Ja en zijn schoten ook.quote:
Daar dwingt ajax ze toe.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
wat speelt dat real schandalig defensief
Bang voor het grote Ajax.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Reguilon en Nacho F kunnen echt niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Real 1 aanval en 1 beest van een kansquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:45 schreef Evertjan het volgende:
@:wolfrolf kom dan posten in dit topic!
Terecht. Maar dat bestaat al bijna 50 jaar niet meer.quote:
twitter:edwinwinkels twitterde op woensdag 13-02-2019 om 21:04:50Al m'n Spaanse collega's denken dat Arena met witte vlaggetjes massaal eerbetoon aan Real Madrid brengt... https://t.co/Gc8xkMubKK reageer retweet
Real is toch weer onthutsend hoor. Dit had je toch gewoon op de DVDs kunnen zien?quote:
dat zeg ikquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:13 schreef Evertjan het volgende:
ze laten ajax uitrazen en slaan toe in het einde van de 1e helft
quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb ajax wel vaker 15 minuten goed zien voetballen
Waarom die PI, ik zou met een 6-2 best tevreden zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb ajax wel vaker 15 minuten goed zien voetballen
laat dat maar gewoon uitquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Valentijnsdagzou niet durven.. m’n rood pakske ligt al klaar.
quote:
twitchquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:17 schreef Digi_Djeff het volgende:
Heeft iemand een werkende stream?
Niets op Veronica website?quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:17 schreef Digi_Djeff het volgende:
https://www.veronicatv.nl(...)ajax-real-madrid%20/quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:17 schreef Digi_Djeff het volgende:
Ik denk dat jij niet goed wijs bentquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben erbij. Lastig voor wie ik ben, want Real is op exact dezelfde wijze een nare club als Ajax.
Ik denk dat Ajax gaat winnen
Dit boeit niemandquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben erbij. Lastig voor wie ik ben, want Real is op exact dezelfde wijze een nare club als Ajax.
Ik denk dat Ajax gaat winnen
Ziyech heeft inmiddels eenzelfde orgasmerende werking op sommige commentatoren als Messi. Die kunnen een kind doodschoppen en dan oreren ze nog over de mooie traptechniekquote:
eredivisiestreams.nl ? Reddit? veronica sitequote:Op woensdag 13 februari 2019 21:17 schreef Digi_Djeff het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:19 schreef -XOR- het volgende:
Vind trouwens wel dat er bij die nr 4 van Real een goede kop op zit. Zou op termijn een leuke opvolger zijn voor De Ligt. Eerst een jaartje ervaring opdoen bij Jong en er dan langzaam ingroeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |