sowquote:
Telegraafquote:
quote:Op maandag 23 december 2019 12:19 schreef Postbus100 het volgende:
[ afbeelding ]
(bron: https://twitter.com/wimdaniels/status/1208886779748769792 )
Moet zijn "herbevestigt"?quote:
Klopt wel, laatste 5 matches: 1 winst, 3 gelijk en 1 verlies...quote:Op zondag 12 januari 2020 04:49 schreef -Deluzion- het volgende:
[ afbeelding ]
Moet zijn won i.p.v verloor.
Dan alsnog klopt die zin niet lijkt mij. Want nu lijkt het alsof de ploeg prima presteert. Vooral na de komma in die zin doet vermoeden dat er won had moeten staan. Wie is het met mij eens?quote:Op zondag 12 januari 2020 07:27 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Klopt wel, laatste 5 matches: 1 winst, 3 gelijk en 1 verlies...
Hahaquote:Op maandag 23 december 2019 12:19 schreef Postbus100 het volgende:
[ afbeelding ]
(bron: https://twitter.com/wimdaniels/status/1208886779748769792 )
Rechtreeks uit het Duitsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:19 schreef Resistor het volgende:
Ik vulde een online enquête in...
Stonden wel meer foutjes in, maar dit wat de ergste die mij opviel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog los van het feit dat het VUmc al ruim een jaar niet meer zo heetquote:
Ze hadden, naar het schijnt, nog een aantal, komma's, over.quote:
Het ging mij vooral om "het proces die draait"quote:Op maandag 3 februari 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden, naar het schijnt, nog een aantal, komma's, over.
Ik lees het als de PVV-leider die draait om zijn eigen roepquote:Op maandag 3 februari 2020 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om "het proces die draait"
quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik lees het als de PVV-leider die draait om zijn eigen roep
Ik snap hem weer eens niet.quote:
Mwah vind ik niet. Je gaat ook niet miepen over welke variant influenza je hebt, je hebt gewoon griep.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:24 schreef heywoodu het volgende:
We noteren gelijk even alle mongoloïde bedrijven die het over dingen als "wegens Corona" of "door het corona virus" hebben.
Nou ja, 'Corona' met een hoofdletter is gewoon het biermerk en 'corona virus' heeft gewoon een spatie teveel, hoe je het ook wendt of keert. Je hebt ook niet het griep virus.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet. Je gaat ook niet miepen over welke variant influenza je hebt, je hebt gewoon griep.
Ah op die fietsquote:Op maandag 16 maart 2020 09:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, 'Corona' met een hoofdletter is gewoon het biermerk en 'corona virus' heeft gewoon een spatie teveel, hoe je het ook wendt of keert. Je hebt ook niet het griep virus.
Te veel*quote:Op maandag 16 maart 2020 09:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, 'Corona' met een hoofdletter is gewoon het biermerk en 'corona virus' heeft gewoon een spatie teveel, hoe je het ook wendt of keert. Je hebt ook niet het griep virus.
Geschreven door Ingrid Speltquote:Of de winkels open blijfen, is nog maar de vraag nu per dag nieuwe overheidsmaatregelen genomen worden.
quote:
En een vraag die bij veel mensen in het verkeerde keelgat schoot.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:49 schreef Hiddendoe het volgende:
Hier nog eentje. Je mag toch verwachten dat een journalist beter onderlegd is wat betreft Nederlandse taal.
'Waar iedereen zich aan irriteerde tijdens de persconferentie gisteravond'
https://www.msn.com/nl-nl(...)1OsL?ocid=spartandhp
quote:Op zondag 17 mei 2020 17:29 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Man man man. Na een half uur aangepast.
Het is voor het eerst in een lange tijd dat het aantal coronapatiënten dat op de intensive care ligt weer gestegen is?quote:Op zondag 17 mei 2020 17:29 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Man man man. Na een half uur aangepast.
Ik zou het logisch vinden dat dat er had moeten staanquote:Op zondag 17 mei 2020 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
Het is voor het eerst in een lange tijd dat het aantal coronapatiënten dat op de intensive care ligt weer gestegen is?
#MeToo.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:05 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik zou het logisch vinden dat dat er had moeten staan
'Wetenschappelijke onenigheid over de werking voor Covid-19'.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:46 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zouden ze toch bedoelen met "Die"
Een logopedist is geen taalkundige.quote:Op zondag 7 juni 2020 14:23 schreef Nismo91 het volgende:
Helaas geen voorbeeld meer maar wij kregen een vragenlijst van de logopedist thuis voor mijn zoontje... je viel van de ene fout naar de andereen dat van een taalkundige...
Met on-Nederlandse koppenquote:Op zondag 15 september 2019 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
Sjongejonge ...
En dan twee oude mensen op de foto en schrijven over "jij" in plaats van "u".
Hee daar ga ik vanavond eten.quote:
Tja, dat soort fouten haalt de spellingscontrole er niet uitquote:
Moet dat niet zijn haar website? Ik dacht dat omroepen vrouwelijk waren.quote:Oud-televisiepresentatrice Tineke Verburg is gisteren na een ziekbed van enkele maanden in Amsterdam overleden. Dat meldt AvroTros vandaag op zijn website.
Helaas ... omroepen zijn mannelijk (even nagekeken op de "officiele" Fok!-woordenlijstquote:Op zondag 14 juni 2020 18:06 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
En bij dezelfde krant las ik er net nog een, maar daar twijfel ik over. Die zoek ik even op
[..]
Moet dat niet zijn haar website? Ik dacht dat omroepen vrouwelijk waren.
Ah, dan heb ik wat geleerd :-)quote:Op zondag 14 juni 2020 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Helaas ... omroepen zijn mannelijk (even nagekeken op de "officiele" Fok!-woordenlijst)
De bovenste is wel goed fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |