dus als je niet rookt mag je gewoon door de week zuipen van baas Jessiequote:Op donderdag 14 februari 2019 15:10 schreef Angelique61 het volgende:
Jessy zit alweer snoetjes te trekken terwijl hij vraagt of hij nog pils moet bestellen, ja zegt jens ik rook niet.
Die was sterk van Jens.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:10 schreef Angelique61 het volgende:
Jessy zit alweer snoetjes te trekken terwijl hij vraagt of hij nog pils moet bestellen, ja zegt jens ik rook niet.
het niet drinken had toch ook te maken met Erik ?quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:12 schreef Angelique61 het volgende:
Gaat r om dat er veel over dat drinkek gepraat wordt dat is not don maar roken is geen probleem zo zei Jens
met wat schat?quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:15 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.![]()
dat is die bekende varkensmevrouw volgens mij, ze heeft er heel veelquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Vragen. Over die varkensmassage.
varkens vinden het fijn om geborsteld en geaaid te worden.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Vragen. Over die varkensmassage.
Niet Belinda hoorquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:13 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wat kompt der nouw weer de poort binnen?
Oud lijk met toy boy?
B Meuldijk, de ex van R de Nijs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |