quote:Gerard Joling heeft een man in een kroeg in het Oostenrijkse Gerlos op de mond gezoend, terwijl de man alleen op de foto wilde met de zanger.
"Ik wist mij geen houding te geven, ik heb namelijk gewoon een vrouw en kind", reageerde de man donderdagavond in RTL Boulevard.
Een van de vrienden van de man zette een video online waarop het voorval te zien is. "Hij pakte mij van achter vast in een houdgreep en toen wilde hij mij zoenen."
"Ik hou er niet van als iemand mij ongepast zomaar op mijn mond pakt, en mij probeert te zoenen. Ik heb gewoon een vriendin en een kind thuiszitten en normaal werk."
Het slachtoffer weet nog niet of hij stappen gaat ondernemen. "Daar laat ik me nog niet over uit. Als het bij een vrouw was gebeurd, dan was het een heel ander verhaal geweest."
Hij laat weten dat het management van Joling al contact met hem heeft gezocht. "We betreuren de situatie, maar het was vooral een geintje", liet het management weten aan RTL Boulevard.
Tegenover NU.nl wil het management verder niet reageren. "We hebben hier alles al over gezegd wat we zeggen wilden."
Wie zegt dat dat anders zou zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:15 schreef goed_volk het volgende:
Ja, dan moet je natuurlijk Joling niet belagen voor een foto. En bij een vrouw zou het anders zijn
ook om gelachen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:15 schreef goed_volk het volgende:
En bij een vrouw zou het anders zijn
dat zegt de man zelf, zie OP.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:16 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat anders zou zijn?
Deze gast had hier geen zin in. Dan doe je dat niet.
Zie OP.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:16 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat anders zou zijn?
Deze gast had hier geen zin in. Dan doe je dat niet.
Hij bedoelt denk ik dat er dan meer verontwaardiging over was geweest.. Maar dit is ook gewoon aanranding, vies ventje die Geerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:14 schreef Faux. het volgende:
Waarom zou t bij een vrouw anders zijn. Ongewenst zulke acties lijkt me altijd niet oké?
Of juist minder. Gerard is immers homo. Als Hij een vrouw kust zoekt niemand er wat achter.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:25 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik dat er dan meer verontwaardiging over was geweest.. Maar dit is ook gewoon aanranding, vies ventje die Geer
Schorsen voor dopinggebruik.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:34 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik vind dat ze Joling nu uit de wielerploeg moeten zetten.
Dit dus. Wat een hypocriet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:14 schreef Faux. het volgende:
Waarom zou t bij een vrouw anders zijn. Ongewenst zulke acties lijkt me altijd niet oké?
En als je in een kort rokje door Rotterdam Zuid loopt kun je verwachten dat ze je aanranden.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:42 schreef Leandra het volgende:
en als je dat aan Joling vraagt kun je er op wachten dat hij zoiets doet.
Je interpreteert dit verkeerd, alsof hijzelf een vrouw was geweest. Niet Joling.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:46 schreef Leandra het volgende:
Lekker hypocriet ook, als het een vrouw was geweest dan was het een ander verhaal geweest en waren zijn vrouw en kind thuis ineens niet meer hetgene waarvoor hij zich schaamde?
Misschien moet hij eens aan zijn vrouw vragen of ze dit erger vindt dan wanneer hij zoenend met Bobbi Eden op beeld stond.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:17 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dat zegt de man zelf, zie OP.
Nevermindquote:
Hoe pak je dan iemand op zijn mond als je achter hem staat? Joling is een slangemens!quote:Hij pakte mij van achter vast in een houdgreep en toen wilde hij mij zoenen."
Ehm.. moet je bijzonder werk hebben om het eventueel wél te kunnen waarderen danquote:"en normaal werk"
Verpleging, dat zijn toch flikkers.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ehm.. moet je bijzonder werk hebben om het eventueel wél te kunnen waarderen dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |