Ze hadden er eentje buiten moeten makenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:18 schreef Soulraven het volgende:
Heb je die prachtige ovens, mag je er geen pizza in bakken.
Komt omdat het voor zakelijk gebruik is, mag je het prive niet gebruiken (dacht ik)quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:18 schreef Soulraven het volgende:
Heb je die prachtige ovens, mag je er geen pizza in bakken.
Triest he, die arme man.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is Fokking schandalig hoe ze met hun kontakten omgaan ....![]()
[ afbeelding ]
De dansleraar zegt de samenwerking op - 16 februari 2019.
x72iow2
waarom niet ?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:18 schreef pollewop77 het volgende:
Tim wil een chinese rijsttafel hier naar binnen halen
Jessie zegt net zelf dat het goed is, en nu gaat hij er morgen iets van zeggen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:19 schreef Bonken het volgende:
Anderhalve meier aan pizza's weer, verzuchten Ad en JessEr wordt morgen iets van gezegd...
Ze zijn allemaal aan de drank, niet handig om nu iets te zeggen denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie zegt net zelf dat het goed is, en nu gaat hij er morgen iets van zeggen?
Daar heb ik nog nooit van gehoord dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt omdat het voor zakelijk gebruik is, mag je het prive niet gebruiken (dacht ik)
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:18 schreef Sofia2019 het volgende:
Hoeveel calorieën zitten er eigenlijk in zo een halve liter
Hij praat weer eens van 2 kanten!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie zegt net zelf dat het goed is, en nu gaat hij er morgen iets van zeggen?
Zo'n stenen ding bedoel je? Mijn zus heeft er 1 in de tuin. Zou daar leuk zijn ja. En vegan pizza's kun je ook maken. Met een brocoli bodem dacht ik. Zoiets.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:19 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze hadden er eentje buiten moeten maken
Maar wat niet is kan nog komen.... Adje maakt wel deeg, of dat kan natuurlijk een ander ook
3 x per week pizzaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:21 schreef rowan634 het volgende:
het loopt ook wel weer een beetje de spuigaten uit hoor met die gekken daar
GA KOKEN
Ja precies, ik ben op dreef.... broodmachine, pizzaoven. Misschien moet ik me maar opgevenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zo'n stenen ding bedoel je? Mijn zus heeft er 1 in de tuin. Zou daar leuk zijn ja. En vegan pizza's kun je ook maken. Met een brocoli bodem dacht ik. Zoiets.
Dat klopt wel, maar de Utopia Bv mag de ovens verhuren aan de bewoner. Ze eten ook het brood van Adriaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt omdat het voor zakelijk gebruik is, mag je het prive niet gebruiken (dacht ik)
Belachelijk....quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:17 schreef pollewop77 het volgende:
130 euro voor de lege maagjes....
Oh nee ze hadden al frietjes op
Ik weet nog die keer dat Naomi de McDonalds had leeggekochtquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:25 schreef MacDeMarco het volgende:
In Uto 1 was het elke keer sushi bestellen. In Uto 2 is het pizza.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef rowan634 het volgende:
waar is die tijd gebleven van de kistjes op de muur?
zo overkom je een crisis
Oh hou op, dat was belachelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik weet nog die keer dat Naomi de McDonalds had leeggekocht
Waarom is er vanavond dan niet gekookt? Er is toch een samenlevingsgroep die voor het eten moet zorgen. Als er voldoende lekker eten is dan hoef je ook geen pizza's te bestellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:21 schreef rowan634 het volgende:
het loopt ook wel weer een beetje de spuigaten uit hoor met die gekken daar
GA KOKEN
Vind het wel schattig, nu maar afwachten of ze bij elkaar in bed belanden of nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jens: ik ben nu de gelukkigste man op aarde
merel: ja..
jens wil sowieso welquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind het wel schattig, nu maar afwachten of ze bij elkaar in bed belanden of niet
En ze zich gedroegen alsof er een maaltijd van Gordon Ramsay werd bezorgd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tim zou met Franny koken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Waarom is er vanavond dan niet gekookt? Er is toch een samenlevingsgroep die voor het eten moet zorgen. Als er voldoende lekker eten is dan hoef je ook geen pizza's te bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |