mee eens, wat een draak van een film.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:09 schreef flipsen het volgende:
En gisteravond na John Wick hadden we nog wel tijd voor een tweede, dus lukraak ergens op geklikt (trailer was wel "ok", hoewel misschien wat kinderlijk?):
[ afbeelding ]
Paar kids die de wereld moeten redden van een alien invasion, daar komt het op neer. Rare film, zo slecht als de filmposter ongeveer, maar wat ik me vooral afvraag is waar de maker nou op mikken. Kids waarschijnlijk, hoewel enkele grappen toch echt meer voor volwassenen zijn (en ik zowaar ook moest grinniken). Maar verder gewoon lekker links laten liggen, crap.
IMDB: 5,1
Flipsen: 3
Vooral de intro hakt er behoorlijk in. Briljant ( en confronterend ) stukje cinema.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:49 schreef wuuht het volgende:
Net Saving Private Ryan in pathe gezien. Werd vertoond omdat D-Day 75 jaar geleden was.
Wat een heftige film zeg
quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:54 schreef victorinox het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:15 schreef jeroen25 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
The Name of the Rose (1986)
The Name of the Rose (1986) - IMDb
Een monnik gespeeld door Sean Connery doet onderzoek naar een moord in een afgelegen abdij.
Alhoewel dit niet echt een erg geslaagde interpretatie is van het boek van Eco, is het op zichzelf staand wel een uitstekende film.
9/10Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
The Tower. Idris Elba, Matthew McConaghey als slechterik en een getalenteerd joch in de hoofdrollen. Goed acteerwerk maar slecht geschreven helaas. Dit resulteert in een hoop gezanik en onnodige dialogen. Special effects ook matig.
Een zesje.Resistance is futile.![]()
Ik begon me af te vragen of het expres zo slecht was.quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:22 schreef Prego het volgende:
[..]
mee eens, wat een draak van een film.
en de stereotypestenenkrommend
![]()
The death of Stalin![]()
meesterlijke film !
Vooral t begin waar ze Stalin op bed wilden leggen was hilarisch![]()
Steve Buscemi
Michael Palin
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Heb hem een jaar of wat geleden in de bioscoop gezien en vond hem juist enorm tegenvallen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:11 schreef TLC het volgende:
The death of Stalin![]()
meesterlijke film !
Vooral t begin waar ze Stalin op bed wilden leggen was hilarisch![]()
Steve Buscemi
Michael PalinAls niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.![]()
Hmm, het leek me juist heel Stranger Things / Goonies achtig jeugdsentiment leuk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:22 schreef Prego het volgende:
[..]
mee eens, wat een draak van een film.
en de stereotypestenenkrommend
Maar geen aanrader dus?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
met die insteek ben ik gaan kijken maar nee, echt niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, het leek me juist heel Stranger Things / Goonies achtig jeugdsentiment leuk.
Maar geen aanrader dus?
oh, en hoi![]()
![]()
Haai!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 16:24 schreef Prego het volgende:
[..]
met die insteek ben ik gaan kijken maar nee, echt niet.
oh, en hoi![]()
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Is dat zo? Ik hoor zulke verschillende verhalen. Misschien morgen avond maar kijken.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:56 schreef FANN het volgende:
oke geen uitgebreide beschrijvingen van mij verwachten maar eh....
Goeie FilmLife can be a bitch, so like it..![]()
doe maarquote:Op zondag 16 juni 2019 23:51 schreef ato het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik hoor zulke verschillende verhalen. Misschien morgen avond maar kijken.ik zal niks verklappen maar Wraak ik soms héél zoet
![]()
![]()
Aardige film ik geef het een 7.quote:Op maandag 17 juni 2019 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
doe maarik zal niks verklappen maar Wraak ik soms héél zoet
Life can be a bitch, so like it..![]()
Gisteren 'Aquaman' gekeken.Op zich kijk ik graag naar 'superhelden' films, daarvan weet je dat je ze met een korrel zout moet nemen, omdat het uiteraard nooit kan. Toch zie ik dan wel graag een bepaalde vorm van realisme, die het voor mij dan weer een stuk geloofwaardiger maakt.
Bij Aquaman miste ik dit, de wereld onderwater, de kostuums het feit dat ze technisch heel geavanceerd zijn maar toch nog zeepaardjes rond zwemmen. Het ziet er allemaal te gemaakt uit, de beweging onder water zijn houterig en voelen totaal niet natuurlijk aan.
Wat overblijft is simpel popcorn vermaak en dat doet het op zich wel goed.
IMDB : 7,1
Ik : 6,0![]()
Heb je The Dawn Wall ook gezien? Vond ik zelf een goede.quote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
nope nog niet gezien...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heb je The Dawn Wall ook gezien? Vond ik zelf een goede.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Geen film maar een serie die best wel de moeite waard is om te noemen vanwege zijn onbekendheid;
Catch-22 (TV Mini-Series 2019– ) - IMDb (catch 22)
Fijne show die niet zozeer de oorlog centraal stelt maar het moet hebben van de subtiele ondertonen. De sfeer doet me denken aan die van Call me By your name en Midnight in Paris. Een fijne soundtrack, mooie plaatjes (Pianosa!) en zwarte humor. Nou wat willen we nog meer
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Afgelopen weekend X-Men Dark Phoenix gezien
X-Men: Dark Phoenix (2019) - IMDb
Hij is flink geflopt in de box-office en krijgt ook vooral negatieve recensies. Had dus niet al teveel verwachtingen.
Ik moet zeggen dat hij me toch erg beviel. Het verhaal was duidelijk, geen gekloot met tijdlijnen en gewoon prima actie zoals je in x-men films mag verwachten.
Voorganger X-Men: Apocalypse vond ik verschrikkelijk, maar deze kon me meer dan bekoren.
Cijfers IMDB: 6,1
Mijn Cijfer: 8![]()
Ik heb nog nooit een fatsoenlijke X-Men film gezien en ik heb ze allemaal gezien. Dan is dit een verrassende beoordelingquote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:09 schreef Max23 het volgende:
Afgelopen weekend X-Men Dark Phoenix gezien
X-Men: Dark Phoenix (2019) - IMDb
Hij is flink geflopt in de box-office en krijgt ook vooral negatieve recensies. Had dus niet al teveel verwachtingen.
Ik moet zeggen dat hij me toch erg beviel. Het verhaal was duidelijk, geen gekloot met tijdlijnen en gewoon prima actie zoals je in x-men films mag verwachten.
Voorganger X-Men: Apocalypse vond ik verschrikkelijk, maar deze kon me meer dan bekoren.
Cijfers IMDB: 6,1
Mijn Cijfer: 8
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Forum Opties Forumhop: Hop naar: