]
jackie chan in da house om die pizza vreters op hun muil te slaan voor Erikquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Als dat zo is ga ik gewoon chinees bestellen.
[ afbeelding ]
hij is ook 3 tot 4 uur eerder opquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:52 schreef Sofia2019 het volgende:
Adriaan gaat zo slapen. Het is amper 8 uur. Kinderbedtijd
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:56 schreef formule het volgende:
Wie kan er een hele pizza op eten ? ik niet
Lekkere pizza's welquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:56 schreef formule het volgende:
Ik doe het in etappes.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:56 schreef formule het volgende:
Als ik om 4 uur al frietjes gegeten zou hebben en drankje dan niet. 1 0f 2 puntjes meer dan genoeg. Maar daar houden ze van lekker en veel etenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:56 schreef formule het volgende:
Zoveel friet was dat toch niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:59 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Als ik om 4 uur al frietjes gegeten zou hebben en drankje dan niet. 1 0f 2 puntjes meer dan genoeg. Maar daar houden ze van lekker en veel eten
Gewoon een bakje friet. Lag ook chips en bier/ wijnquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zoveel friet was dat toch niet?
Ik hou ook van lekker en veel eten!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:59 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Als ik om 4 uur al frietjes gegeten zou hebben en drankje dan niet. 1 0f 2 puntjes meer dan genoeg. Maar daar houden ze van lekker en veel eten
Er was voldoende in ieder geval. Ze kwamen allemaal aan hun trekken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:01 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Gewoon een bakje friet. Lag ook chips en bier/ wijn
Cheesy krust.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:01 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Liefst dun, harde korsten haal ik er af
Adriaan wil alles alleen doen, en het is een soap hè,quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:05 schreef Jemoederniet het volgende:
Maandagochtend komen twee vrijwilligers solliciteren om te helpen in de bakkerij.
Lijkt me lastig te combineren met een eventuele entree van Mylene die geheim moet blijven.
Maar het is vooral een schande dat er niemand van de groep bereid is Adriaan te helpen. Sommige bewoners hebben eigen werkzaamheden, zoals Mike, maar de rest heeft geen ruk te doen gedurende de dag. Ze moeten zich kapot schamen.
Helemaal eens!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:05 schreef Jemoederniet het volgende:
Maandagochtend komen twee vrijwilligers solliciteren om te helpen in de bakkerij.
Lijkt me lastig te combineren met een eventuele entree van Mylene die geheim moet blijven.
Maar het is vooral een schande dat er niemand van de groep bereid is Adriaan te helpen. Sommige bewoners hebben eigen werkzaamheden, zoals Mike, maar de rest heeft geen ruk te doen gedurende de dag. Ze moeten zich kapot schamen.
Echt gezellig die Christel en Hiske.quote:
Lijkt wel op jouw UIquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt gezellig die Christel en Hiske.
quote:
Die werkt bij Mac Donalds.quote:
Zou er maar niet over nadenken, bijna alle pindakaas is vegan, zelfs Calvé.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik denk er elke keer aan als een keer pindekaas eet.
Veel vegans hebben niet eens door in hoeveel producten alsnog wel iets qua dier zit. Adje vast ook niet.
Godver dat wist ik niet eens, maar ik zie Waaijuth en Meerjuham zo staan achter het glas bij de drive-in.quote:
VPRO genot.quote:
Denk er om he, ik ben hostess geweest.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Godver dat wist ik niet eens, maar ik zie Waaijuth en Meerjuham zo staan achter het glas bij de drive-in.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:19 schreef snetje het volgende:
Jessie wacht nog even op de pizza's en gaat dan naar bed...
Kweeling ookquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:19 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Denk er om he, ik ben hostess geweest.![]()
Maar vrijwilligers voor het broodbakken. Die komen dan elke dag?
Yep, zelfde als waar Gerrit later gewerkt heeft geloof ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kweeling ook
Bij de McDonald’s?
Lotus gaat Katie maar lokken tijdens het wachten op pizza.
Hoe komen ze daar nu weer aanquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:21 schreef snetje het volgende:
Leuk hé die banken ...de puf is er gelijk uit bij de meesten...
KLotus mogen ze wel sponsoren.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yep, zelfde als waar Gerrit later gewerkt heeft geloof ik.
Nu heb ik ook zin in pizza. Stomme utopia.
Christel zogenaamd geregeld.quote:
Zaten toch in de droger?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Christel zogenaamd geregeld.
En de 15 stoelen waren van de vide gevallen.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:26 schreef DKUp het volgende:
Tranny: Zwemmen! Ik ben zo dol op zwemmen! Ik ben een labrador! Een waterrat!
Tim vindt sauna’s lekker met een zwembad lekker en lekkker bubbelen lekker.....
klotenMerel weer zekerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:27 schreef DKUp het volgende:
Erik wil ook pizza, geen pizza voor Erik bestelt, drama, Jessie wacht ook op de pizza.
PizzaGATE-TIME
Jessie wacht er alleen op omdat ie ze moet betalen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:27 schreef DKUp het volgende:
Erik wil ook pizza, geen pizza voor Erik bestelt, drama, Jessie wacht ook op de pizza.
PizzaGATE-TIME
Lotus.quote:
wasdahquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:29 schreef DKUp het volgende:
Erik wil volgens mij pizza’s gaan maken, maar Jessie begon te zeiken dat er drie of vier fiequheuhn ovens zijn die daar niet voor gebruikt mogen worden.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:31 schreef ES... het volgende:
Shit. Wie is de mol. Maar Mylène komt zo als koerier binnen.
Ach, fuck Utopia!
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:31 schreef sjampoeh het volgende:
hij moet nog een keer komen voor erik
Er komt nog een pizza voor hem.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:33 schreef sjampoeh het volgende:
deel dan ff de helft, zodat erik ook kan eten.
zal wel niet he
Wat een terreur dat zelfs ovens alleen voor vegan gerechten gebruikt mogen worden. Begint echt de grote Adje show te worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:29 schreef DKUp het volgende:
Erik wil volgens mij pizza’s gaan maken, maar Jessie begon te zeiken dat er drie of vier fiequheuhn ovens zijn die daar niet voor gebruikt mogen worden.
ja weet ik. dan die ook weer delen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er komt nog een pizza voor hem.
Hoezo krenterig? Ik neem aan dat die jongen gewoon loon ontvangt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Vieze krent, niet eens een fooitje geven
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:36 schreef DKUp het volgende:
Ik ga niet naar een lezende vegandictator kijken.
#pray4mylène
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel normaal allemaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:37 schreef Koos1958 het volgende:
Ruim 10000 euro rood staan en dan voor 100 euro aan pizza bestellen. Wat is dit voor een achtelijk stel mensen bij elkaar. Hadden ze 2 dagen vlees met groeten van kunnen eten met zijn allen ipv die troep
Maar hij moet nu wel al die ellende van utopia doen. Met z'n face op de camera. Mag die best een tientje fooi voor vind ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:37 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hoezo krenterig? Ik neem aan dat die jongen gewoon loon ontvangt.
Echt ik snap daar helemaal niets meer van. Vraag me steeds vaker af waar kijk ik naar. En doe het dan ook veel minder. Lees wel hier regelmatig bij.quote:
Jessie wenste toch ook iedereen eet smakelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:39 schreef Ranah het volgende:
ze hebben het er over dat adriaan en jessie boos zijn
nee hoor zegt erik, adriaan is niet boos
bekijk het als de soap die het is, alle logica volkomen zoek voor verhaallijnen, dat kijkt een stuk relaxterquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt ik snap daar helemaal niets meer van. Vraag me steeds vaker af waar kijk ik naar. En doe het dan ook veel minder. Lees wel hier regelmatig bij.
Ja, een rotloontje. Moet hij het het terrein eerst nog over en dan laten ze het 5 minuten wachten op geld...Ik vind geen fooitje aan een bezorger geven sowieso gierig.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:37 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hoezo krenterig? Ik neem aan dat die jongen gewoon loon ontvangt.
Ja een logica die ik niet snap.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt ik snap daar helemaal niets meer van. Vraag me steeds vaker af waar kijk ik naar. En doe het dan ook veel minder. Lees wel hier regelmatig bij.
Komt omdat hij zijn kaak gebroken heeft na een ongeluk.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat heeft die Gerrit toch 'n vieze bek, en ook nog scheef
dramapizzaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ziet er niet echt goed belegd uit die pizza.
Nou en..... kan je wel 'n beetje opletten met hoe je je bek vol stouwt met voerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Komt omdat hij zijn kaak gebroken heeft na een ongeluk.
Die mike moet heel snel opzouten samen met die vrienden van hem uit dat huisje. Wat snapt hij niet van vegan en dat daar dan geen dierlijke produkten in gemaakt mogen worden. Vieze egoist is het.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:47 schreef snetje het volgende:
Mike vindt het bullshit dat er geen pizza's in de ovens van Adriaan mogen...mag iedereen straks ook allemaal een nachtje in de boomhut 1 x in de maand?..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: heeft Erik inmiddels ook pizza? Lullig dat ze hem vergeten zijn.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 20:49:54 ]
Dat zeker, maar dat scheef komt daardoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou en..... kan je wel 'n beetje opletten met hoe je je bek vol stouwt met voer
Franny heeft gelijk, die ovens voor de bakkerij zijn ook zonder overleg met de hele groepquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Mike: Dan bestellen we toch gewoon twee pizzaovens?
Franny: Maar niet overleggen dan he?
Franny![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk niet.Maar dat is anders want Mike regelt dat.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:50 schreef snetje het volgende:
Lotus eerder "zonder overleg" Franny nu "niet overleggen hé" is dat hout voor Lotus haar boomhut ook overlegd dan?...
Die kan dan toch gewoon in de oven die ze daar in de keuken hebben....pizza's ook ..dan wachten ze maar even op hun beurt...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Meerdere inwoners vinden het belachelijk dat de ovens alleen voor vegan gebruikt mogen worden.
Er moet toch ook een kip ovenschotel gemaakt kunnen worden, zegt Merel.
Het is mijn bakkerij dus het is mijn oven, denkt Adriaan volgens Erik.
Er mag geen vlees in volgens Adriaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Die kan dan toch gewoon in de oven die ze daar in de keuken hebben....pizza's ook ..dan wachten ze maar even op hun beurt...
Ik hoop dat er een dikke vette factuur van Wim komt ...eens kijken wat een Lotus dan gaat zeggen ...of Mike laat zeggen...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Maar dat is anders want Mike regelt dat.
Als A3aan het protocol van 'n bakkerij aanhoud moet hij die ovens elke week van binnenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er mag geen vlees in volgens Adriaan.
In die 2 die hij voor de bakkerij heeft ...ze hebben ook nog hun eigen eerste oven...maar dat duurde te lang met pizza's bakken volgens Merel..quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee ook gewoon maar besteld zonder te overleggen met de groep. Maar is mighty Mike he die regelt van alles voor zichzelf.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:50 schreef snetje het volgende:
Lotus eerder "zonder overleg" Franny nu "niet overleggen hé" is dat hout voor Lotus haar boomhut ook overlegd dan?...
Wel in de oven in de keuken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel.quote:
Dat schoonmaken in een bakkerij is ook niet mis. Heb er een week stage gelopen. Je bent echt de hele dag aan het schoonmaken tussendoor ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als A3aan het protocol van 'n bakkerij aanhoud moet hij die ovens elke week van binnen
schoonmaken, en dan bedoel ik niet 'n lapje er door halen maar écht schoonmaken!
Als je voor 15 man maakt die allemaal een eigen pizza willen, snap ik hem.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:54 schreef snetje het volgende:
[..]
In die 2 die hij voor de bakkerij heeft ...ze hebben ook nog hun eigen eerste oven...maar dat duurde te lang met pizza's bakken volgens Merel..
visquote:
Week zuipen en dan zo'n drankharses.quote:
Ze horen je.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Elke keer die kutbomen, zet dan een camera op de dieren als je ons toch elke keer gaat streamlocken
En weer bomenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze horen je.
Het poepmonster op de stream.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Morgen gaat Tim een ring maken voor Franny
Poor bastard..quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:21 schreef MacDeMarco het volgende:
Erik heeft z'n pizza nog steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |