dus als je niet rookt mag je gewoon door de week zuipen van baas Jessiequote:Op donderdag 14 februari 2019 15:10 schreef Angelique61 het volgende:
Jessy zit alweer snoetjes te trekken terwijl hij vraagt of hij nog pils moet bestellen, ja zegt jens ik rook niet.
Die was sterk van Jens.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:10 schreef Angelique61 het volgende:
Jessy zit alweer snoetjes te trekken terwijl hij vraagt of hij nog pils moet bestellen, ja zegt jens ik rook niet.
het niet drinken had toch ook te maken met Erik ?quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:12 schreef Angelique61 het volgende:
Gaat r om dat er veel over dat drinkek gepraat wordt dat is not don maar roken is geen probleem zo zei Jens
met wat schat?quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:15 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.![]()
dat is die bekende varkensmevrouw volgens mij, ze heeft er heel veelquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Vragen. Over die varkensmassage.
varkens vinden het fijn om geborsteld en geaaid te worden.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Vragen. Over die varkensmassage.
Niet Belinda hoorquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:13 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wat kompt der nouw weer de poort binnen?
Oud lijk met toy boy?
B Meuldijk, de ex van R de Nijs.quote:
T.V. of Xhamster ?quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:19 schreef Bramenstruik het volgende:
heb haar echt vaker gezien op TV
Is toy boy afquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
B Meuldijk, de ex van R de Nijs.
Ik moest er ook direct aan denken
Daphnequote:
Omdat?quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:20 schreef Bumfuzzle het volgende:
Een kinderboerderij waar geen kinderen mogen komen.
Dat zie je maar aan Jessiequote:Op donderdag 14 februari 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Varkens lijken veel op mensen, dat we het maar weten
genetisch klopt dat wel, vandaar dat veel donormateriaal past, is echt zoquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Klopt,quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
quote:
dat dusquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Klopt,
Genetisch gezien staan wij mensen dichter bij de varkens dan bij een willekeurig soort mensaap
Gillette, van de scheermesjes testen ook varkenshuid, levend.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
genetisch klopt dat wel, vandaar dat veel donormateriaal past, is echt zo
Wat ruikt naar een man!quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]hij mag wel op passen hoor net van die mevr dat varkens niet zo kieskeuring zijn
![]()
Als er geen beer in de buurt is neemt ze ook genoegen met een man
bijna iedere man, geloof mequote:Op donderdag 14 februari 2019 15:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Wat ruikt naar een man!
jes is latent homo!
Hiske kleedt Chris met haar ogen uitquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Die blik van His naar Chris
[ afbeelding ]
Knorrrrfielenquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:24 schreef Bramenstruik het volgende:
Is er ook een naam voor extreme liefhebbers van varkens?
O ja, heeft hij weer pechquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Wat ruikt naar een man!
jes is latent homo!
Klopt ook.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
bijna iedere man, geloof me
quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Knorrrrfielen [ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:33 schreef Dotteke het volgende:
Hiske kijkt nooit naar d e dieren om, nu zit ze zowat boven op het varken
quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:33 schreef Dotteke het volgende:
Hiske kijkt nooit naar d e dieren om, nu zit ze zowat boven op het varken
ze loopt al die beesten altijd weg te jagen, ga weg, ga weg, maar ze luisteren nietquote:
klopt ze lijken op elkaar, dacht ik ook alquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:37 schreef Angelique61 het volgende:
Had de moeder van Lotus kunnen zijn die vrouw.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:39 schreef Angelique61 het volgende:
Lotus op haar buikje..............jessieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
sprekend zelfs! Niks mis mee ook, lijkt me een lief mens, maar wat een gedoequote:Op donderdag 14 februari 2019 15:41 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
Die vrouw lijkt op een oudere versie van Lotus
is er een meldlijn voor varkens?quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:46 schreef cobain1994 het volgende:
Varken bevredigen?
[ afbeelding ]
Die Katie is snel tot huisdier gepromoveerdquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:46 schreef cobain1994 het volgende:
Varken bevredigen?
[ afbeelding ]
Schijnt ook weer waar te wezen, soort van kurkentrekker.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:43 schreef Bramenstruik het volgende:
ff een weetje, een mannetjesvarken heeft een spiraalvormige lul, hoop dat jullie er iets aan hebben
quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:47 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Schijnt ook weer waar te wezen, soort van kurkentrekker.
Maar als ik hier op afbeeldingen op google zoek naar "Varkenslul" kom ik enkel plaatjes van snotkoker jes tegen.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Streams zijn er weer maar geen spoor meer van varken knuffelen?
quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:58 schreef Bramenstruik het volgende:
zelfs Mario is afgehaakt met Frutsel
Teddy?quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
ohhhhhh Katie moet gesterilseerd worden, en er moet een gecasteerde beer bij
Ik vind het een eng mens kan er niets aan doenquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:05 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind het opeens niet zo een aardige vrouw meer
quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben het nu over anorexia varkentjes
quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben het nu over anorexia varkentjes
Van Adriaan mogen we geen vlees eten en van Daphne horen we dat er veel varkens zijnquote:
teveel zegt ze zelfsquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van Adriaan mogen we geen vlees eten en van Daphne horen we dat er veel varkens zijn
Heb het ook gezien, t' viel niet meequote:Op donderdag 14 februari 2019 16:09 schreef Dotteke het volgende:
Ger heeft ff een bed verschoond
Vermoeid laat hij zich daarna op bed vallen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:10 schreef formule het volgende:
[..]
Heb het ook gezien, t' viel niet mee
aww doe ik ook altijd, bed verschonen, en daar gelukzalig invallen, met al die lekkere luchtenquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:10 schreef formule het volgende:
[..]
Nee, het was een zware klus voor hemquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:10 schreef formule het volgende:
[..]
Ik wel, met geen een, al kreeg ik geld toequote:Op donderdag 14 februari 2019 16:11 schreef Crabapple het volgende:
Al een keuze kunnen maken?
Ik niet
[ afbeelding ]
Precies, maar ik ben wel nieuwsgierig naar de tussenstandquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wel, met geen een, al kreeg ik geld toe
dat betwijfel ik Dot, voreger in mij jeugd hielden we varkens, en dat ging goed, de geitjes konden er niet tegenquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:12 schreef Dotteke het volgende:
Varkens mogen geen rauwe aardappelen of aardappel schillen eten
Eigen belang he, hij wil Shel in bed krijgen vanavond........... valentijnquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:13 schreef mazaru het volgende:
Gerrit heeft al vaker wat in die wigwam gedaan dan tim.
[ afbeelding ]
?quote:
Denk dat Jessie boven aan komt. Kan haast niet anders als je Fb en de pol zietquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Precies, maar ik ben wel nieuwsgierig naar de tussenstand
Met wie je op date zou willenquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
?
Wat was de vraag?
Wie is de grootste pennis koker in utopia?
Ik hoor het de 'ervaren' varkens lui zeggen ik heb geen ideequote:Op donderdag 14 februari 2019 16:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat betwijfel ik Dot, voreger in mij jeugd hielden we varkens, en dat ging goed, de geitjes konden er niet tegen
Oh dat gaat vast wel lukken. Maar die tent heeft er nog nooit zo opgeruimd uitgezien als sinds tim daar niet meer slaapt en Joa weg is.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigen belang he, hij wil Shel in bed krijgen vanavond........... valentijn
Klopt, die is van de week helemaal opgeruimd voor de daklozenquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat gaat vast wel lukken. Maar die tent heeft er nog nooit zo opgeruimd uitgezien als sinds tim daar niet meer slaapt en Joa weg is.
[ afbeelding ]
Met geen van allen!quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:11 schreef Crabapple het volgende:
Al een keuze kunnen maken?
Ik niet
[ afbeelding ]
Het is dan ook geen vijf sterren hotel..quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:19 schreef mazaru het volgende:
Klotus zegt dat deze mevrouw het hok niets vond.
Hiske is berig.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:32 schreef Bramenstruik het volgende:
waarom heeft Hiske opeens belangstelling voor dat varken?????
Klotus denkt dat welquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:20 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen vijf sterren hotel..
He, Jens ligt met Ger in de tent?quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:26 schreef Ranah het volgende:
jens heeft adriaan gevraagd om meer stemmen, hij wil eigenlijk thuis zijn, volgens brandon verklaart dat het gedrag van jens
brandon wil hem wel helpen maar met die chantage is jens een grens overgegaan
dit is eerder vanmiddag besproken en adriaan en brandon hadden het er nu net overquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He, Jens ligt met Ger in de tent?
Wanneer heeft hij dit met Brandon besproken dan
Gaan we dan toch weer een petertje krijgen?
Erg vreemd als Jens al weer naar huis zou willen. Denk eerder dat het iets tactisch is, Jens wordt toch niet weggestuurd.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He, Jens ligt met Ger in de tent?
Wanneer heeft hij dit met Brandon besproken dan
Gaan we dan toch weer een petertje krijgen?
Thnx. Had ik niet verwacht van Jens dat hij al weg zou willenquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:29 schreef Ranah het volgende:
[..]
dit is eerder vanmiddag besproken en adriaan en brandon hadden het er nu net over
Wééér een Petertjequote:Op donderdag 14 februari 2019 16:29 schreef Ranah het volgende:
[..]
dit is eerder vanmiddag besproken en adriaan en brandon hadden het er nu net over
Dat viel allemaal best mee zeg.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:28 schreef Ranah het volgende:
jens en gerrit weer bij elkaar in de tent, vanmiddag is jessie uitgebreid door de 2 besproken, en jessie kwam er niet goed van af
interessant om jessie en jens de komende tijd te volgen
Ach Jens heeft een scriptje. Hij wil elite naar Utopia halen begrijp ik.quote:
Denk dat Frennie langs de febo is geweest. Sinds wanneer maakt Frennie zich zorgen over het hamburgers eten en het weinige sporten van Gerrit?quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:37 schreef Dotteke het volgende:
Franny vraagt wat Ger allemaal aan het doen is aan Shelly
Shelly weet het ook niet zegtze
Het is zo raar dit gesprek, gemaakt.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:38 schreef sjampoeh het volgende:
franny maakt zich zorgen om gerr ???
hij sporrutt niet meer, toch ??
![]()
/care much ?
en zelf werd ze ook aangesproken door hem, maarrww hij doet zelf ook niet veel, toch ?quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Shelly weet niet wat Ger de hele dat doet, ze ziet hem overdag niet veel maar ze ziet hem wel veel bier drinken
Ik vind dit gesprek zo niet bij Franny passen, het komt heel vreemd overquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en zelf werd ze ook aangesproken door hem, maarrww hij doet zelf ook niet veel, toch ?
Ja, ik las het ook, was ook verbaasdquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
Wat lees ik nu? Wil Jens alweer weg?
Waarom? Kan hij er niet meer tegen?quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik las het ook, was ook verbaasd
Uuuh, hier ontgaat de logica mij. Ze hebben minstens 1x per week bijna wel sex. Maar knuffelen gaat te ver?quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Shelly zegt dat Ger veel naar haar toe komt om te knuffelen,maar dat wil ze niet
Dat doet ze buiten ook niet als ze geen relatie heeft
Ze wil zich niet laten gebruiken voor seks
Ook niet meer, dat wilde ze niet meer...quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Uuuh, hier ontgaat de logica mij. Ze hebben minstens 1x per week bijna wel sex. Maar knuffelen gaat te ver?
Dat zegt ze vaker.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook niet meer, dat wilde ze niet meer...
Oh, dus hij wil helemaal niet weg.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Kan me niet voorstellen. Ik dacht dat Erik iets zei tegen Jens onder het mom van 'jij wil echt weg he' tegen Jens, maar dat was meer sarcastisch en Jens ontkende dat.
Welnee.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dus hij wil helemaal niet weg.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 14 februari 2019 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom? Kan hij er niet meer tegen?
had geluid ook al ff uitgezetquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:47 schreef sjampoeh het volgende:
brr kan die franny niet meer aanhoren
jaaaa
neeee
jaaa
toch ????
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 14 februari 2019 16:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Uuuh, hier ontgaat de logica mij. Ze hebben minstens 1x per week bijna wel sex. Maar knuffelen gaat te ver?
Het is zelfs zo dat veel organen van een varken geschikt zijn voor transplantatie bij mensen maar daar wil niemand nog aan. Als een varkenshart geschikt voor je zou zijn zou je dan????????????quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk fay of demiquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:59 schreef xsaskiax het volgende:
Op de site van Utopia deze foto........ en veel speculaties wie het kan zijn.
Hebben jullie enig idee??
[ afbeelding ]
Aan de kledingkeuze te zien 1 van de twins....quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:59 schreef xsaskiax het volgende:
[ afbeelding ]
Billy.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:59 schreef xsaskiax het volgende:
[ afbeelding ]
Dus geen Ruud of Rowena. Billy ook niet zo te zien.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:59 schreef xsaskiax het volgende:
[ afbeelding ]
nummer 15 staat erbijquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dus geen Ruud of Rowena. Billy ook niet zo te zien.
Misschien dan toch iemand die we nog niet kennen?
Ja maar die ziet er toch niet zo uitquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of Ruud en Rowena die komen morgen toch
hmmmmmmmquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:59 schreef xsaskiax het volgende:
[ afbeelding ]
Er werd ook gezegd dat het Gina kon zijn omdat Jessie het over een 'prinsesje' had.....quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dus geen Ruud of Rowena. Billy ook niet zo te zien.
Misschien dan toch iemand die we nog niet kennen?
Ben wel klaar met die oud Utopianen, zie liever vers bloedquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er werd ook gezegd dat het Gina kon zijn omdat Jessie het over een 'prinsesje' had.....
Rowena ziet er al jaren vaag uitquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja maar die ziet er toch niet zo uit
Dat is waarquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rowena ziet er al jaren vaag uit
Hé klote, dan haak ik af. Zo'n hekel aan die tweequote:Op donderdag 14 februari 2019 17:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Aan de kledingkeuze te zien 1 van de twins....
Ja dat drupt nog zo lekkerquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel klaar met die oud Utopianen, zie liever vers bloed
ja daarom vroeg ik het hier, jullie zijn vaak héél goed op de hoogte of kunnen dingen goed inschattenquote:
die hebben toch vaste verkering of iets dat er op lijkt?quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Aan de kledingkeuze te zien 1 van de twins....
Klopt. Wonen geloof ik zelfs samenquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
die hebben toch vaste verkering of iets dat er op lijkt?
Die neemt nooit zo'n kapsel.quote:
Weet ik wel, maar ze ziet er wel vaag uitquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:07 schreef formule het volgende:
Corry Konings, die zou een perfecte inwoner kunnen zijn, TOP WIJF
En vrouwen verven hun haar nooitquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
nee joh, die is net getrouwd een paar weken terug (en die heeft donker haar)
Billy!quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:59 schreef xsaskiax het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En vrouwen verven hun haar nooit
ik verwacht bij Elzewieke niet dat ze naar blond overgaatquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En vrouwen verven hun haar nooit
Niet weer zon makkelijk neukertje erin...quote:
Demi? nehhhhh denk het nietquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:12 schreef snetje het volgende:
Of dat fotomodel ...kom zo ff niet op de naam...
Britt? Denk het nietquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:12 schreef snetje het volgende:
Tamlyn of Britt?quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:12 schreef snetje het volgende:
Ik gok op Floor.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:59 schreef xsaskiax het volgende:
[ afbeelding ]
Demi2 van Jessie. Dat zou wel een twist zijnquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:12 schreef snetje het volgende:
Niet weer zo'n kind er bij!quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:15 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Demi2 van Jessie. Dat zou wel een twist zijn
Dit is Billy, dat zie je toch meteen....quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:59 schreef xsaskiax het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, ik zie het aan haar postuur.quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is Billy, dat zie je toch meteen....
Ik hoop het. Dan heb ik weer wat tijd over.quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is Billy, dat zie je toch meteen....
Die twee zijn het sowieso nietquote:
kipfilet xxlquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee, die heeft niet zo'n grote voorgevel.
adriaan zei dat hij jens 1 stem zou geven, jens vroeg om meer, hij wilde weg daarquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Kan me niet voorstellen. Ik dacht dat Erik iets zei tegen Jens onder het mom van 'jij wil echt weg he' tegen Jens, maar dat was meer sarcastisch en Jens ontkende dat.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die twee zijn het sowieso niet
Meteen de eerste blik dacht ik ook Billy, maar nu denk ik Gina. Weer twee kapsters en weer conflictenquote:
Ik ook en ik hoop het ook....Kan ze lekker ruzie maken met die gast op die boot.....quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Yep, ik zie het aan haar postuur.
Daar hoop ik ook ergens opquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:19 schreef eskil het volgende:
[..]
Meteen de eerste blik dacht ik ook Billy, maar nu denk ik Gina. Weer twee kapsters en weer conflicten
dat heb ik ook gezien en gehoord, Adraan zei dat hij 1 op Tim zou doen ( dat heeft hij Tim al gezegd) en 1 op Jens en Jens vroeg hoe hij er nog 1 kon krijgen en SLquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:17 schreef Ranah het volgende:
[..]
adriaan zei dat hij jens 1 stem zou geven, jens vroeg om meer, hij wilde weg daar
toen SL
quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:12 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske heeft weer nieuwe kleertjes geritseld.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustaghhhhhhh......quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:19 schreef sjampoeh het volgende:
his: m'n hoop is gevestigd op de nieuwe, en dat diegene knaken gaat maken
jessie lacht
ja hoop ik echt
ga zelf knaken maken, rooie heks
Deed hij al een paar dagen niet meerquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:14 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie gaat niet meer mee doen met de hamburgers
Het gaat alleen maar om drinken en hamburgers. Hij zegt nu heeft ie leermeester Gerrit, een beetje verdrietig
Mooie cap ffquote:
Alsjeblieft niet nog een reuzenkleuter daar!quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:19 schreef eskil het volgende:
[..]
Meteen de eerste blik dacht ik ook Billy, maar nu denk ik Gina. Weer twee kapsters en weer conflicten
quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:19 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]Lekker kussentje dat buikje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Tenenkrommend!quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:19 schreef sjampoeh het volgende:
his: m'n hoop is gevestigd op de nieuwe, en dat diegene knaken gaat maken
jessie lacht
ja hoop ik echt
ga zelf knaken maken, rooie heks
en brandon zei later dat dat jens' gedrag zou kunnen verklarenquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat heb ik ook gezien en gehoord, Adraan zei dat hij 1 op Tim zou doen ( dat heeft hij Tim al gezegd) en 1 op Jens en Jens vroeg hoe hij er nog 1 kon krijgen en SL
quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:19 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]ZO dan, das echt een verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Of Adriaan neemt Brandon in de malingquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:21 schreef Ranah het volgende:
[..]
en brandon zei later dat dat jens' gedrag zou kunnen verklaren
als wij liegen liegt jens zeg ik dan maar
His doet zelf hele dagen nietsquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:21 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Tenenkrommend!
Hiske mist de instelling van we gaan rocken met z'n allen.
Ze is er zelf ook vatbaar voor.![]()
Laatste tijd heeft ze ook haar taken verzaakt, kreeg nog op haar kop van Jessie.
Nou als ze dronken is, is ze wel leukquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet nog een reuzenkleuter daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |