jullie 2 zijn ook mijn goede vrienden dus dat is wel aardigquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef Coco. het volgende:
Davy en ik zijn in ieder geval voor Ajax.
Opruimingquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef Zipportal het volgende:
De NS meldt al aanrijdingen op A'dam CS.
Ook als ze tegen PSV spelen?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef Coco. het volgende:
Davy en ik zijn in ieder geval voor Ajax.
AZ heeft in het recente verleden anders behoorlijk wat punten gepakt voor NL.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef RipCity het volgende:
Eerder Feyenoord/az/Utrecht en dat soort teams hebben ons UEfa punten gekost.
Niet grappigquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef Zipportal het volgende:
Met een kratje bier op je stint van spoor 3 naar spoor 10 hoe of watquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef Zipportal het volgende:
nee tuurlijk nietquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Waarom zou je het Ajax gunnen trouwens, zodat ze volgend jaar nog meer geld hebben?
De wat?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En de Briennoord meme mag wel zeker?
Tsja, dat Ajax de kansen met opportuniteitsvoetbal mist is ook een kwaliteitskwestie natuurlijk. Tweede helft is Ajax niet zo best, je had in de eerste het verschil moeten maken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:25 schreef Twiitch het volgende:
Vrij onverdiend maar je kon er op wachten. Ajax had op dit niveau gewoon al 1 of 2 goals moeten maken.
Real heeft de uitgoal, die vinden het wel prima nu
Bierstint, goed conceptquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met een kratje bier op je stint van spoor 3 naar spoor 10 hoe of wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |