Het is zodat mijn vertrouwen in de mensheid weer zijn normale vormen krijgt zodra ik lees wat mensen denken/schrijven.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:45 schreef Rose_Red het volgende:
Die 13jarige heeft waarschijnlijk de tijd van zijn leven gehad met haar.
Je bloedeigen zoon cockblocken, wat een man.quote:"Zijn jeugd is weg," vertelde de vader van de jongen aan de politie.
Elke journal mbt kindermisbruik.quote:
Damn ze had de halve klas tegelijk kunnen pijpen met die smoel. Lekker wijfie hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik kan me de trauma's al voorstellen van de arme jongen die hierop mocht kruipen
[ afbeelding ]
Ik bedoelde eigenlijk waar staat dat de jongeman in kwestie zelf zegt dat hij hier een trauma aan over heeft gehouden?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:51 schreef loni55 het volgende:
[..]
Elke journal mbt kindermisbruik.
Je denkt dit wel omdat je dit als een volwassene ziet/ervaart.
Een 13 jarige is verre van ontwikkeld om zo'n relatie aan te kunnen gaan met iemand die meer macht heeft.
Nicequote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik kan me de trauma's al voorstellen van de arme jongen die hierop mocht kruipen
[ afbeelding ]
It's disturbing to think about what it means to a boy when he's sexually abused by someone he trusts. Uncomfortable as we feel, however, we must either talk about the reality of his experience or continue to live in silence, with devastating consequences.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat er niet om wat een kind zegt. Je noemt hem een jongeman, dat heb je zo verkeerd. Iemand die 13 jaar is, is maar een kind.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:54 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk waar staat dat de jongeman in kwestie zelf zegt dat hij hier een trauma aan over heeft gehouden?
Als ik de lerares zo zie denk ik eigenlijk meer aan een mooie jeugdherinnering.
Het gaat erom wat de ouders zeggen bedoel je?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:02 schreef loni55 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat een kind zegt. Je noemt hem een jongeman, dat heb je zo verkeerd. Iemand die 13 jaar is, is maar een kind.
Wat een baas !!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee daar gaat het niet om. Het gaat erom dat een 13 jarige geen volwassene is en geen slachtoffer moet zijn van seksueel misbruik wat hier blijkbaar toe wordt gejuicht.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:04 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Het gaat erom wat de ouders zeggen bedoel je?
Met 13 jaar ben je niet echt een kind meer.
Hiervoor moet je uitsluitend in klb zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:47 schreef loni55 het volgende:
[..]
Het is zodat mijn vertrouwen in de mensheid weer zijn normale vormen krijgt zodra ik lees wat mensen denken/schrijven.
Sorry. Vergeten.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hiervoor moet je uitsluitend in klb zijn
Wie zegt dat hij het ervaart als misbruik? Dat zijn ouders dat doen is duidelijk maar wie zegt dat het jong zelf er ook zo over denkt?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:10 schreef loni55 het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om. Het gaat erom dat een 13 jarige geen volwassene is en geen slachtoffer moet zijn van seksueel misbruik wat hier blijkbaar toe wordt gejuicht.
loni55.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:12 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het ervaart als misbruik? Dat zijn ouders dat doen is duidelijk maar wie zegt dat het jong zelf er ook zo over denkt?
Een 7 jarig kind (ik noem maar wat) die misbruikt is door zijn vader ervaart dat ook als liefde omdat die de capaciteit mist om het situatie goed in te schatten. Echter het betekent niet dat dat ok is of wel soms.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:12 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het ervaart als misbruik? Dat zijn ouders dat doen is duidelijk maar wie zegt dat het jong zelf er ook zo over denkt?
TL;DRquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:58 schreef loni55 het volgende:
[..]
It's disturbing to think about what it means to a boy when he's sexually abused by someone he trusts. Uncomfortable as we feel, however, we must either talk about the reality of his experience or continue to live in silence, with devastating consequences.
Abusers use their age or authority to satisfy their own needs without regard to those of their victims. Seemingly unbreakable bonds are broken when treachery is introduced into these relationships. Consequently, many sexually abused boys grow up distrustful, considering people dishonest, malevolent, and undependable. They often become frightened of emotional connection and isolate themselves. This may alternate with merging with loved ones so they hardly know where they end and others begin.
Confusing affection with abuse, desire with tenderness, sexually abused boys often become men who have difficulty distinguishing among sex, love, nurturance, affection, and abuse. They may experience friendly interpersonal approaches as seductive and manipulative. On the other hand, they may not notice when exploitative demands are made on them - they've learned to see these as normal and acceptable.
Believing sexual closeness is the way to feel loved but experiencing love as abuse, some of these men solve their dilemma by engaging in frequent, indiscriminate, and compulsive sexual encounters. These are not free, joyous expressions of erotic passion. Sex is pursued incessantly, but with little chance for intimacy. Although strongly desiring love, these men have no sense of feeling loved once the sex act is concluded. They're left feeling empty and lonely, while the idea of fully pursuing relationships fills them with dread. Many believe sexually abused boys almost inevitably become sexually abusive men. But, while a significant proportion of male abusers were victims themselves, there's evidence that relatively few sexually abused boys actually become abusers. Because of the myth, however, many men fear they'll become abusive or worry that if they disclose their history, others will consider them predators.
Sexually abused boys are also troubled if they were aroused while being abused. Teenagers are easily aroused, having little control over the hormones surging through their bodies. But if they're stimulated by aspects of their experience, they may feel they participated in or even invited the abuse. This confuses a boy who also knows he was also repelled by the experience. Feeling guilty about any sexual pleasure he felt during his molestation, he may become ambivalent about all sexual pleasure.
Also, masculine gender expectations teach boys they can't be victims. Boys are supposed to be competitive, resilient, self-reliant, and independent, but certainly not emotionally needy. "Real" men initiate sexual activity and want sex whenever it's offered, especially by women. For many men, these qualities define masculinity.
As a result, boys may not even recognize their sexual victimization. They may assert that they weren't abused, weren't hurt, or were in charge of what happened. For them, acknowledging victimization means admitting they're weak or "not male."
Finally, when the abuser is male (and even sometimes when she is female), many boys - whether straight or gay - develop fears and concerns about sexual orientation. Conventional wisdom says sexual abuse turns boys gay, although there's no persuasive evidence that premature sexual activity fundamentally changes sexual orientation. Nevertheless, a heterosexual boy is likely to doubt himself, wondering why he was chosen by a man for sex. A homosexual boy may feel rushed into considering himself gay, or may hate his homosexuality because he believes it was caused by his abuse. Whether boys are gay or straight, these manipulative introductions to sexuality can set lifetime patterns of exploitation and self-destructive behavior.
These aftereffects are ugly. They're not only painful for victims but also costly to our society. Boys who grow up without coming to terms with their childhood abuse often struggle as men with addictions, anxiety, depression, and thoughts of suicide as well as the inability to develop or maintain relationships.
Waarom niet gedaan dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Toen ik 13/14 was wilde ik mijn gymdocente ook wel doen.
Batsen die handel.
7 en 13 zit wel een groot verschil tussen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:18 schreef loni55 het volgende:
[..]
Een 7 jarig kind (ik noem maar wat) die misbruikt is door zijn vader ervaart dat ook als liefde omdat die de capaciteit mist om het situatie goed in te schatten. Echter het betekent niet dat dat ok is of wel soms.
Idd, toen ik 13 was wilde ik niets anders dan neuken. Ik was toen een zgn. testosteronbiemmetje.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:22 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
7 en 13 zit wel een groot verschil tussen.
Een 13jarige kan al beter situaties inschatten.
Ik ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:25 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Idd, toen ik 13 was wilde ik niets anders dan neuken. Ik was toen een zgn. testosteronbiemmetje.
Ja.quote:
Dit is een algemeen stuk over seksueel misbruik van jongens waar ze het zowel over misbruik door mannen als over misbruik door vrouwen hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:58 schreef loni55 het volgende:
[..]
It's disturbing to think about what it means to a boy when he's sexually abused by someone he trusts. Uncomfortable as we feel, however, we must either talk about the reality of his experience or continue to live in silence, with devastating consequences.
Abusers use their age or authority to satisfy their own needs without regard to those of their victims. Seemingly unbreakable bonds are broken when treachery is introduced into these relationships. Consequently, many sexually abused boys grow up distrustful, considering people dishonest, malevolent, and undependable. They often become frightened of emotional connection and isolate themselves. This may alternate with merging with loved ones so they hardly know where they end and others begin.
Confusing affection with abuse, desire with tenderness, sexually abused boys often become men who have difficulty distinguishing among sex, love, nurturance, affection, and abuse. They may experience friendly interpersonal approaches as seductive and manipulative. On the other hand, they may not notice when exploitative demands are made on them - they've learned to see these as normal and acceptable.
Believing sexual closeness is the way to feel loved but experiencing love as abuse, some of these men solve their dilemma by engaging in frequent, indiscriminate, and compulsive sexual encounters. These are not free, joyous expressions of erotic passion. Sex is pursued incessantly, but with little chance for intimacy. Although strongly desiring love, these men have no sense of feeling loved once the sex act is concluded. They're left feeling empty and lonely, while the idea of fully pursuing relationships fills them with dread. Many believe sexually abused boys almost inevitably become sexually abusive men. But, while a significant proportion of male abusers were victims themselves, there's evidence that relatively few sexually abused boys actually become abusers. Because of the myth, however, many men fear they'll become abusive or worry that if they disclose their history, others will consider them predators.
Sexually abused boys are also troubled if they were aroused while being abused. Teenagers are easily aroused, having little control over the hormones surging through their bodies. But if they're stimulated by aspects of their experience, they may feel they participated in or even invited the abuse. This confuses a boy who also knows he was also repelled by the experience. Feeling guilty about any sexual pleasure he felt during his molestation, he may become ambivalent about all sexual pleasure.
Also, masculine gender expectations teach boys they can't be victims. Boys are supposed to be competitive, resilient, self-reliant, and independent, but certainly not emotionally needy. "Real" men initiate sexual activity and want sex whenever it's offered, especially by women. For many men, these qualities define masculinity.
As a result, boys may not even recognize their sexual victimization. They may assert that they weren't abused, weren't hurt, or were in charge of what happened. For them, acknowledging victimization means admitting they're weak or "not male."
Finally, when the abuser is male (and even sometimes when she is female), many boys - whether straight or gay - develop fears and concerns about sexual orientation. Conventional wisdom says sexual abuse turns boys gay, although there's no persuasive evidence that premature sexual activity fundamentally changes sexual orientation. Nevertheless, a heterosexual boy is likely to doubt himself, wondering why he was chosen by a man for sex. A homosexual boy may feel rushed into considering himself gay, or may hate his homosexuality because he believes it was caused by his abuse. Whether boys are gay or straight, these manipulative introductions to sexuality can set lifetime patterns of exploitation and self-destructive behavior.
These aftereffects are ugly. They're not only painful for victims but also costly to our society. Boys who grow up without coming to terms with their childhood abuse often struggle as men with addictions, anxiety, depression, and thoughts of suicide as well as the inability to develop or maintain relationships.
Daar passen wel een paar lulletjes in.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 15:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit is een algemeen stuk over seksueel misbruik van jongens waar ze het zowel over misbruik door mannen als over misbruik door vrouwen hebben.
Maar ik durf te wedden dat er geen onderzoek is gedaan naar: lange termijnseffecten van 13-15-jarige jongens, die "vrijwillig" (kun je volgens de wet volgens mij sowieso niet over spreken) seks hebben gehad, met een wat oudere, zeer aantrekkelijke vrouw.
Dat zou natuurlijk niet acceptabel zijn, zulk onderzoek. Dat terwijl het wel inzicht kan geven in wie het nu bij het rechte end hebben: de "nice roepers" of de "boeee roepers"..
Hier heb je ze ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:33 schreef Mikeytt het volgende:
Wtf zijn deze reacties![]()
Zou me niet verbazen als het halve topic pedofiel was.
Tevens, de FP lezen
Wat precies is onzin? Dat jouw stuk vooral betrekking heeft op misbruik algemeen, dus door mannen/vrouwen? Of dat er geen onderzoek is gedaan naar lange termijnseffecten seks tussen 13jarige jongen en lekker volwassen wijf?quote:
Heb het ook over dit topic. FP nooit geopend.quote:
Er zijn jongens van 13 die dit als droom hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Puriteinse conservatieve Amerikanen:')quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:43 schreef Gehrman het volgende:
Lekker toch zo'n seksjuf. Is de droom van ieder 13-jarig jochie.
Een combinatie van kind, seks en vrijwillig in een stukje tekst is onzin.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat precies is onzin? Dat jouw stuk vooral betrekking heeft op misbruik algemeen, dus door mannen/vrouwen? Of dat er geen onderzoek is gedaan naar lange termijnseffecten seks tussen 13jarige jongen en lekker volwassen wijf?
Gefeliciteerd, je gaat door in de race voor de domste post van de dag.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:04 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Het gaat erom wat de ouders zeggen bedoel je?
Met 13 jaar ben je niet echt een kind meer.
Zorgelijke gedachte inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2019 10:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je gaat door in de race voor de domste post van de dag.
Misschien leren jouw conclusies niet te baseren op enkele random losse woorden in een tekst, maar op de inhoud, je weet wel, dat wat er daadwerkelijk staat.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:47 schreef loni55 het volgende:
[..]
Een combinatie van kind, seks en vrijwillig in een stukje tekst is onzin.
Nogmaals een 13 jarige is niet in staat om zelf te bepalen wat die wil. Puur en alleen door de machtsverhouding is het ongewenst. Laat staan als je de mentale ontwikkeling in achting neemt en de gevolgen op lange termijn die zo'n gebeurtenis veroorzaakt en met zich brengt.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien leren jouw conclusies niet te baseren op enkele random losse woorden in een tekst, maar op de inhoud, je weet wel, dat wat er daadwerkelijk staat.
En er is natuurlijk een wereld van verschil tussen fysieke dwang, chantage en wel instemmen maar nog niet oud genoeg zijn om daadwerkelijk te beoordelen of je het echt wil. Het is zeer aannemelijk dat de lange termijns impact die deze verschillende varianten hebben op de lange termijn, totaal kunnen verschillen.
Net zoals dat het verschil tussen man-jongen, vrouw-jongen, man-meisje, etc. wellicht ook invloed kan hebben op de lange termijns effecten.
En bij een puber jongen zou de aantrekklijkheid v/d vrouw mogelijk wel degelijk invloed kunnen hebben op de lange termijnseffecten.
Of zouden volgens jou de effecten, ongeacht de factoren, altijd precies hezelfde zijn?
De baas heeft gesproken in FB. 13 jarige jongetjes zijn hitsig, dus seks met een volwassene is ok.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:37 schreef loni55 het volgende:
[..]
Nogmaals een 13 jarige is niet in staat om zelf te bepalen wat die wil. Puur en alleen door de machtsverhouding is het ongewenst. Laat staan als je de mentale ontwikkeling in achting neemt en de gevolgen op lange termijn die zo'n gebeurtenis veroorzaakt en met zich brengt.
Effecten zijn niet altijd hetzelfde dat begrijp je ook. Psychologie van een mens is ingewikkeld maar een traumatische ervaring heeft altijd effect op een mens laat staan een kind.
De baas?quote:Op zondag 17 februari 2019 10:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
De baas heeft gesproken in FB. 13 jarige jongetjes zijn hitsig, dus seks met een volwassene is ok.
quote:Op zondag 17 februari 2019 10:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
De baas heeft gesproken in FB. 13 jarige jongetjes zijn hitsig, dus seks met een volwassene is ok.
Begrijpend lezen is lastig ?quote:Op zondag 17 februari 2019 10:34 schreef Danny het volgende:
Wat zij doet is niet juist, maar laten we niet doen alsof jongens van 13 geen hormonen zouden hebben.
Oh, er moet genuanceerd gereageerd worden?quote:
Ja, zul/len we het voortaan ook prijzen als een meisje van 12 een kerel van 50 kan verleiden. Met grote verbazing en afschuw die FB discussie gelezen. Met name de reactie van @Danny is wel heel erg verontrustend vind ik. Walgelijk is een beter woord daarvoor.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zou je me geen woorden in de mond willen leggen? Dank je.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die zegt dat wat die juf gedaan heeft ok zou zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat hier de grote fout gemaakt wordt door een fantasie als een echt iets te zien.
Ik lees hier heel vaak dat er gefapt is op een juf oid. Dat was dus een fantasie die zoiets bewerkstelligde. Maar even serieus: wilden jullie échte sex met de leerkracht? Ik geloof er niks van.
Sex met de leerkracht is één ding, maar de nasleep hiervan is immens. Zoiets moet je echt niet willen meemaken als 13 jarig jochie. En dat had de juf echt wel kunnen weten. Moedwillig een 13 jarig kind meeslepen in alle shit omdat ze abnormale sexuele behoeften had....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |