Homijn heeft dat probleem sinds kort ook, heb ik vernomen. Kan heel vervelend zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb soms moeite om mezelf te herkennen, maar verder voel ik me wel blij BIJ deze UI.
staat genoteerdquote:
You do?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het komt allemaal door de NWS-SC
Ik heb ook nog ergens een stel KLF-geïnspireerde moemoe-UI's staan.
Is het wat zonder?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ken dit nummer ook in een jaren 90 dance remix... (zonder die Duitstalige coupletten)
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dan ben je weer helemaal bij.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik eraan denk, zal ik die versie nog eens opsnorkelen en in mijn show draaien
Wat is er dan mee, seal is broken of zo?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:43 schreef livelink het volgende:
Deze vind ik wel lekker, het ligt dus toch aan de stem van Seal dat ik moeite heb met dit nummer.
Ik denk eerder zo'n 500quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Voorzichtige schatting van mijn kant: je moet nog 127 nummers luisteren voor het zover is.
Oooh, daar kende ik dit nummer van.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:43 schreef livelink het volgende:
Deze vind ik wel lekker, het ligt dus toch aan de stem van Seal dat ik moeite heb met dit nummer.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |