ik zit hier gewoon op de bank hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:42 schreef Mikeytt het volgende:
Ik wil jullie graag allemaal uitnodigen bij de plaatselijke kerk. Daar zul je jezelf kunnen vinden
Jezus
Steek nog liever mijn hoofd tussen een cirkelzaagquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:42 schreef Mikeytt het volgende:
Ik wil jullie graag allemaal uitnodigen bij de plaatselijke kerk. Daar zul je jezelf kunnen vinden
Jezus
Tussen een cirkelzaag? Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Steek nog liever mijn hoofd tussen een cirkelzaag
Ik neuk Jezus in ze reetquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:42 schreef Mikeytt het volgende:
Jezus
I am the great cornholio i need t.p for my butthole!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:58 schreef Kornolio het volgende:
Goeie ondertitel ook TS, "WOMEN DONT OWE YOU SHIT"
Likewise!
niks mis meequote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellig kerstbeffen met de fam
Ligt aan de aanwezigen, zie mezelf echt niet mijn tante Rosalinde gulzig uiteten tussen de carpaccio en de bospaddenstoelensoep.quote:
(lol)quote:
je ziet haar hoofd toch nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan de aanwezigen, zie mezelf echt niet mijn tante Rosalinde gulzig uiteten tussen de carpaccio en de bospaddenstoelensoep.
Welkom wat leuk dat je er bentquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:58 schreef Kornolio het volgende:
Goeie ondertitel ook TS, "WOMEN DONT OWE YOU SHIT"
Likewise!
o geen ideequote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het onderkantje van vrouwen ruikt meestal naar zoals haar hoofd eruit ziet.
mooi weer en ze schieten weer als paddenstoelen uit de grondquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:14 schreef naatje_1 het volgende:
Jehovah's zijn leuke discussie partners, maar laat me gewoon tot minstens het middaguur slapen
Ik ben een leeuw, geen haantje.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:29 schreef scrupuleus het volgende:
Myr trekt de haantjes wel weer aan hoor
o ik schorpioenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een leeuw, geen haantje.
Als er blauw is, is het niet goed en als blauw dan elders is, is het weer niet goed. Sjezus.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:30 schreef scrupuleus het volgende:
Ama zit weer te sletten bij de buurtjes hoor
Dat is toch zo'n wanstaltig beestje dat in het donker op zoek gaat naar insecten die niemand anders blieft en nietsvermoedende voetzolen?quote:
ama is geen echte blauwequote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als er blauw is, is het niet goed en als blauw dan elders is, is het weer niet goed. Sjezus.
o ik las ergens dat ze veel passie en gevoel hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n wanstaltig beestje dat in het donker op zoek gaat naar insecten die niemand anders blieft en nietsvermoedende voetzolen?
Wowquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:30 schreef scrupuleus het volgende:
Ama zit weer te sletten bij de buurtjes hoor
Heb je ooit een romantisch enigszins ondeugend gedichtje gehad van een schorpioen dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
o ik las ergens dat ze veel passie en gevoel hebben
Jij wel van een leeuw?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ooit een romantisch enigszins ondeugend gedichtje gehad van een schorpioen dan?
ik ontvang geen gedichtenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ooit een romantisch enigszins ondeugend gedichtje gehad van een schorpioen dan?
zolang de zon maar schijntquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helaas niet nee, ik klik ook slecht met leeuwinnen
Ik krijg altijd extreme last van zaad- en plantkriebels van dit weerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ja, ik ga zo maar even een tijdje naar buiten
niks mis meequote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg altijd extreme last van zaad- en plantkriebels van dit weer
bohhhquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt makker. Zo lekker alle schaamte van me afspoelen.
Poëtisch ditquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt makker. Zo lekker alle schaamte van me afspoelen.
Die zijn dan altijd verbaasd als ik ze allemaal negeer en met een kneusje sta te praten in de dancing.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:29 schreef scrupuleus het volgende:
Myr trekt de haantjes wel weer aan hoor
Heyquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die zijn dan altijd verbaasd als ik ze allemaal negeer en met een kneusje sta te praten in de dancing.
Iedereen houdt z'n bek.quote:
Op naar de 2 dagen voor een vol topic weer danquote:
#goalsquote:Op zaterdag 16 februari 2019 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb net lekker op het balkon een boek gelezen
Wees blij, anders had Noel je er al lang vanaf laten vallen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
#goals
Ik heb helaas geen balkon. Welk boek heb je gelezen?
Wie?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wees blij, anders had Noel je er al lang vanaf laten vallen.
Nou als jij het zegt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij moet wel vrij pienter zijn
hij kan het ook zien als een kroon van een koningquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:50 schreef Myrr het volgende:
Kind wilde net een Frozen toverstaf en kroontje. Heb gekocht. Die blikken van mensen bij een jongetje met een kroontje.![]()
Wat een horror zeg. 🙄
Probeer die blik eens uit te beelden met een emojiquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:50 schreef Myrr het volgende:
Kind wilde net een Frozen toverstaf en kroontje. Heb gekocht. Die blikken van mensen bij een jongetje met een kroontje.![]()
Wat een horror zeg. 🙄
sletquote:
Sommige mensen zijn gewoon simpel. Alsof dit alleen maar voor meisjes is, wat een onzin.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:50 schreef Myrr het volgende:
Wat een horror zeg. 🙄
Ja en als jij zegt zo van nee dat is voor meisje ge bent toch geen homo dan zijn ze ook weer boosquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:50 schreef Myrr het volgende:
Wat een horror zeg. 🙄
Hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mocht ‘ie willen, haha.
Maar ff dimmen jij hè.
Ja, dat is wel een beetje logisch met een prinsessenkroontje en een stafje met een hartje hequote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:50 schreef Myrr het volgende:
Wat een horror zeg. 🙄
Ja vond ik ook. Kwamen al kinderen naar hem toe van ben jij een jongen of een meisje. Toen zei ik maar dat koningen ook kronen dragen en dat ze te groot zijn om kleine kinderen te pesten.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hij kan het ook zien als een kroon van een koning
Is ook alleen voor meisjesquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon simpel. Alsof dit alleen maar voor meisjes is, wat een onzin.
Iedereen moet zijn bek houdenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje logisch met een prinsessenkroontje en een stafje met een hartje he
Als je bovenop zit, doe je dan ook net alsof je op een paard zit en maakt daarbij klik-geluiden met je tong?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mocht ‘ie willen, haha.
Maar ff dimmen jij hè.
Young king.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:50 schreef Myrr het volgende:
Wat een horror zeg. 🙄
Ja vind ook dat je het gewoon moet doen, maar ik snap de blikken ook welquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Iedereen moet zijn bek houden![]()
Als hij dat op wil mag hij dat. Wordt het later tenminste geen judgemental prick.
Ja of van een dragqueenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hij kan het ook zien als een kroon van een koning
Lijkt me wel leuk lekker samen makeuppenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als hij dat later wil koop ik zijn make-up.
Maar echt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:58 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk lekker samen makeuppen
Ja waren vooral de oma's en opa's en twee booslims.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon simpel. Alsof dit alleen maar voor meisjes is, wat een onzin.
Ik zie het nu trouwens.. Wat cute.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja waren vooral de oma's en opa's en twee booslims.
Wanneer is ze uitgerekend?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:03 schreef Catkiller het volgende:
Zou mijn zoontje een rokje aan doen om te laten zien hoe openminded ik ben
Is ze wiskundigequote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer is ze uitgerekend?
Nee hoor. Geweldige tijd met hem gehad.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
is noel de grootste fout in je leven geweest?
Geen spijt dat je geen coke van zijn dick hebt gesnoven?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Geweldige tijd met hem gehad.
Ik zeg ook altijd ‘hoo braaf’quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je bovenop zit, doe je dan ook net alsof je op een paard zit en maakt daarbij klik-geluiden met je tong?
Heeft hij zelf opgebiecht dat hij een scheve schaats had gereden of ben je er zelf achter gekomen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Geweldige tijd met hem gehad.
Ja hij is er echt heel blij meequote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie het nu trouwens.. Wat cute.Hij is er echt blij mee.
Jij snapt t.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
En na de finale een klopje in zijn hals.
Jeetje, dat gaat me wat ver.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuk, stop je dan ook een butplug met paardenstaart in zijn kontje
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:07 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heeft hij zelf opgebiecht dat hij een scheve schaats had gereden of ben je er zelf achter gekomen?
Denk dat ze bij 50 miljoen wel stopt met rekenenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer is ze uitgerekend?
Ieder mens vind dat prettig behalve de verlegen ouderwetse man.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja of hem, niet iedere man zit te wachten op iets in zijn kont.
vindtquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder mens vind dat prettig behalve de verlegen ouderwetse man.
Vrachtwagenchauffeurquote:
😒quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inclusief bilspleet bij het uitstappen?
Het is en blijft nou eenmaal een deugniet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:29 schreef Chloroform het volgende:
Is Noëlle vreemdgegaan toen hij nog met cach was?! Wat een ultra mongool
Je hebt stiekeme deugnieten zoals in de kerk en je hebt deugnieten omdat ze deugnieten zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Het is en blijft nou eenmaal een deugniet.
Nogal zacht uitgedruktquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Het is en blijft nou eenmaal een deugniet.
Ik denkt dat Noël tot de laatste categorie behoort.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt stiekeme deugnieten zoals in de kerk en je hebt deugnieten omdat ze deugnieten zijn.
Waarom insinueerde je het dan eergisteren?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is niet waar. Dus geen idee wat ik daarop moet antwoorden.
Ik vind het wel een leuke kerel hoor, verslaafd denk ik dus je hebt er geen kut aan en dus saai maar toch.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is niet waar. Dus geen idee wat ik daarop moet antwoorden.
Op welke diameter zit jij intussen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder mens vind dat prettig behalve de verlegen ouderwetse man.
Weet je op hoeveel verschillende manieren je een maan kunt tekenen. Als je 10 mensen vraagt dat te doen krijg je grote namen, kleine manen, ronde manen, halve manen. Manen met ogen, manen met neuzen en zelfs manen met een touwtje met een sterretje eraan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Steek je wijsvinger maar eens in je arie tot derde kootje en doe dan alsof je de maan met een gezichtje tekent, prostaatmelken is al sinds de jaren 80 algemeen geaccepteerd dacht ik zo, is wel stukje fijner als je lief het doet
Dat ging niet over mij, maar dat maken jullie er altijd van.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:39 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Waarom insinueerde je het dan eergisteren?
Precies.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke kerel hoor, verslaafd denk ik dus je hebt er geen kut aan en dus saai maar toch.
Waarom nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:42 schreef Myrr het volgende:
Oh ja en kun je een zak doperwten als ijscompres gebruiken?
Ja gewoon voor de zekerheid toch. Als ik een maan ga proberen te vingeren kan daar een consequentie aan zitten.quote:
Ik denk dat je zelf moet ondervinden wat voor jou de ideale maan is. Ga op ontdekkingsreis in de ruimte.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet je op hoeveel verschillende manieren je een maan kunt tekenen. Als je 10 mensen vraagt dat te doen krijg je grote namen, kleine manen, ronde manen, halve manen. Manen met ogen, manen met neuzen en zelfs manen met een touwtje met een sterretje eraan.
Wees eens specifiek ik vraag dit voor mijn vriend.
Ja maar dan zou ik hem wel dicht laten zitten als ik jou was anders liggen ze overalquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:42 schreef Myrr het volgende:
Semi maagd wat dat betreft, had wel een ex die het nodig vond om af en toe op het allerlaatst haar wijsvinger op avontuur te sturen, ergens awkward maar tja het diep volblaffen werd er wel door bespoedigd, baarmoedertjetik noemde ze het geloof ikquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op welke diameter zit jij intussen?
Hoeveel g heb je nodig om iemand roerloos te krijgen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf moet ondervinden wat voor jou de ideale maan is. Ga op ontdekkingsreis in de ruimte.
Hehequote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja gewoon voor de zekerheid toch. Als ik een maan ga proberen te vingeren kan daar een consequentie aan zitten.
Ja. Srs.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:42 schreef Myrr het volgende:
Godvers, daarom hou ik nou van jouw typetjequote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet je op hoeveel verschillende manieren je een maan kunt tekenen. Als je 10 mensen vraagt dat te doen krijg je grote namen, kleine manen, ronde manen, halve manen. Manen met ogen, manen met neuzen en zelfs manen met een touwtje met een sterretje eraan.
Wees eens specifiek ik vraag dit voor mijn vriend.
Echt een drugsgebruikende nietsnut hequote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke kerel hoor, verslaafd denk ik dus je hebt er geen kut aan en dus saai maar toch.
Ligt er maar net aanquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoeveel g heb je nodig om iemand roerloos te krijgen?
Valt nog wel te redden.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:46 schreef Solotov het volgende:
[..]
Echt een drugsgebruikende nietsnut he
Hoe gaat het stoppen met rokenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:46 schreef Solotov het volgende:
[..]
Echt een drugsgebruikende nietsnut he
Dat is 28 Feb pasquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe gaat het stoppen met roken
Waarom niet de 29stequote:
Hey allemaal dingen die cachet achter jullie relatie heeft gezet.quote:
Oh, je wilde hem enkel een trap na geven? Akkoord.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ging niet over mij, maar dat maken jullie er altijd van.
Duhhhh.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:50 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oh, je wilde hem enkel een trap na geven? Akkoord.
Nou, ik doe het door middel van laser. Komt vanuit m'n werk omdat je daar vanaf 1 maart niet meer mag roken. Bedrijf biedt de mogelijkheid om gebruik te maken van een laserbehandeling. Dus datquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel. Je bent al gefaald dus.
Heyquote:
5mlquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar dat ie het wel nog door heeft![]()
Kilo of ergens in de 80 wel denk.
Heb het even opgezocht. Een hogere negatieve g-kracht van -1.5 en hogere positieve g-kracht van +5 wordt als gevaarlijk beschouwd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoeveel g heb je nodig om iemand roerloos te krijgen?
Werkt zoiets nou echt?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:53 schreef Solotov het volgende:
[..]
Nou, ik doe het door middel van laser. Komt vanuit m'n werk omdat je daar vanaf 1 maart niet meer mag roken. Bedrijf biedt de mogelijkheid om gebruik te maken van een laserbehandeling. Dus dat
Kun je niet gewoon je ruggengraat gebruiken?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:53 schreef Solotov het volgende:
[..]
Nou, ik doe het door middel van laser. Komt vanuit m'n werk omdat je daar vanaf 1 maart niet meer mag roken. Bedrijf biedt de mogelijkheid om gebruik te maken van een laserbehandeling. Dus dat
Hoezo, je bent toch niet verlegen? Volgens mij genoot je optimaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Semi maagd wat dat betreft, had wel een ex die het nodig vond om af en toe op het allerlaatst haar wijsvinger op avontuur te sturen, ergens awkward maar tja het diep volblaffen werd er wel door bespoedigd, baarmoedertjetik noemde ze het geloof ik
Nopequote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon je ruggengraat gebruiken?
Je hebt het tegen Noëlle hèquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon je ruggengraat gebruiken?
Volgens mij is dat normaal best prijzig die ongeinquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:58 schreef Solotov het volgende:
[..]
Blijkbaar. Vind 't ook bijzonder
225quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat normaal best prijzig die ongein
Ooh wist ik niet dat hij het was, beetje man laat zijn leven niet bepalen door zijn afhankelijkheid van nicotine, drank, seks, cocaïne of andere drugs toch?quote:
Er zijn 32 wachtenden voor jequote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:02 schreef oppanganjastyle het volgende:
Myrr, benen wijd dan bef ik je
Wel zin inquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er zijn 32 wachtenden voor je
Misschien wordt je wel zo'n pornogod waar vrouwen compleet oceaan op gaan, is vaak met ex verslaafden, die zoeken toch een nieuwe invulling van het geluksgebiedje in hun hersenen, gaat van workaholic naar iemand die neuken erg belangrijk vindquote:
Neequote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een van jullie wel eens vreemd gegaan in deze relatie?
Ik heb mn nieuwe telefoon hoorquote:
Nooit van gehoord eigenlijk. Maar I get it.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:53 schreef Solotov het volgende:
[..]
Word en vindtquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wordt je wel zo'n pornogod waar vrouwen compleet oceaan op gaan, is vaak met ex verslaafden, die zoeken toch een nieuwe invulling van het geluksgebiedje in hun hersenen, gaat van workaholic naar iemand die neuken erg belangrijk vind
Valt meequote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja voel je al tintelingen in de balzak
Jezusquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er zijn 32 wachtenden voor je
Ja gisteren gemediteerd in plaats van gefaptquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:15 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Zit je inmiddels wel beter in je vel?
Zekerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoten van de mooie strandlucht in Zeeland?
Schone longen, kan niet wachtenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nooit van gehoord eigenlijk. Maar I get it.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wordt je wel zo'n pornogod waar vrouwen compleet oceaan op gaan, is vaak met ex verslaafden, die zoeken toch een nieuwe invulling van het geluksgebiedje in hun hersenen, gaat van workaholic naar iemand die neuken erg belangrijk vind
Bevalt iequote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb mn nieuwe telefoon hoor
Morgen weerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker ja dit weer, bijna jaloers op je stranden.
Ik ren niet meer, ik skeeler nuquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nog gerend of komt de klad er al in
Het is echt heerlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja groot gelijk, opsniffen en max genieten van dat onverwachte vroege voorjaar.
Hier 17, tenminste dat zeiden ze, heb al wel de voorjaarskriebelsquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk.
Was gewoon 15 graden vanmiddag in de zon.
Airco kopen en laten installeren nu.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Volgens mij krijgen we echt een hoerenzomer met 38 graden
Nee, ben er een kwijt helaas. Het is nu ploeteren op gewone schoenen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:23 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hahahah jij dacht zeker ff slofjes aan te prijzen he
Omdat ik last van m'n lijf krijg van hardlopen en van skeeleren nietquote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:16 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja gisteren gemediteerd in plaats van gefapt
Lekker seksenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier 17, tenminste dat zeiden ze, heb al wel de voorjaarskriebels
Oke helder, pas je wel op dat je niet valt?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik last van m'n lijf krijg van hardlopen en van skeeleren niet.
Wat toevallig weer he hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:26 schreef UitStraling het volgende:
Skeelerende vrouwen hebben wel wat seksies
Zekerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oke helder, pas je wel op dat je niet valt?
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:26 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat toevallig weer he haha
Meer dan gedacht, al moet ik nog wel wennen aan de groottequote:
Waar baseer je dit op?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:23 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meer dan gedacht, al moet ik nog wel wennen aan de grootte
?quote:
Ja wat moet jijquote:
I knowquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij vindt zelfs de bilspleet van een vrachtwagenchauffeur sexy.
Was moe en futloos dan moet ik weer even normaal gaan leven ja tochquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En vandaag heb je een grens getrokken tot hier en niet verder?
YAHAAAHAAAAAASquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Het hoeft voor mij geen 38 graden te zijn thoquote:
Je maakt mij niet wijs dat jij je hormonen niet voelt gieren bij dit voorzichtige beetje lente-weerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:37 schreef xcachet het volgende:
Het is een dag 12 graden en mensen maken zich meteen druk om 38 graden in de zomer.
Dat is net zoals praten over een Elfstedentocht als het een nacht heeft gevroren.
Doe. Normaal.
Die voel ik all day every day.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat jij je hormonen niet voelt gieren bij dit voorzichtige beetje lente-weer
Haha ikrquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meer dan gedacht, al moet ik nog wel wennen aan de grootte
Nu al zin inquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Beste zomer sinds jaren.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Nou ja genoeg vrouwen met mooie tieten maar xcachet heeft iets speciaals, ik kom er nog wel opquote:
Een sexy bilspleet?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja genoeg vrouwen met mooie tieten maar xcachet heeft iets speciaals, ik kom er nog wel op
ken haar nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja genoeg vrouwen met mooie tieten maar xcachet heeft iets speciaals, ik kom er nog wel op
Awhquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verstandig, heb je ook weer een slaapschuld opgebouwd?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:31 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Was moe en futloos dan moet ik weer even normaal gaan leven ja toch
rtrtquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:37 schreef xcachet het volgende:
Het is een dag 12 graden en mensen maken zich meteen druk om 38 graden in de zomer.
Dat is net zoals praten over een Elfstedentocht als het een nacht heeft gevroren.
Doe. Normaal.
Nee was echt too much, je kan dan alleen liggen. Die passiviteit ben je snel klaar meequote:
Schaatsende vrouwen danquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:26 schreef UitStraling het volgende:
Ga nou eens wegquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schaatsende vrouwen dan
[ afbeelding ]
Haha okequote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij soms overgewicht dat je bij 30graden al loopt te zweten als een otter?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee was echt too much, je kan dan alleen liggen. Die passiviteit ben je snel klaar mee
Max 25 graden is optimaal
Die zijn echt niet wanhopig maar erudiet in hun seksualiteit, mooie mensen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
je zit die wanhopige dames gewoon te bespelen
Naam?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schaatsende vrouwen dan
[ afbeelding ]
Je vergeet dat je ook juist heel goed getraind kan zijn in zweten, zoek maar opquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heb jij soms overgewicht dat je bij 30graden al loopt te zweten als een otter?
[ afbeelding ]
Doe je ook aan krachttraining of alleen hardlopen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je vergeet dat je ook juist heel goed getraind kan zijn in zweten, zoek maar op
Daar had je nog niet aan gedacht he
Nee slaap juist 15 uur per dagquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verstandig, heb je ook weer een slaapschuld opgebouwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |