Koppel-Demi, bedoel je dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:40 schreef Challi het volgende:
Ben ik de enige die bij het zien van Demi aan Estavana Polman moet denken?
Demi is wel knapper en vrouwelijker.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:40 schreef Challi het volgende:
Ben ik de enige die bij het zien van Demi aan Estavana Polman moet denken?
Welke Demi? Ik vind Demi van de koppels namelijk heel mannelijk juistquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Demi is wel knapper en vrouwelijker.
Ik snap wat je bedoelt inderdaad.......quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:40 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Welke Demi? Ik vind Demi van de koppels namelijk heel mannelijk juist.
Ja en alles eigenlijk, haar hoofd en lichaam (bouw). Lijkt me ook niet heel aardig, net als Rodanya.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt inderdaad.......
Die stem
Rodanya is helemaal vreselijk, ontzettend onsympathiek.......quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:59 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja en alles eigenlijk, haar hoofd en lichaam (bouw). Lijkt me ook niet heel aardig, net als Rodanya.
ik vind Estavana Polman veel mannelijker dan demi koppelquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:40 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Welke Demi? Ik vind Demi van de koppels namelijk heel mannelijk juist.
effe checkenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:06 schreef jigggy het volgende:
[..]
rapnieuwstv op instagram heeft de TKO op hun pagina staan
Yepquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind Estavana Polman veel mannelijker dan demi koppel
Hij had volgens mij gewoon geen zin meer en bleef maar wat langer liggen dan echt nodig wasquote:
Ik echt totaal nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind Estavana Polman veel mannelijker dan demi koppel
Ik vind Estavana op foto's ook helemaal niet mannelijk. Misschien is dat anders als ze praat, dat weet ik niet. Ik vind haar ook zeker knapper dan Demi, terwijl ze ook (veel) minder make-up draagt dan Demi in die introfilmpjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 15:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik echt totaal niet, vind die Demi echt heel mannelijk en Estavana juist niet. Grappig dat iedereen daar zo’n andere kijk op heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
1 aflevering verder toch maarquote:Op zaterdag 16 februari 2019 15:38 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het jammer dat het eerder te bekijken is op Videoland, dit topic + Temptation Island is genot. Nu zit de helft al 2 afleveringen verder, flopshow.
Donderdag waren er twee afleveringen op tv en drie afleveringen op Videoland om 9 uur.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 aflevering verder toch maar
Alex duidelijk de betere.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:29 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
De bokspartij tussen o.a. Niels en Alex van vanavond:
ja op die manier. Maar nu lopen wij maar 1 aflevering voorquote:Op zondag 17 februari 2019 10:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Donderdag waren er twee afleveringen op tv en drie afleveringen op Videoland om 9 uur.
Op donderdag kan je twee afleveringen voorlopen rond overdag en tot de uitzending in de avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |