Maar zodra het kind er eenmaal uit is mag je als moeder niks meer alleen beslissen. Dan vinden we dat de vader evenveel rechten heeft. Ik probeer voor mezelf helder te krijgen waarom dat eerder anders zou zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:17 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Omdat het ons lichaam is.
Ik kan het niet anders uitleggen.
Je kan niet iemand dwingen iets te doen wat invloed heeft op iemands lichaam als diegene dat niet wil.
Yeps, dat is hoe het hoort te gaanquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik wil heeeeeeeeeeel graag zo snel mogelijk nog een kind. Hij wil nog wachten. Ik slik braafjes de pil.
Een kind hoort idealiter enkel te komen wanneer beide partijen dat willen.
Ben ik niet, dus probeer het mij eens uit te leggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:18 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Als je vrouw was geweest snap je het.
Omdat de wet dat zo bepaald heeft.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar zodra het kind er eenmaal uit is mag je als moeder niks meer alleen beslissen. Dan vinden we dat de vader evenveel rechten heeft. Ik probeer voor mezelf helder te krijgen waarom dat eerder anders zou zijn.
Jij hebt een partner atm?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ben ik niet, dus probeer het mij eens uit te leggen.
toch kunnen jullie nu “leven” voortzetten of afbreken. Vrouwen beslissen in die fase.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar die tijd is gelukkig achter ons.
Dat is wel een lastige vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:22 schreef Myrr het volgende:
Het enige dat nog helemaal goed door moet wat betreft de keuze over je eigen lichaam is euthanasie.
Neequote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:22 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij hebt een partner atm?
Of waarom vraag je dit alles eigenlijk?
Ja, deal with it. Ik ben daar heel hard in geloof ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:23 schreef Tailless het volgende:
[..]
toch kunnen jullie nu “leven” voortzetten of afbreken. Vrouwen beslissen in die fase.
Ik ga ze even lezenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:23 schreef madam-april het volgende:
Bijzonder wel hoe mijn argumenten compleet genegeerd worden
Klopt ja. En nu?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:23 schreef Tailless het volgende:
[..]
toch kunnen jullie nu “leven” voortzetten of afbreken. Vrouwen beslissen in die fase.
is dat niet hypocriet? Aan ene kant ben je blij dat je een vrije keuze hebt en aan de andere kant neem je die weg bij een andere.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:24 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja, deal with it. Ik ben daar heel hard in geloof ik.
klopt, duurt is voor een man ook onmogelijk direct de band te voelen die vrouwen van nature hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een man heeft in die eerste weken/maanden niet tot nauwelijks een daadwerkelijke band met het kind. Een vrouw draagt het kind, het kind is deel van haar, dat is niet te vergelijken met hoe het voor de man is.
Ja. Dat we baas over eigen lichaam zijn. In het Westen dan he.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja leuk. De wet bepaalt heel veel, maar daar zit vast een idee achter...
9 maanden, niet alleen in de eerste weken ^^quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een man heeft in die eerste weken/maanden niet tot nauwelijks een daadwerkelijke band met het kind. Een vrouw draagt het kind, het kind is deel van haar, dat is niet te vergelijken met hoe het voor de man is.
Op het moment dat de man de baby kan voelen ontstaat er vaak wel een band en abortus kan enkel in de eerste weken/maanden, vandaar dat ik het over de eerste weken/maanden had.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:26 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
9 maanden, niet alleen in de eerste weken ^^
weet je dat ik best een tijd dacht dat jij een man was?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:26 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
9 maanden, niet alleen in de eerste weken ^^
Ja dat kan, dat denken meerderen ^^quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet je dat ik best een tijd dacht dat jij een man was?
denk dat het komt door het ontbreken van je geslacht in je profielquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:31 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja dat kan, dat denken meerderen ^^
Jij bekijkt profielen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat het komt door het ontbreken van je geslacht in je profiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |