dus als je niet rookt mag je gewoon door de week zuipen van baas Jessiequote:Op donderdag 14 februari 2019 15:10 schreef Angelique61 het volgende:
Jessy zit alweer snoetjes te trekken terwijl hij vraagt of hij nog pils moet bestellen, ja zegt jens ik rook niet.
Die was sterk van Jens.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:10 schreef Angelique61 het volgende:
Jessy zit alweer snoetjes te trekken terwijl hij vraagt of hij nog pils moet bestellen, ja zegt jens ik rook niet.
het niet drinken had toch ook te maken met Erik ?quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:12 schreef Angelique61 het volgende:
Gaat r om dat er veel over dat drinkek gepraat wordt dat is not don maar roken is geen probleem zo zei Jens
met wat schat?quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:15 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.![]()
dat is die bekende varkensmevrouw volgens mij, ze heeft er heel veelquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Vragen. Over die varkensmassage.
varkens vinden het fijn om geborsteld en geaaid te worden.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Vragen. Over die varkensmassage.
Niet Belinda hoorquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:13 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wat kompt der nouw weer de poort binnen?
Oud lijk met toy boy?
B Meuldijk, de ex van R de Nijs.quote:
T.V. of Xhamster ?quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:19 schreef Bramenstruik het volgende:
heb haar echt vaker gezien op TV
Is toy boy afquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
B Meuldijk, de ex van R de Nijs.
Ik moest er ook direct aan denken
Daphnequote:
Omdat?quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:20 schreef Bumfuzzle het volgende:
Een kinderboerderij waar geen kinderen mogen komen.
Dat zie je maar aan Jessiequote:Op donderdag 14 februari 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Varkens lijken veel op mensen, dat we het maar weten
genetisch klopt dat wel, vandaar dat veel donormateriaal past, is echt zoquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Klopt,quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
quote:
dat dusquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Klopt,
Genetisch gezien staan wij mensen dichter bij de varkens dan bij een willekeurig soort mensaap
Gillette, van de scheermesjes testen ook varkenshuid, levend.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
genetisch klopt dat wel, vandaar dat veel donormateriaal past, is echt zo
Wat ruikt naar een man!quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]hij mag wel op passen hoor net van die mevr dat varkens niet zo kieskeuring zijn
![]()
Als er geen beer in de buurt is neemt ze ook genoegen met een man
bijna iedere man, geloof mequote:Op donderdag 14 februari 2019 15:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Wat ruikt naar een man!
jes is latent homo!
Hiske kleedt Chris met haar ogen uitquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Die blik van His naar Chris
[ afbeelding ]
Knorrrrfielenquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:24 schreef Bramenstruik het volgende:
Is er ook een naam voor extreme liefhebbers van varkens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |