SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rune Factory is echt mijn favouriete life sim (samen met fantasy life). Stukken beter dan Stardew Valley imo.quote:
dat je er nog naar kijkt zegt genoegquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:22 schreef Studiotje het volgende:
Dit ziet er toch uit als zo'n slechte 13 in een dozijn Kindernet tekenfilm
Niet haten op Kindernet, Boes boesquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat je er nog naar kijkt zegt genoeg
liever metroid trilogyquote:
quote:
Oh wtf klopt nog ookquote:
uh.... noquote:
nee, awaking van dsquote:
Nouja, platinum games, het brein achter Nier, ik zat er dichter in de buurt dan mijn sarcasme vermoeddequote:
haatquote:
mijn hoogtepunten:quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Enoge wat ik leuk was was mario maker en zelda...
Amen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:43 schreef DJ_ het volgende:
Pre-order, day one.
Nier is echt mijn game van deze generatie
Bayonetta 3 is ook een switch exclusive, en Yoko Taro's naam hebben we niet voorbij zien komen toch?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:45 schreef Faux. het volgende:
Maar is Astral Chain echt een exclusive? Lijkt me dat ze een groot deel van de Nier-fanbase missen door PS4 te skippen.
Wel schraal dat ze eerst full price voor een 4 jaar oude port vragen, en vervolgens losse DLC gaan verkopen voor die gamequote:Op woensdag 13 februari 2019 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die update van die Toad game is ook wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |