Moet wel zeggen dat ik de meeste wel kon waarderenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een fatsoenlijke X-Men film gezien en ik heb ze allemaal gezien. Dan is dit een verrassende beoordeling
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een fatsoenlijke X-Men film gezien en ik heb ze allemaal gezien.
Die lijkt mij leuk, doet mij denken aan The Omen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je deze al gezien?![]()
Die vond ik beter....
ik heb hem gezien via Kodi TV dan kan je gewoon alles via de TV kijken,quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:29 schreef ato het volgende:
[..]
Die lijkt mij leuk, doet mij denken aan The Omen.
Moet de film nog uitkomen en waar?
Films met Seth Rogen staan over het algemeen niet bol van de subtiele humor en Long Shot is zeker geen uitzondering op die regel. Desondanks heb ik mij wel vermaakt met deze film. Ik denk dat dat vooral komt omdat de onderbroekenlol tot een miniem beperkt is en degelijk acteerwerk van iedereen in deze film. Dat Charlize Theron in deze rol überhaupt zou kunnen vallen voor Seth Rogen is uiteraard vergezocht, dus wat dat betreft doet de film zijn naam eer aan. Geen hoogstaande romcom, maar gewoon een prettige wegkijkfilm met veel grappige momenten.quote:Journalist Fred Flarsky reunites with his childhood crush, Charlotte Field, now one of the most influential women in the world. As she prepares to make a run for the Presidency, Charlotte hires Fred as her speechwriter and sparks fly.
Ana de Armas is idd belachelijk mooi.quote:Op woensdag 19 juni 2019 01:49 schreef Bonken het volgende:
Knock Knock (2015)
Dan komen er twee gruwelijk lekkere, maar ook ietwat labiele meiden aanbellen
Deel 1 was ge-wel-dig, deel 2 was zeker ok, deel 3 was ronduit ruk en deze nieuwe ga ik dus ook gewoon niet kijkenquote:Op maandag 24 juni 2019 22:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Men in Black International
Samenvatting:
Bagger
The Conjuring vond ik niet onaardig en 2 vond ik zelfs behoorlijk goed. Al heb ik voldoende over die Nun gehoord om die niet eens te proberen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:29 schreef TLC het volgende:
The Nun
anderhalf uur ellende
Nu vond ik de andere Conjuring films ook al niet veel maar dit was toch wel ….
Oorpronkelijke boek en film zijn beide niet voor niets klassiekers.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:32 schreef Roces18 het volgende:
Geen film maar een serie die best wel de moeite waard is om te noemen vanwege zijn onbekendheid;
Catch-22 (TV Mini-Series 2019– ) - IMDb (catch 22)
Fijne show die niet zozeer de oorlog centraal stelt maar het moet hebben van de subtiele ondertonen. De sfeer doet me denken aan die van Call me By your name en Midnight in Paris. Een fijne soundtrack, mooie plaatjes (Pianosa!) en zwarte humor. Nou wat willen we nog meer
Mwah... als je 1 á 2 personages om zeep helpt die in X-Men 1 en 2 (die later spelen) gewoon voorkomen, verkloot je volgens mij een hele hoop.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:09 schreef Max23 het volgende:
Afgelopen weekend X-Men Dark Phoenix gezien
X-Men: Dark Phoenix (2019) - IMDb
Hij is flink geflopt in de box-office en krijgt ook vooral negatieve recensies. Had dus niet al teveel verwachtingen.
Ik moet zeggen dat hij me toch erg beviel. Het verhaal was duidelijk, geen gekloot met tijdlijnen en gewoon prima actie zoals je in x-men films mag verwachten.
Voorganger X-Men: Apocalypse vond ik verschrikkelijk, maar deze kon me meer dan bekoren.
Cijfers IMDB: 6,1
Mijn Cijfer: 8
Dit speelt zich toch af in een hele andere tijdlijn dan xmen 1 en 2?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:33 schreef V. het volgende:
[..]
Mwah... als je 1 á 2 personages om zeep helpt die in X-Men 1 en 2 (die later spelen) gewoon voorkomen, verkloot je volgens mij een hele hoop.
Daarnaast vond ik de film vooral 'aardig', maar niet bijster tof of zo.
Beste X-Mens waren in mijn optiek 1 en 2 en Logan.
Ja, ervoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit speelt zich toch af in een hele andere tijdlijn dan xmen 1 en 2?
Nee, ik had begrepen dat het twee of zelfs drie hele aparte tijdlijnen zijn, beetje zoals bij die Star Trek films van JJ Abrams en de serie van vroegerquote:
In Days of Future Past zien we dat die gebeurtenissen de toekomst hebben veranderd. Maar niet zozeer als dat het strookt met deze film. Nee, geen continuïteit bij de X-Menquote:
Ja, maar daar kan ik niets mee, dus ik blijf het raar vinden. "Hoi, we hebben een wereld gecreëerd, maar we willen nog meer geld verdienen met meer films, dus we bedenken maar wat. Boeiuhhh!"quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, ik had begrepen dat het twee of zelfs drie hele aparte tijdlijnen zijn, beetje zoals bij die Star Trek films van JJ Abrams en de serie van vroeger
Wij hadden hem al geselecteerd, maar ik had dus ook reserveringen bij Sandler. Na jouw review zal ik hem vanavond ook maar kijken.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:05 schreef flipsen het volgende:
Hebben afgelopen avonden flink zitten netflixen, alles wat we hebben gezien was zeker ok, maar ik wil er eentje uitlichten omdat we het niet hadden verwacht:
[ afbeelding ]
Wait, whut? Sandler en Aniston in een Netflix film? Dat moet toch echt crappy zijn? Nou... nee! Het was een bijzonder vermakelijke film moet ik zeggen, beiden acteerden ook lekker "losjes", meerdere keren echt goed moeten lachen, aanradertje wat mij betreft, zelfs als je het niet zo op deze 2 hebt (ik vind Sandler meestal slecht).
IMDB: 6
flipsen: 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |