quote:Op zondag 17 februari 2019 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja op die manier. Maar nu lopen wij maar 1 aflevering voor
De eerste afleveringen van de Nederlandse versie zijn niet best in ieder geval.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:31 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik vind de US versie beter te pruimen.
echt? Dat vind ik echt superbraafquote:Op maandag 18 februari 2019 21:31 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik vind de mensen echt super oninteressant.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
De eerste afleveringen van de Nederlandse versie zijn niet best in ieder geval.
Maar er zijn tenminste kampuren en mensen die overstuur zijn. In de Nederlandse gebeurt er echt geen fuck tot nu toe.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt? Dat vind ik echt superbraaf
komt nog welquote:Op maandag 18 februari 2019 22:49 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik vind de mensen echt super oninteressant.
[..]
Maar er zijn tenminste kampuren en mensen die overstuur zijn. In de Nederlandse gebeurt er echt geen fuck tot nu toe.
Ik vind het zo stront irritant dat die presentator bij elke kandidaat en elk kampvuur vraagt "do you want to watch it with the group or alone"quote:Op maandag 18 februari 2019 21:31 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik vind het toch wel weer prachtig hoe de productie een nieuw trucje uithaalde door de koppels onverwacht uit elkaar te halen en meteen een verleider in de kamer te dumpenquote:Op maandag 18 februari 2019 21:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
De eerste afleveringen van de Nederlandse versie zijn niet best in ieder geval.
Precies... want dit is de heftigste versie ooit!quote:
2 op tvquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:33 schreef Karina het volgende:
Hoeveel zijn er nou op tv geweest? Eentje toch? Of heb ik er eentje gemist. Ik vergeet eigenlijk ook steeds wanneer het isIk denk steeds zondag.
2 afleveringen vorige week donderdag.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:33 schreef Karina het volgende:
Hoeveel zijn er nou op tv geweest? Eentje toch? Of heb ik er eentje gemist. Ik vergeet eigenlijk ook steeds wanneer het isIk denk steeds zondag.
Oh toch een gemist dus, wat een sukkelquote:
Dat was toch 1 en daarna talk? Dat heb ik wel gezien ;P Die talk vind ik niet zo superboeiend trouwens.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
2 afleveringen vorige week donderdag.
Nope, begon uit m'n hoofd op 20:30 (afl1) 21:30 (afl2) en om 22:30 pas talk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was toch 1 en daarna talk? Dat heb ik wel gezien ;P Die talk vind ik niet zo superboeiend trouwens.
Mmm dan weet ik het niet meerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, begon uit m'n hoofd op 20:30 (afl1) 21:30 (afl2) en om 22:30 pas talk.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dan weet ik het niet meeriig donderdag niet vergeten. Kan ook niet want hier in de buurt hangen bij de bushokjes overal posters.
Heeft ze wel wat van weg iddquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:40 schreef Challi het volgende:
Ben ik de enige die bij het zien van Demi aan Estavana Polman moet denken?
Ik dacht dat dit exclusief op Videoland was.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:33 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |