Ze hadden er eentje buiten moeten makenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:18 schreef Soulraven het volgende:
Heb je die prachtige ovens, mag je er geen pizza in bakken.
Komt omdat het voor zakelijk gebruik is, mag je het prive niet gebruiken (dacht ik)quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:18 schreef Soulraven het volgende:
Heb je die prachtige ovens, mag je er geen pizza in bakken.
Triest he, die arme man.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is Fokking schandalig hoe ze met hun kontakten omgaan ....![]()
[ afbeelding ]
De dansleraar zegt de samenwerking op - 16 februari 2019.
x72iow2
waarom niet ?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:18 schreef pollewop77 het volgende:
Tim wil een chinese rijsttafel hier naar binnen halen
Jessie zegt net zelf dat het goed is, en nu gaat hij er morgen iets van zeggen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:19 schreef Bonken het volgende:
Anderhalve meier aan pizza's weer, verzuchten Ad en JessEr wordt morgen iets van gezegd...
Ze zijn allemaal aan de drank, niet handig om nu iets te zeggen denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie zegt net zelf dat het goed is, en nu gaat hij er morgen iets van zeggen?
Daar heb ik nog nooit van gehoord dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt omdat het voor zakelijk gebruik is, mag je het prive niet gebruiken (dacht ik)
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:18 schreef Sofia2019 het volgende:
Hoeveel calorieën zitten er eigenlijk in zo een halve liter
Hij praat weer eens van 2 kanten!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie zegt net zelf dat het goed is, en nu gaat hij er morgen iets van zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |