Jij wel.quote:
Door het voetbal?quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is hier volledig stil op straat
Nee, ik was even een afwasje doen en ik heb voor lasagne gekozen, dus die gaat nu de oven in.quote:
Je hebt een keuze gemaakt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik was even een afwasje doen en ik heb voor lasagne gekozen, dus die gaat nu de oven in.
Nee, dat waren jouw woorden, ik zei: BIG deal.quote:
Ohw.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat waren jouw woorden, ik zei: BIG deal.
Dat is al heel wat, nu duurt het nog minimaal een half uur, maar dat overleef ik wel.quote:
Dat blijft toch een bijzonder fenomeen. Zeker in deze tijden en zeker in jouw stad.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit, of Scrut laat zijn geslachtsdeel zien
Dat is zo voorbij en dan lekker eten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is al heel wat, nu duurt het nog minimaal een half uur, maar dat overleef ik wel.
Is ie alweer aan de wandel?quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit, of Scrut laat zijn geslachtsdeel zien
Heb ik ondertussen tijd om de beesten hun eten te geven zodat ik daarna relaxt kan eten, niet dat ze aan mijn bord durven komen, maar gewoon rustig zonder gezeur.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is zo voorbij en dan lekker eten.
Ik snap het, ik heb ook een nog een kat.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik ondertussen tijd om de beesten hun eten te geven zodat ik daarna relaxt kan eten, niet dat ze aan mijn bord durven komen, maar gewoon rustig zonder gezeur.
Die twee van mij zitten naast mij, en kijken mij vrij indringend aan totdat ze krijgen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap het, ik heb ook een nog een kat.
Die van mij gaat voor mijn beeldscherm heen en weer lopen. En kijken ja.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die twee van mij zitten naast mij, en kijken mij vrij indringend aan totdat ze krijgen.
Zolang ik niets eet houden ze hun bek, maar ze willen dat van hun voor ik aan mijn eigen begin, en dat dwingen ze wel af.
Zou ik nu beginnen en hen niets vooraf geven dan kan ik niet relaxt eten dus, gezeur ten top...
Fluffy.quote:
Herkenbaar, met aars voor je neus.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die van mij gaat voor mijn beeldscherm heen en weer lopen. En kijken ja.
Ja. Dat is wel een dingetje bij ze.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Herkenbaar, met aars voor je neus.
Ik snap er ook niks van.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap niks van die commentator ook met zijn buitenspel
Tadic hinderde Courtois, dus nam deel aan het spel, dus stond buiten spel.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap niks van die commentator ook met zijn buitenspel
Jij bent gewoon tegen Ajaxquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tadic hinderde Courtois, dus nam deel aan het spel, dus stond buiten spel.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:45 schreef Voxs het volgende:
Oh we doen "kreten slaken"![]()
whieeheieeeeeeeeeeeeeeeee !
Ikke wel in ieder geval. En juichen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:45 schreef Voxs het volgende:
Oh we doen "kreten slaken"![]()
whieeheieeeeeeeeeeeeeeeee !
Lyzaquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja dat kan de enige verklaring zijn maar dat hinderen zag ik nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nog mooie kunstwerken gemaakt?quote:
Herkenbaar. Die twee van mij komen elke morgen om kwart over zeven op mijn kussen zitten, aan elke kant een. En dan met hun voorpootje op mijn gezicht tikken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die twee van mij zitten naast mij, en kijken mij vrij indringend aan totdat ze krijgen.
Zolang ik niets eet houden ze hun bek, maar ze willen dat van hun voor ik aan mijn eigen begin, en dat dwingen ze wel af.
Zou ik nu beginnen en hen niets vooraf geven dan kan ik niet relaxt eten dus, gezeur ten top...
Marsani.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:48 schreef Marsani het volgende:
[..]
Herkenbaar. Die twee van mij komen elke morgen om kwart over zeven op mijn kussen zitten, aan elke kant een. En dan met hun voorpootje op mijn gezicht tikken.
Bij mij ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:48 schreef Voxs het volgende:
Veel zinnigs komt er verder niet uit
Behalve : Cortez!!
Hocus pocusquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is wel een groot nadeel van de VAR dat kreng ziet ieder lul ding
Ehm..weet niet of je de laatste heb gezien? Pianospelend nichtje. Voor de rest een aantal die in de planning/beginstadium zitten en nog niet getoond kunnen worden.quote:
Wij zijn aardig op elkaar ingespeeld, een echt team, we komen er samen altijd redelijk uit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:48 schreef Marsani het volgende:
[..]
Herkenbaar. Die twee van mij komen elke morgen om kwart over zeven op mijn kussen zitten, aan elke kant een. En dan met hun voorpootje op mijn gezicht tikken.
Cortez is trouwens best zinnig! Onze hoop in bange tijden en dies en zulks.quote:
Vanaf de halve finales geldt ook de regel dat Real Madrid gewoon de CL moet winnen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:48 schreef Lyza666 het volgende:
Ik zal het spelletje wel even uitleggen aan de jongons.
Mja, soms zit het mee, nu behoorlijk tegen. Maar Ajax doet 't beter dan ik had gedacht. Goede eerste helft.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is wel een groot nadeel van de VAR dat kreng ziet ieder lul ding
Wel van een meisje met lang blond haar. Piano zegt me niets. Dus die misschien gemist. En de rest dus niet want die moet je nog tonen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ehm..weet niet of je de laatste heb gezien? Pianospelend nichtje. Voor de rest een aantal die in de planning/beginstadium zitten en nog niet getoond kunnen worden.
Moment ik upload even.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel van een meisje met lang blond haar. Piano zegt me niets. Dus die misschien gemist. En de rest dus niet want die moet je nog tonen.
Is het een voetballer dan? Ik heb namelijk geen idee wie het is.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Cortez is trouwens best zinnig! Onze hoop in bange tijden en dies en zulks.
Het is toch rustquote:
Oeh spannend.quote:
Dank je.quote:
Ik heb bij de grotere clubs altijd wel het idee dat ze wat harder zoeken om een tegendoelpunt af te keuren. En andersom bij een doelpunt voor.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanaf de halve finales geldt ook de regel dat Real Madrid gewoon de CL moet winnen.
OntFriend 'm!quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zit trouwens een Facebookfriend van mij in het VAR-busje.
Kortom, waar hebben we het over?quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb bij de grotere clubs altijd wel het idee dat ze wat harder zoeken om een tegendoelpunt af te keuren. En andersom bij een doelpunt voor.
Minimaal jaquote:
ontvrienden, nu!quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zit trouwens een Facebookfriend van mij in het VAR-busje.
Ze is een Amerikaans democratische congreswoman en geweldig.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het een voetballer dan? Ik heb namelijk geen idee wie het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: en toch nog niet helemaal af, ik zie dingen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Nee Tagliafico stond waarschijnlijk buitenspel in de 1e situatie...quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat stond ie duidelijk niet, dus dat is het niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Tagliafico stond waarschijnlijk buitenspel in de 1e situatie...
Oh wow.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze is een Amerikaans democratische congreswoman en geweldig.
Beetje overbelicht en door natheid wat glinstering hier en daar.
Is het ookquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:58 schreef Voxs het volgende:
Klinkt als enen terroristische organisatie : VAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |