Iemand van de E-Eredivisie.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:12 schreef xzaz het volgende:
Wie was nou verkocht aan barca? Onana toch?
Als die van die Bison Kit afblijft wel.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:13 schreef Coco. het volgende:
huh maar Neres zou toch mondjes snoeren?
vroegah werd dit ook aangekondigdquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:14 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik vind het fijner wanneer de teams die ik toejuich van rechts naar links spelen. Ajax gaat er dan ook af met 0-2 in de tweede helft.
Dit is een leuke post.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:14 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik vind het fijner wanneer de teams die ik toejuich van rechts naar links spelen. Ajax gaat er dan ook af met 0-2 in de tweede helft.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Nee, die nummer 4.quote:
Hoe kun je nou zien dat iemand niet te zien isquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:16 schreef cherrycoke het volgende:
vind het wel leuk om te zien dat Modrić compleet onzichtbaar is
We gaan het aan Blind vragen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zien dat iemand niet te zien is
Hier klopt iets niet.
Spelen op 60%.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:16 schreef Doublepain het volgende:
Real doet ook echt geen moeite
genot wel
CL is ie sterkerquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
Elke week kan je hem zien voetballen.
Ja, want Ajax kan er verder niks van.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:16 schreef Doublepain het volgende:
genot wel
Gaat ie ook niet wordenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:17 schreef Houtenbeen het volgende:
De Jong is nog niet echt 86 miljoen waard
zag je hoe hij net de bal verspeeldequote:
Nee, want dit is een volledig bijtoernooitje voor de Koninklijke.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:16 schreef Doublepain het volgende:
genot wel
quote:
Hoe heet die knakker op de f saait eigenlijk? MegafoonMindy?quote:
Briljant idee.quote:
als iemand het ervoor betaald is ie t waardquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:17 schreef Houtenbeen het volgende:
De Jong is nog niet echt 86 miljoen waard
City - Chelseaquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:17 schreef KingRoland het volgende:
@:mexicanobakker
leukste voetbalwedstrijd van 2019 tot nu toe?
betaaldquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als iemand het ervoor betaald is ie t waard
6-2quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Prutser pur sang.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zag je hoe hij net de bal verspeelde
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe heet die knakker op de f saait eigenlijk? MegafoonMindy?
De eerste helft van Feyenoord - Ajax was veel leuker dan deze eerste helft johquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Fiorentina - Sampdoria.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Die 6 punten zijn behoorlijk serieus.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gast je hebt een voetbal ploegje uit brabant in je Nick niemand neemt je serieus.
Gelukkig hoeven jullie niet meer te wachten op de goals van Spurs, Inter en Barcaquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Het is wachten op de goal van real
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:19 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Die 6 punten zijn behoorlijk serieus.
jaquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:19 schreef RipCity het volgende:
Speelt Ajax nou zo goed of Real zo slecht?
ja zou lullig zijn als dat in de extra tijd gebeurt, zoals Darren Maatsen toenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Het is wachten op de goal van real
Die 7-1 tegen Roma was ook wel vermakelijkquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gast je hebt een voetbal ploegje uit brabant in je Nick niemand neemt je serieus.
Real op 70% en ajax heel goedquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:19 schreef RipCity het volgende:
Speelt Ajax nou zo goed of Real zo slecht?
Excuus, niet mijn bedoeling.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Doe niet zo uit de hoogte.
Wat is deelnemen? Zoals ik al zei, jullie hebben vast gelijk. Ik twijfel. Maar dat mag niet, schijnbaar.
Ja leukquote:
Wat zei ik hahahaahaaquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven jullie niet meer te wachten op de goals van Spurs, Inter en Barca![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:21 schreef Houtenbeen het volgende:
Gefeliciteerd @;Ripcity met je 750¤
gokken is voor tokkiesquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef Bolasie het volgende:
Mensen met Unibet
WAAROM ZIE IK MIJN ACTIVE BETS NIET
Zure PSV-erquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Koekoek
Mooi is dat "jalala" ook afgelopen
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef Max23 het volgende:
Die Vini is één van de meest talentvolle buitenspelers die ik heb gezien de laatste jaren
Meh, ik zie het nog niet helemaal.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef Max23 het volgende:
Die Vini is één van de meest talentvolle buitenspelers die ik heb gezien de laatste jaren
Je moet op 'OPEN' klikken. Dan zie je ze wel na 10secondenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef Bolasie het volgende:
Mensen met Unibet
WAAROM ZIE IK MIJN ACTIVE BETS NIET
Precies jaquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef leolinedance het volgende:
Het is net als bij PSV - Barca...je denkt dat je leuk meedoet maar uiteindelijk verlies je gewoon.
@El-Stinhoquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, ik zie het nog niet helemaal.
Type Mbappe is wel ideaal in het moderne voetbalquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, ik zie het nog niet helemaal.
De 0-2 en 0-3 zullen snel volgen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Is toch altijd zo tegen absolute topploegen? Ajax 'domineert', krijgt uit het niets de 0-1 tegen en ligt eruit
Omdat ze bijna alles of niets spelen, met veel risico lijkt het nog wat. Maar het is geen volwassen voetbal.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Is toch altijd zo tegen absolute topploegen? Ajax 'domineert', krijgt uit het niets de 0-1 tegen en ligt eruit
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef leolinedance het volgende:
Het is net als bij PSV - Barca...je denkt dat je leuk meedoet maar uiteindelijk verlies je gewoon.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef leolinedance het volgende:
verdientquote:
Alleen mensen die ed kijken denken dat. Zo gaat elke wedstrijd vam barca en real in la liga.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef leolinedance het volgende:
Het is niet alsof ze een keuze hebben he.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Omdat ze bijna alles of niets spelen, met veel risico lijkt het nog wat. Maar het is geen volwassen voetbal.
Heracles heraclesquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:21 schreef Coco. het volgende:
Heeft iemand nog die Tom Egbers Heracles gif?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:23 schreef falling_away het volgende:
toch wel zielig het anti-Ajax sentiment dat de boventoon voert ipv steun voor een Nederlandse club.
We kunnen de punten wel gebruiken voor de coëfficiëntenlijst nu psv het wederom zo heeft laten liggen
toch wel zielig het anti-Ajax sentiment dat de boventoon voert ipv steun voor een Nederlandse club.
We kunnen de punten wel gebruiken voor de coëfficiëntenlijst nu psv het wederom zo heeft laten liggen
En ze niet kunnen scoren of verdedigen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Omdat ze bijna alles of niets spelen, met veel risico lijkt het nog wat. Maar het is geen volwassen voetbal.
Volgens mij zijn - zoals ik - de meeste PSV en Fey supporters gewoon voor Ajax vandaag hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:23 schreef falling_away het volgende:
LOLquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn - net als ik - de meeste PSV en Fey supporters gewoon voor Ajax vandaag hoor.
Haha welnee.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn - net als ik - de meeste PSV en Fey supporters gewoon voor Ajax vandaag hoor.
Zelfs als hij zich technisch niet volledig gaat ontwikkelen heb je een topspeler. Geweldige atleet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:21 schreef KingRoland het volgende:
@:koffieplanter je had gelijk. tering wat een speler is vini jr.
We moeten nog wat minuten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had met elke uitslag wel vrede. Wel jammer dat het zo onverdiend ging, Ajax was lang veel dreigender
Ik ben voor Real, altijd al geweest, HALA MADRID, PUTA CATALUNYAquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Elke andere Nederlandse club support ik dan ook van harte in Europees verband.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:23 schreef falling_away het volgende:
Hoe kan je uberhaupt nog ed kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn - zoals ik - de meeste PSV en Fey supporters gewoon voor Ajax vandaag hoor.
Ja en Barcelona fans juichen nu massaal voor Realquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn - zoals ik - de meeste PSV en Fey supporters gewoon voor Ajax vandaag hoor.
Vind dat altijd zo'n dooddoener 'omdat het een club is uit je land'quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
@El-Stinhoquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Mbappé en Vini jr worden de nieuwe Ronaldo en Messi?
@:doublepain
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Onverdiendquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:25 schreef Twiitch het volgende:
Vrij onverdiend maar je kon er op wachten. Ajax had op dit niveau gewoon al 1 of 2 goals moeten maken.
Real heeft de uitgoal, die vinden het wel prima nu
jullie 2 zijn ook mijn goede vrienden dus dat is wel aardigquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef Coco. het volgende:
Davy en ik zijn in ieder geval voor Ajax.
Opruimingquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef Zipportal het volgende:
De NS meldt al aanrijdingen op A'dam CS.
Ook als ze tegen PSV spelen?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef Coco. het volgende:
Davy en ik zijn in ieder geval voor Ajax.
AZ heeft in het recente verleden anders behoorlijk wat punten gepakt voor NL.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef RipCity het volgende:
Eerder Feyenoord/az/Utrecht en dat soort teams hebben ons UEfa punten gekost.
Niet grappigquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef Zipportal het volgende:
Met een kratje bier op je stint van spoor 3 naar spoor 10 hoe of watquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef Zipportal het volgende:
nee tuurlijk nietquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Waarom zou je het Ajax gunnen trouwens, zodat ze volgend jaar nog meer geld hebben?
De wat?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En de Briennoord meme mag wel zeker?
Tsja, dat Ajax de kansen met opportuniteitsvoetbal mist is ook een kwaliteitskwestie natuurlijk. Tweede helft is Ajax niet zo best, je had in de eerste het verschil moeten maken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:25 schreef Twiitch het volgende:
Vrij onverdiend maar je kon er op wachten. Ajax had op dit niveau gewoon al 1 of 2 goals moeten maken.
Real heeft de uitgoal, die vinden het wel prima nu
Bierstint, goed conceptquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met een kratje bier op je stint van spoor 3 naar spoor 10 hoe of wat
Oke @FireFox1quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef -Chakotay- het volgende:
Ajax heeft geen vertrouwen meer, ik ook niet
tijd voor een netflixje
gayquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef -Chakotay- het volgende:
tijd voor een netflixje
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je toch af of er ook de VAR was bij gehaald als Real zo in de eerste helft had gescoord.
Laats ze het is vbl.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tsja, dat Ajax de kansen met opportuniteitsvoetbal mist is ook een kwaliteitskwestie natuurlijk. Tweede helft is Ajax niet zo best, je had in de eerste het verschil moeten maken.
Successupporterquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef -Chakotay- het volgende:
tijd voor een netflixje
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je toch af of er ook de VAR was bij gehaald als Real zo in de eerste helft had gescoord.
Moest lachenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neres kijkt alsof ie doodmoe is.
Zou hij dat vuurwerk hebben aangestoken?
2e helft is ajax ook niet minder, gelijk op imo.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tsja, dat Ajax de kansen met opportuniteitsvoetbal mist is ook een kwaliteitskwestie natuurlijk. Tweede helft is Ajax niet zo best, je had in de eerste het verschil moeten maken.
Ik kom nergens anders maar ken de Briennenoord meme ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat maar. Jij komt ook niet zovaak op VBL zie ik. #Dagjesvolk
Of als Ajax zo gescoord had tegen elke willekeurige club in de eredivisie.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef TLC het volgende:
Vroeger vroeger, tijden veranderenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat maar. Jij komt ook niet zovaak op VBL zie ik. #Dagjesvolk
Zeg het ze Rolinhoquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef KingRoland het volgende:
jullie zeggen wel dat PSVers calimero's zijn, maar ik zie hier een hoop users die normaal voor Ajax juichen en de beslissing van de VAR nog steeds onterecht vinden.
Kijk lekker in de spiegel debielen.
boeewhooeeeeequote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
alle mensen die hier alleen maar matige gifjes posten en ajax bashen, klik op het kruisje rechtsboven aub. we hoeven jullie gezeik hier niet.
ziedendquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
alle mensen die hier alleen maar matige gifjes posten en ajax bashen, klik op het kruisje rechtsboven aub. we hoeven jullie gezeik hier niet.
Allemaal leuk en aardig maar jij reageert ook nooit terug.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef KingRoland het volgende:
jullie zeggen wel dat PSVers calimero's zijn, maar ik zie hier een hoop users die normaal voor Ajax juichen en de beslissing van de VAR nog steeds onterecht vinden.
Kijk lekker in de spiegel debielen.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
bij dezequote:Op woensdag 13 februari 2019 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar jij reageert ook nooit terug.
Ik vind het vooral wonderbaarlijk dat zoveel ekte ajacieden een internetforum prefereren op zo’n avond boven de kroeg of het stadion.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
Eens kijken...kunnen we hier iets mee? Denk het niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
Zo dan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik zit voller dan GGMM's moeder op een doorsnee zaterdagavond.
Maar ik ben er weer #teamviesdik
Schaamt je vrouw niet voor je?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik zit voller dan GGMM's moeder op een doorsnee zaterdagavond.
Maar ik ben er weer #teamviesdik
Zeg het ze! Die droeftoeters!quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |