Nou als jij het zegt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij moet wel vrij pienter zijn
hij kan het ook zien als een kroon van een koningquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:50 schreef Myrr het volgende:
Kind wilde net een Frozen toverstaf en kroontje. Heb gekocht. Die blikken van mensen bij een jongetje met een kroontje.![]()
Wat een horror zeg. 🙄
Probeer die blik eens uit te beelden met een emojiquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:50 schreef Myrr het volgende:
Kind wilde net een Frozen toverstaf en kroontje. Heb gekocht. Die blikken van mensen bij een jongetje met een kroontje.![]()
Wat een horror zeg. 🙄
sletquote:
Sommige mensen zijn gewoon simpel. Alsof dit alleen maar voor meisjes is, wat een onzin.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:50 schreef Myrr het volgende:
Wat een horror zeg. 🙄
Ja en als jij zegt zo van nee dat is voor meisje ge bent toch geen homo dan zijn ze ook weer boosquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:50 schreef Myrr het volgende:
Wat een horror zeg. 🙄
Hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mocht ‘ie willen, haha.
Maar ff dimmen jij hè.
Ja, dat is wel een beetje logisch met een prinsessenkroontje en een stafje met een hartje hequote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:50 schreef Myrr het volgende:
Wat een horror zeg. 🙄
Ja vond ik ook. Kwamen al kinderen naar hem toe van ben jij een jongen of een meisje. Toen zei ik maar dat koningen ook kronen dragen en dat ze te groot zijn om kleine kinderen te pesten.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hij kan het ook zien als een kroon van een koning
Is ook alleen voor meisjesquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon simpel. Alsof dit alleen maar voor meisjes is, wat een onzin.
Iedereen moet zijn bek houdenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje logisch met een prinsessenkroontje en een stafje met een hartje he
Als je bovenop zit, doe je dan ook net alsof je op een paard zit en maakt daarbij klik-geluiden met je tong?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mocht ‘ie willen, haha.
Maar ff dimmen jij hè.
Young king.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:50 schreef Myrr het volgende:
Wat een horror zeg. 🙄
Ja vind ook dat je het gewoon moet doen, maar ik snap de blikken ook welquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Iedereen moet zijn bek houden![]()
Als hij dat op wil mag hij dat. Wordt het later tenminste geen judgemental prick.
Ja of van een dragqueenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hij kan het ook zien als een kroon van een koning
Lijkt me wel leuk lekker samen makeuppenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als hij dat later wil koop ik zijn make-up.
Maar echt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:58 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk lekker samen makeuppen
Ja waren vooral de oma's en opa's en twee booslims.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon simpel. Alsof dit alleen maar voor meisjes is, wat een onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |