Hallooooooquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:30 schreef De_Nater het volgende:
nou, @:amarantha @:I. @:wollah @:vosss @:vanillekwark @:nogeenoudebekende @:goudenvis waar zijn jullie
mijn doos is niet eens col geweestquote:
charise en ik hadden het net over jequote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:32 schreef De_Nater het volgende:
[..]
ik wil m wel vullen [ afbeelding ]
ohquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
charise en ik hadden het net over je
Nee wil je nu niet joh.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:32 schreef De_Nater het volgende:
[..]
ik wil m wel vullen [ afbeelding ]
Heer hier, maar hé! Ik draai op dit moment op R49quote:
rode zee?quote:
Man, ik was gisteren dus in de waterhole, dacht ik doe nog een post-valentijn vraag, wat was dat ontzettend awkward, rode kop van hier tot tokyo...quote:
Ik kom er aan!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:34 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Heer hier, maar hé! Ik draai op dit moment op R49iig tot 1 wellicht nog langer als er wens naar is
ik draai op R49quote:
Ohhh dat valt erg mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind dat ik het nog netjes doe.
Marsepein en *spiekt* hazelnoot-crème.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh dat valt erg mee.
Welke smaak is je favoriet?
Die gaan als eerste op bij mij altijd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:40 schreef I. het volgende:
Oeh, Marsepein was juist mijn minst favo. Die bleven als laatste over.
Ik zorg wel dat je wakker blijftquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:40 schreef Tailless het volgende:
[..]
als ik niet inslaap val luister ik mee
Ik vind het een beetje matig, vind het afdoen aan de chocolade.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die gaan als eerste op bij mij altijd.
dat doet de installatie van waves plug-in al ;pquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:42 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat je wakker blijft
hazelnoot-cremequote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Marsepein en *spiekt* hazelnoot-crème.
bohhh zo viesquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:43 schreef I. het volgende:
Het verbaast mij wel dat er nog geen karamel zeezout merci reepjes zijn.
Bahquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:43 schreef I. het volgende:
Het verbaast mij wel dat er nog geen karamel zeezout merci reepjes zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |