SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Goedenavond.quote:
Hetzelfde. Hetzelfde. Beetje radio aan het luisteren.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goedenavond.
Prima, en met jou?
PI minuten?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zat me net af te vragen na hoeveel minuten een topickaap te verantwoorden is
Dan hoop ik dat het eerder goed ging, want dan is hetzelfde positief.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hetzelfde. Hetzelfde. Beetje radio aan het luisteren.
Greys opende 3 minuten en 26 seconden nadat het vorige topic dicht ging. Zit er behoorlijk dicht in de buurt dusquote:
Je had de laatste post, dan kan je een volgende keer op 'open nieuw deel' klikken en dan gaat alles vanzelf.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Pfffft......was jullie ineens kwijt.....
Nee want ik kreeg de melding dat ik niet meer mocht posten....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had de laatste post, dan kan je een volgende keer op 'open nieuw deel' klikken en dan gaat alles vanzelf.
Klopt, het topic gaat automatisch dicht na 301 posts. Dan is ie vol. Maar als je dan klikt op het linkje met 'open nieuw deel' komt er een nieuwe.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee want ik kreeg de melding dat ik niet meer mocht posten....
In dat betreffende topic! Als je dan post 301 hebt zegmaar kun je een nieuw deel openen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee want ik kreeg de melding dat ik niet meer mocht posten....
Ik kreeg dus niet meer de kans om op 'open nieuw deel' te klikken.....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt, het topic gaat automatisch dicht na 301 posts. Dan is ie vol. Maar als je dan klikt op het linkje met 'open nieuw deel' komt er een nieuwe.
Maar als je dat te snel doet krijg je ook een melding dat je niet zo snel opnieuw mag posten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt, het topic gaat automatisch dicht na 301 posts. Dan is ie vol. Maar als je dan klikt op het linkje met 'open nieuw deel' komt er een nieuwe.
Ja, we zijn hier soms wat ongeduldig.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kreeg dus niet mee de kans om op 'open nieuw deel' te klikken.....
Als we in dit tempo doorbabbelen over het openen van nieuwe topics krijgt Cinderelladreamer over 10 minuten een herkansing.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, we zijn hier soms wat ongeduldig.ach. volgende keer weer.
Oh dat is omdat ik het toen inmiddels gedaan had denk ik. Heb wel eerst netjes drie minuten gewachtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kreeg dus niet meer de kans om op 'open nieuw deel' te klikken.....
Volgende keer wachten we langer!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Sorry guys and dolls, maar ik kreeg echt echt écht geen kans om een nieuw deel te openen!!
Drie minuten en dertig seconden dan. Vooruit..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Volgende keer wachten we langer!
Ik denk dat je beter dan een paar keer eerst door een slotje kunt posten. Gewoon omdat .quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie minuten en dertig seconden dan. Vooruit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |