Donderdags om 20.30 uur bij RTL5.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit exclusief op Videoland was.
Wanneer zenden ze het dan op tv uit?
Vond het al jammer.
Yay!
Je hebt net 2 dagen gezien in 3 afleveringen, wat denk je wat er gaat gebeuren? Meteen na 1 uur allemaal vreemdgangers ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:47 schreef terrestrial het volgende:
Derde aflevering gezien op YT.
Tot op heden vind ik er dit seizoen verdomd weinig aan. Er gebeurt nog niks en de mensen zijn on-echter dan vorig jaar lijkt wel. De verleidsters zijn hoeriger maar niet echt knap en ze hebben maar hebben weinig grip op de mannen. Ze roepen oh hij heeft me aanraakt en dan denken ze dat ze hem al in de pocket hebben. (right) En die verleiders zijn ook allemaal spierbundel kloontjes van elkaar met een grote bek. Sukkels.
Mijn advies aan de programma makers, kies meer echte mensen uit. Desondanks hoop ik echt dat het nog interessanter gaat worden.
echt hequote:Op woensdag 20 februari 2019 13:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Je hebt net 2 dagen gezien in 3 afleveringen, wat denk je wat er gaat gebeuren? Meteen na 1 uur allemaal vreemdgangers ofzo?
Je kan afl 2 terugkijken op RTL.nlquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh toch een gemist dus, wat een sukkelKomende donderdag dan maar niet vergeten. Denk dat ik ook in de war met met ex on the beach eigenlijk.
Moet je daar niet voor betalen dan?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:58 schreef W00fer het volgende:
[..]
Je kan afl 2 terugkijken op RTL.nl
Nee, je kan 1 en 2 allebei nog gratis zienquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je daar niet voor betalen dan?
quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, je kan 1 en 2 allebei nog gratis zien
Misschien omdat je sinds enige tijd wel eerst moet inloggen voordat je iets kan kijken?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]gek, ik dacht dat alles bij rtl betalend was.
klopt idd. Misschien is dst het.straks maar even kijken dan!quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:44 schreef Physsic het volgende:
[..]
Misschien omdat je sinds enige tijd wel eerst moet inloggen voordat je iets kan kijken?
Als je gewoon op Youtube zoekt kan je ze ook wel vinden zonder inlogshit.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:13 schreef Karina het volgende:
[..]
klopt idd. Misschien is dst het.straks maar even kijken dan!
kan ik ook proberen tx!quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:29 schreef W00fer het volgende:
[..]
Als je gewoon op Youtube zoekt kan je ze ook wel vinden zonder inlogshit.
Alleen als de aflevering een week of ouder is (dacht ik zo uit mijn hoofd, kan me vergissen)quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je daar niet voor betalen dan?
Nope, als je t maar binnen de eerste week kijktquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]gek, ik dacht dat alles bij rtl betalend was.
Daar willen ze wel naartoe ja. RTL XL Premium was 4 euro per maand maar ze faseren alles uit naar Videoland wat 8 euro kost. Dus alles ouder dan 1 week (gratis) wordt 8 euro. Behoorlijke prijsverhoging.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope, als je t maar binnen de eerste week kijkt
Dan kijk ik idd weer via de joeptjoeb of iets dergelijks.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:38 schreef W00fer het volgende:
[..]
Daar willen ze wel naartoe ja. RTL XL Premium was 4 euro per maand maar ze faseren alles uit naar Videoland wat 8 euro kost. Dus alles ouder dan 1 week (gratis) wordt 8 euro. Behoorlijke prijsverhoging.
QFTquote:
ze moeten gewoon alle seizoenen op Videoland knallenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:30 schreef W00fer het volgende:
RTL loopt continu alles te verwijderen. Iedereen die wat upload krijgt een dreigmail van zeGelukkig staan er oude afleveringen van seizoen 2 (we zijn nu bij seizoen 11) online. Met Viktor Brand
Die seizoenen werden uitgezonden op Veronica.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze moeten gewoon alle seizoenen op Videoland knallen
RTL heeft de rechten daar niet van. Was van Veronica volgens mij in die tijd. Dat rechten gezeur is altijd een doorn in het oog van de kijker.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze moeten gewoon alle seizoenen op Videoland knallen
Kan je niet een post maken met alle groepsfoto's van de diverse seizoenen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gringo en Ciska.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:23 schreef DKUp het volgende:
Veronica/VT4
Temptation Island (2002)
Temptation Island II (2003)
Temptation Island III (2004)
Temptation Island IV (2005)
Temptation Island: De Ultieme Fantasie (5) (2006)
[ afbeelding ]
Temptation Island Darkest Secrets (6) (2007)
VT4
Temptation Island: De 7 Hoofdzonden (7) (2009) alleen in België
RTL5/Videoland/VIJF (uitgezonderd VIPS)
[ afbeelding ]
Temptation Island 8 (2016) (1)
[ afbeelding ]
Temptation Island 9 (2017) (2)
[ afbeelding ]
Temptation Island 10 (2018) (3)
Videoland
[ afbeelding ]
Temptation Island VIPS (2018) (1)
[ afbeelding ]
Temptation Island 11 (2019) (4)
De rest kan ik niet vinden met groepsfoto’s
Nice work!quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:23 schreef DKUp het volgende:
Veronica/VT4
Temptation Island (2002)
Temptation Island II (2003)
Temptation Island III (2004)
Temptation Island IV (2005)
Temptation Island: De Ultieme Fantasie (5) (2006)
[ afbeelding ]
Temptation Island Darkest Secrets (6) (2007)
VT4
Temptation Island: De 7 Hoofdzonden (7) (2009) alleen in België
RTL5/Videoland/VIJF (uitgezonderd VIPS)
[ afbeelding ]
Temptation Island 8 (2016) (1)
[ afbeelding ]
Temptation Island 9 (2017) (2)
[ afbeelding ]
Temptation Island 10 (2018) (3)
Videoland
[ afbeelding ]
Temptation Island VIPS (2018) (1)
[ afbeelding ]
Temptation Island 11 (2019) (4)
De rest kan ik niet vinden met groepsfoto’s
Daarom is het ook gewoon dom om uberhaupt mee te doen want al die beelden zijn enorm te manipuleren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Het verhaal over de lamp gaan ze dus heerlijk verknippen / verdraaien bij het kampvuur van haar vriend, kun je op wachten.
Yupquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Het verhaal over de lamp gaan ze dus heerlijk verknippen / verdraaien bij het kampvuur van haar vriend, kun je op wachten.
Als je een beetje slim bent weet je dat ook, maar ja meestal zijn ze niet zo slim.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom is het ook gewoon dom om uberhaupt mee te doen want al die beelden zijn enorm te manipuleren.
Ik denk niet dat dat verschil maakt, uiteindelijk heeft iedereen zijn/haar breekpunt. Hoewel ik het met je eens ben dat het vaak niet de slimste zijnquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een beetje slim bent weet je dat ook, maar ja meestal zijn ze niet zo slim.
Wel grappig om erbij te bedenken dat ze het later op tv zien en zich dan realiseren hoe het ECHT zat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat verschil maakt, uiteindelijk heeft iedereen zijn/haar breekpunt. Hoewel ik het met je eens ben dat het vaak niet de slimste zijn
Dan hebben ze alleen al wel wat vreemde lullen en poesjes geproefdquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel grappig om erbij te bedenken dat ze het later op tv zien en zich dan realiseren hoe het ECHT zat.
Ja want 'hij deed het ook'quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan hebben ze alleen al wel wat vreemde lullen en poesjes geproefd
Jup. denk wel dat veel dan echt een reality check krijgen. Daarom ook dat 'wraak nemen' nooit goed is ookal doet een ander wel iets of als dat zo lijkt. (Hoewel begrijpelijk uiteraard)quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel grappig om erbij te bedenken dat ze het later op tv zien en zich dan realiseren hoe het ECHT zat.
Nou echt hequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Die Danicio en Morgan hadden bijna broers kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |