abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185042043
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:23 schreef Tailless het volgende:

[..]

toch kunnen jullie nu “leven” voortzetten of afbreken. Vrouwen beslissen in die fase.
Ja, deal with it. Ik ben daar heel hard in geloof ik.
pi_185042047
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:23 schreef madam-april het volgende:
Bijzonder wel hoe mijn argumenten compleet genegeerd worden :')
Ik ga ze even lezen :)
pi_185042055
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:23 schreef Tailless het volgende:

[..]

toch kunnen jullie nu “leven” voortzetten of afbreken. Vrouwen beslissen in die fase.
Klopt ja. En nu?

Als je graag een kind wil, vrij je met iemand die dat ook graag wil. Daar maak je dan afspraken over als het goed is met je partner.

Je kunt niet van een neukertje verwachten dat ze even een kind voor je baart omdat er een onbedoelde conceptie plaats heeft gevonden.
pi_185042056
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:22 schreef Myrr het volgende:

[..]

Omdat de wet dat zo bepaald heeft.
Ja leuk. De wet bepaalt heel veel, maar daar zit vast een idee achter...
zie email 27 oktober
pi_185042059
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:24 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Ja, deal with it. Ik ben daar heel hard in geloof ik.
is dat niet hypocriet? Aan ene kant ben je blij dat je een vrije keuze hebt en aan de andere kant neem je die weg bij een andere.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 00:25:23 #66
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_185042061
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:16 schreef madam-april het volgende:

[..]

Een man heeft in die eerste weken/maanden niet tot nauwelijks een daadwerkelijke band met het kind. Een vrouw draagt het kind, het kind is deel van haar, dat is niet te vergelijken met hoe het voor de man is.
klopt, duurt is voor een man ook onmogelijk direct de band te voelen die vrouwen van nature hebben
Same shit, different day
SC hopper present
pi_185042062
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ja leuk. De wet bepaalt heel veel, maar daar zit vast een idee achter...
Ja. Dat we baas over eigen lichaam zijn. In het Westen dan he. 8)7

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 00:31:55 ]
pi_185042066
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:16 schreef madam-april het volgende:

[..]

Een man heeft in die eerste weken/maanden niet tot nauwelijks een daadwerkelijke band met het kind. Een vrouw draagt het kind, het kind is deel van haar, dat is niet te vergelijken met hoe het voor de man is.
9 maanden, niet alleen in de eerste weken ^^
pi_185042082
Weet je wat het is. Zaadje-eitje. De vrouw heeft er maar mee te dealen als het raak is.
pi_185042100
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:26 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Op het moment dat de man de baby kan voelen ontstaat er vaak wel een band en abortus kan enkel in de eerste weken/maanden, vandaar dat ik het over de eerste weken/maanden had.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 00:29:34 #71
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_185042107
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:26 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

weet je dat ik best een tijd dacht dat jij een man was? :@
Same shit, different day
SC hopper present
pi_185042131
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:29 schreef Koen66 het volgende:

[..]

weet je dat ik best een tijd dacht dat jij een man was? :@
Ja dat kan, dat denken meerderen ^^
  zaterdag 16 februari 2019 @ 00:31:51 #73
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_185042138
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:31 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Ja dat kan, dat denken meerderen ^^
denk dat het komt door het ontbreken van je geslacht in je profiel ;)
Same shit, different day
SC hopper present
pi_185042147
Ik ben wel een mannelijke vrouw mocht je dat gerust stellen ^^
Ik neem niet zomaar genoegen met zeg maar.
pi_185042152
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:31 schreef Koen66 het volgende:

[..]

denk dat het komt door het ontbreken van je geslacht in je profiel ;)
Jij bekijkt profielen?
Vullen mensen die in dan tegenwoordig?
  zaterdag 16 februari 2019 @ 00:35:19 #76
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_185042173
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:33 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Jij bekijkt profielen?
Vullen mensen die in dan tegenwoordig?
nee, is te zien aan dat poppetje links bovenin, hoef je geen profiel voor in te gaan
Same shit, different day
SC hopper present
pi_185042179
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:35 schreef Koen66 het volgende:

[..]

nee, is te zien aan dat poppetje links bovenin, hoef je geen profiel voor in te gaan

[ afbeelding ]
Oh ik let daar niet op.
pi_185042184
Maar we zijn offtopic.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 00:36:24 ]
  zaterdag 16 februari 2019 @ 00:36:37 #79
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_185042190
zie nu pas dat dit een POL topic is :o
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 februari 2019 @ 00:37:54 #80
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185042204
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 23:40 schreef Tailless het volgende:
Ik vind dat de vader daarin wettelijk mag aangeven dat hij een abortus wilden en dat hij geen verantwoordelijkheid neemt op het kind.

Zijn we ook snel af van het gezeik
Wel vooraf dan en duidelijk.
Bij domme lul en domme troela mogen beide op de blaren zitten. Dan gaat het kind voor.

Verder ontopic. Serieus ts?
Geen kind willen en op zijn best een heel stevig lichamelijk offer mogen maken van 9 maanden lang noem je minder belangrijk? Je denkt dat naast dat lichamelijke offer hetgeen geestelijk lijden met zich meebrengt? Toe nou zeg.

Vind echt dat de vrouw rekening moet houden met de man hierin en een serieuze afweging moet maken. Maar de beslissing ligt bij haar omdat de impact voor haar nu eenmaal het grootste is. Sorry, het is nu eenmaal wat het is.

Zodra jij als man een wezen wat je echt niet wil in je lijf mee kan dragen, samen met de springende/onstabiele emoties door hormonen, de kosten voor je lijf en de risico's van een zwangerschap mag je er ook de eindbeslissing over hebben.
Tot die tijd zal je op moeten passen waar je je zaad laat.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 00:39:13 #81
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_185042218
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:16 schreef Myrr het volgende:

[..]

Het lijkt me minder pijnlijk voor een man om een paar cellen te verliezen die eventueel een kind waren geworden dan voor een kind ge weten dat je moeder je nooit gewild heeft.
Want het is minder erg om geboren te worden als de vader al voor je er was uitgesproken heeft dat hij je niet wilde?

Ik vind dat een vrouw prima mag kiezen om een kind niet te krijgen maar ik vind ook dat er ruimte moet zijn voor een man om 'af te dwingen' dat dat kind er wel komt en dat hij er voor gaat zorgen. Een zwangerschap is gezellig en fijn, ik zou best nog eens zwanger willen zijn als er niet nog een kind uit zou voortkomen wat ik moet opvoeden.
Prrrrr
pi_185042230
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:36 schreef Koen66 het volgende:
zie nu pas dat dit een POL topic is :o
Ik reageer altijd als ik iets interessant vind, Niet lettend op waar of wat.
pi_185042265
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:39 schreef mspoez het volgende:

[..]

Want het is minder erg om geboren te worden als de vader al voor je er was uitgesproken heeft dat hij je niet wilde?

Ik vind dat een vrouw prima mag kiezen om een kind niet te krijgen maar ik vind ook dat er ruimte moet zijn voor een man om 'af te dwingen' dat dat kind er wel komt en dat hij er voor gaat zorgen. Een zwangerschap is gezellig en fijn, ik zou best nog eens zwanger willen zijn als er niet nog een kind uit zou voortkomen wat ik moet opvoeden.
Ik denk dat een vrouw prima zelf mag bepalen of een zwangerschap gezellig en fijn is.

Vond de eerste vier maanden helemaal geen fuck aan (op het wonderbaarlijke gevoel van je beeb O+ na dan) want was alleen maar moe en misselijk en de laatste paar maanden kon ik niet meer lopen en was het ziekenhuis in en uit met ook een langdurige opname en thuis amper iets mogen doen tot de bevalling die te vroeg was.

Was echt gezellig ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 00:44:55 ]
  zaterdag 16 februari 2019 @ 00:44:22 #84
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_185042280
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:40 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Ik reageer altijd als ik iets interessant vind, Niet lettend op waar of wat.
ik ook hoor :Y
Same shit, different day
SC hopper present
pi_185042305
Andersom vind ik het ook heel onverstandig een kind te krijgen als de vader daar helemaal niets mee wil. Daarmee breng je ook zijn leven overhoop. Maar uiteindelijk blijft het haar lichaam.
pi_185042405
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wel vooraf dan en duidelijk.
Bij domme lul en domme troela mogen beide op de blaren zitten. Dan gaat het kind voor.

Verder ontopic. Serieus ts?
Geen kind willen en op zijn best een heel stevig lichamelijk offer mogen maken van 9 maanden lang noem je minder belangrijk? Je denkt dat naast dat lichamelijke offer hetgeen geestelijk lijden met zich meebrengt? Toe nou zeg.

Vind echt dat de vrouw rekening moet houden met de man hierin en een serieuze afweging moet maken. Maar de beslissing ligt bij haar omdat de impact voor haar nu eenmaal het grootste is. Sorry, het is nu eenmaal wat het is.

Zodra jij als man een wezen wat je echt niet wil in je lijf mee kan dragen, samen met de springende/onstabiele emoties door hormonen, de kosten voor je lijf en de risico's van een zwangerschap mag je er ook de eindbeslissing over hebben.
Tot die tijd zal je op moeten passen waar je je zaad laat.

Precies dat dus
  zaterdag 16 februari 2019 @ 00:56:17 #87
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185042429
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Eens hoor, maar ik mis nog steeds de waarom.

[..]

Interresante invalshoek.
Simpelweg omdat de impact voor de vrouw vele malen groter is. Fysiek en mentaal.
En zeer zeker bij een ongewenst kind. Bij gewenst is er al een risico op depressie door de hormoonbalans, hoe denk je dat ongewenst samen gaat met hormonen die op hol zijn?

Een kind die in je groeit is nogal aanwezig. Eerst in veranderingen in je lichaam en hormoonbalans. Later fysiek aanwezig samen met nog ingrijpendere lichamelijke veranderingen. Dat heeft iets heel moois als je het graag wil, dan is dat kind voelen groeien verwonderlijk.. Maar als je het echt niet will is het een nogal stevig iets. En dat is op z'n best, de kans dat er dingen niet helemaal goed gaan is ook redelijk aanwezig. Je de rest van je leven incontinent bent, bekkenproblemen hebt, je tanden slechter worden, je rek littekens hebt op buik en borsten, je baarmoeder verzakt en moet ik nog even doorgaan? Want de lijst is lang en wordt enger naarmate hij voort duurt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 00:59:13 #88
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_185042462
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Simpelweg omdat de impact voor de vrouw vele malen groter is. Fysiek en mentaal.
En zeer zeker bij een ongewenst kind. Bij gewenst is er al een risico op depressie door de hormoonbalans, hoe denk je dat ongewenst samen gaat met hormonen die op hol zijn?

Een kind die in je groeit is nogal aanwezig. Eerst in veranderingen in je lichaam en hormoonbalans. Later fysiek aanwezig samen met nog ingrijpendere lichamelijke veranderingen. Dat heeft iets heel moois als je het graag wil, dan is dat kind voelen groeien verwonderlijk.. Maar als je het echt niet will is het een nogal stevig iets. En dat is op z'n best, de kans dat er dingen niet helemaal goed gaan is ook redelijk aanwezig. Je de rest van je leven incontinent bent, bekkenproblemen hebt, je tanden slechter worden, je rek littekens hebt op buik en borsten, je baarmoeder verzakt en moet ik nog even doorgaan? Want de lijst is lang en wordt enger naarmate hij voort duurt.
Ach kom toch eens zeg, zo heftig zijn de gevolgen niet vaak hoor. De meeste vrouwen kunnen prima een zwangerschap uitdragen zonder extreme gevolgen voor hun fysiek. Als je niet oplet of je zwanger kan worden, dan moet je naderhand ook met de andere ouder overleggen en mocht die het kind wel heel graag willen dan is het wel erg makkelijk om dan maar te roepen 'jammer dan, mjin lijf, mijn beslissing'.
Prrrrr
pi_185042505
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:59 schreef mspoez het volgende:

[..]

Ach kom toch eens zeg, zo heftig zijn de gevolgen niet vaak hoor. De meeste vrouwen kunnen prima een zwangerschap uitdragen zonder extreme gevolgen voor hun fysiek. Als je niet oplet of je zwanger kan worden, dan moet je naderhand ook met de andere ouder overleggen en mocht die het kind wel heel graag willen dan is het wel erg makkelijk om dan maar te roepen 'jammer dan, mjin lijf, mijn beslissing'.
Maar zo 'makkelijk' is het dus wel. Al lijkt abortus me nooit makkelijk en dien je ervoor te zorgen niet zwanger te raken.

Jij hebt blijkbaar leuke zwangerschappen gehad, prima, maar er liggen altijd wel vrouwen bij wie het niet zo geweldig gaat in ziekenhuizen? :') Ik woon in een kleine plaats en hier werden ze al om de haverklap in en uit gereden omdat het dus helemaal niet goed ging.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 01:04:53 ]
pi_185042556
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

Precies dat dus
Wat ik al eerder zei, mannen zullen dit nooit snappen omdat het simpelweg niet hun lichaam is.
pi_185042575
Vrouwen hebben uberhaupt veel meer te verdragen op dit vlak. Alles gaat hun lichaam in.
Maar dat is misschien een andere discussie ook ^^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 01:11:07 ]
pi_185042601
Keizersnede, totaalruptuur, inknippen, postnatale depressie, je hele buik vol strepen, je hele omgeving die je met een toeter ziet lopen en sociale walging als je daarna je kind niet zelf verzorgt. Je lichaam. Je tieten. Je mentaal. Je baan. Je leven. Je ouders die van je walgen omdat je hun kleinkind weggeeft. Ik denk dat je heel veel mensen kwijt raakt.

Allemaal helemaal prima en echt geen grote gevolgen verder hoor.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 01:14:39 ]
pi_185042612
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:44 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ik ook hoor :Y
Is er nog iets leuks nu? ^^
  zaterdag 16 februari 2019 @ 01:15:21 #94
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_185042618
Hier zijn jullie
pi_185042638
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:39 schreef mspoez het volgende:

[..]

Beetje off topic, maar een zwangerschap hoeft echt niet alleen maar fijn en gezellig te zijn. Goede vriendin heeft serieus 6 maanden in bed gelegen, 10 keer per dag kotsen, ontelbare keren opgenomen geweest. En dan heb je het nog niet eens over postnatale depressie/psychoses enzovoort.
pi_185042639
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 01:13 schreef Myrr het volgende:
Keizersnede, totaalruptuur, inknippen, postnatale depressie, je hele buik vol strepen, je hele omgeving die je met een toeter ziet lopen en sociale walging als je daarna je kind niet zelf verzorgt. Je lichaam. Je tieten. Je mentaal. Je baan. Je leven. Je ouders die van je walgen omdat je hun kleinkind weggeeft. Ik denk dat je heel veel mensen kwijt raakt.

Allemaal helemaal prima en echt geen grote gevolgen verder hoor.
Jij maakt er wel een totaal drama van ^^
pi_185042649
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 01:17 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Beetje off topic, maar een zwangerschap hoeft echt niet alleen maar fijn en gezellig te zijn. Goede vriendin heeft serieus 6 maanden in bed gelegen, 10 keer per dag kotsen, ontelbare keren opgenomen geweest. En dan heb je het nog niet eens over postnatale depressie/psychoses enzovoort.
Ik ken ze ook, maar mannen willen dan toch dat we zwanger zijn. Maakt niet uit.
Hun lichaam niet.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 01:20:49 #98
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185042661
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:59 schreef mspoez het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel wat gevolgen. In deze dan blijvende herrinringen aan iets ongewenst. En ik beschreef nog niet eens de kans op heftige gevolgen, maar beschreef wat mildere die regelmatig voorkomen.
Maar zelfs zonder blijvende gevolgen praat je over anderhalf jaar of langer lichamelijke gevolgen dragen, inc hormoonbalans die significant anders is als normaal. Een 50% van de zwangere vrouwen ervaart bekkenklachten, een 10% zo ernstig dat ze signficant in hun functioneren worden aangetast en met intensief oefenen hopelijk een half jaar tot jaar na de bevalling weer richting normaal gaan (alhoewel het altijd zwakker zal blijven dan en extra aandacht nodig blijft hebben). Een 19% van de vrouwen ervaart incontenentie in iig het jaar na de bevalling. Striae is zo normaal dat het helemaal niet krijgen eerder de uitzondering is.
pi_185042668
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 01:17 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Jij maakt er wel een totaal drama van ^^
Vacuümverlossing. Tangverlossing. Sterrenkijker. Stuitligging. Overtijd zijn. Weeenstorm. 😜

Dagelijkse kost op de kraamafdeling. :')
pi_185042675
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 01:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel wat gevolgen. In deze dan blijvende herrinringen aan iets ongewenst. En ik beschreef nog niet eens de kans op heftige gevolgen, maar beschreef wat mildere die regelmatig voorkomen.
Maar zelfs zonder blijvende gevolgen praat je over anderhalf jaar of langer lichamelijke gevolgen dragen, inc hormoonbalans die significant anders is als normaal. Een 50% van de zwangere vrouwen ervaart bekkenklachten, een 10% zo ernstig dat ze signficant in hun functioneren worden aangetast en met intensief oefenen hopelijk een half jaar tot jaar na de bevalling weer richting normaal gaan (alhoewel het altijd zwakker zal blijven dan en extra aandacht nodig blijft hebben). Een 19% van de vrouwen ervaart incontenentie in iig het jaar na de bevalling. Striae is zo normaal dat het helemaal niet krijgen eerder de uitzondering is.
Hoe blijf jij altijd zo geduldig op dit forum? Echt veel mannen hier |:(
pi_185042679
Zo geen geduld mee.
pi_185042713
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 01:22 schreef lrishCassidy het volgende:
Zo geen geduld mee.
Ja erg he. Ik ga maar slapen. :')

Trusten!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 01:27:17 ]
pi_185042730
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 01:27 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja erg he. Ik ga maar slapen. :')

Trusten!
Ik vind de mannen hier verschrikkelijk vaak. Sommigen niet, maar die lees ik amper omdat ze weinig posten.
pi_185042742
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 01:19 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Ik ken ze ook, maar mannen willen dan toch dat we zwanger zijn. Maakt niet uit.
Hun lichaam niet.
Ze hebben gewoon echt geen idee wat het met een vrouw doet. Ik ken serieus een vrouw die in een rolstoel is gekomen door bekkeninstabiliteit, maar zwanger zijn is super gezellig ;)
pi_185042749
Maar is je vraag beantwoord TO? :)
  zaterdag 16 februari 2019 @ 01:34:12 #106
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_185042764
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 01:29 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Ik vind de mannen hier verschrikkelijk vaak. Sommigen niet, maar die lees ik amper omdat ze weinig posten.
OMG, alsof jij zo geweldig bent.
pi_185042773
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 01:31 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon echt geen idee wat het met een vrouw doet. Ik ken serieus een vrouw die in een rolstoel is gekomen door bekkeninstabiliteit, maar zwanger zijn is super gezellig ;)
Mijn buurvrouw vroeger haar bekken is door midden gebroken. Ik weet er het fijne niet van, alleen dat het een heel kritieke bevalling is geweest en ze twee jaar op krukken liep.

Was zelf nog wat jong toen dus geen idee hoe en wat. Mijn pa zei iig dat haar bekken doormidden was gebroken, heb er verder niet over gevraagd.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 01:36:41 ]
pi_185042774
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 01:34 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

OMG, alsof jij zo geweldig bent.
Ik heb een mening, jij?
pi_185042779
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 01:35 schreef Myrr het volgende:

[..]

Mijn buurvrouw vroeger haar bekken is door midden gebroken. Ik weet er het fijne niet van, alleen dat het een heel kritieke bevalling is geweest en ze twee jaar op krukken liep.

Was zelf nog wat jong toen dus geen idee hoe en wat.
Mijn schoonzus had hetzelfde, is nooit meer de oude geweest qua lijf.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 01:36:58 #110
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_185042785
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 01:35 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Ik heb een mening, jij?
Lees!
pi_185042796
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 01:36 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Mijn schoonzus had hetzelfde, is nooit meer de oude geweest qua lijf.
Nee dat kan ik me voorstellen. :X

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 01:39:01 ]
  zaterdag 16 februari 2019 @ 01:40:45 #112
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_185042810
R&P :W
pi_185042835
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 01:35 schreef Myrr het volgende:

[..]

Was zelf nog wat jong toen dus geen idee hoe en wat. Mijn pa zei iig dat haar bekken doormidden was gebroken, heb er verder niet over gevraagd.
Afschuwelijk!
  zaterdag 16 februari 2019 @ 06:10:59 #114
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185043445
Zo te zien moet ik heel wat bijlezen. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185044034
We zitten hier in POL.
Stel nou dat het overwogen wordt, dat de man veel meer zeggenschap zou krijgen over het al dan niet uitzitten van de zwangerschap.
Het lijkt me dat daar ook heel veel maatschappelijke en politieke consequenties aan zitten.

Van het opzeggen van allerlei verdragen over de integriteit van het menselijk lichaam.
Tot aan het feit dat vrouwen wel eens vaker arbeidsongeschikt kunnen worden.

Ook vraag ik me af of we dan meer of minder kinderen zouden krijgen in NL.

Het zou de maatschappij wel eens heel erg kunnen veranderen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_185044890
Ik zou enorm voor zijn als een man wettelijk een abortus kan afdwingen.
pi_185045000
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 23:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ten eerste is het zo dat mannen over het algemeen nauwelijks tot geen daadwerkelijk binding hebben met een embryo/foetus, zeker in die eerste weken niet.. Dus op het moment dat er abortus gepleegd wordt is er nauwelijks sprake van mentaal lijden bij de vader.

Jij stelt dat het fysiek lijden wat een vrouw moet doorstaan bij het voldragen van een zwangerschap en het baren van het kind, minder belangrijk is dan het mentale lijden van de vader als de moeder tegen de wil van de vader in abortus ondergaat. Je gaat wel even voor het gemak voorbij dat het dragen en baren van een kind, niet enkel fysiek heel erg veel van een vrouw vraagt, maar ook mentaal.
Hoe weet jij nu of vaders geen band voelen met de embryo/foetus?
pi_185045060
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 10:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu of vaders geen band voelen met de embryo/foetus?
foetus maakt hormonen vrij in vrouw, man pikt hormonen op, man produceert eigen hormonen.

Maar dat maakt niet uit, vrouw bepaalt! Blijkbaar.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 10:49:31 #119
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185045108
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 10:33 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik zou enorm voor zijn als een man wettelijk een abortus kan afdwingen.
Mogen vrouwen dan ook een wettelijke sterrilisatie afdwingen bij mannen. Gewoon met pluggen hope, kan herstelt worden...

Alhoewel ik een opt out voor verantwoordelijkheid niet eens een slecht idee vind, alleen dan wel vooraf kenbaar gemaakt, is het hele een ander mag je dwingen tot een lichamelijke ingreep een bar slecht idee.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 10:52:17 #120
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185045147
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 10:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

foetus maakt hormonen vrij in vrouw, man pikt hormonen op, man produceert eigen hormonen.

Maar dat maakt niet uit, vrouw bepaalt! Blijkbaar.
Dat is pas veel later in de zwangerschap. Niet in het begin.

Kan me prima voorstellen dat het ontzettend pijnlijk is voor de man die wel dat kind had gewild. Maar kom niet met een hormoonverandering waar op dat moment nog helemaal geen sprake van is en vele malen kleiner is dan die van de vrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')