Is het een voetballer dan? Ik heb namelijk geen idee wie het is.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Cortez is trouwens best zinnig! Onze hoop in bange tijden en dies en zulks.
Het is toch rustquote:
Oeh spannend.quote:
Dank je.quote:
Ik heb bij de grotere clubs altijd wel het idee dat ze wat harder zoeken om een tegendoelpunt af te keuren. En andersom bij een doelpunt voor.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanaf de halve finales geldt ook de regel dat Real Madrid gewoon de CL moet winnen.
OntFriend 'm!quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zit trouwens een Facebookfriend van mij in het VAR-busje.
Kortom, waar hebben we het over?quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb bij de grotere clubs altijd wel het idee dat ze wat harder zoeken om een tegendoelpunt af te keuren. En andersom bij een doelpunt voor.
Minimaal jaquote:
ontvrienden, nu!quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zit trouwens een Facebookfriend van mij in het VAR-busje.
Ze is een Amerikaans democratische congreswoman en geweldig.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het een voetballer dan? Ik heb namelijk geen idee wie het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: en toch nog niet helemaal af, ik zie dingen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Nee Tagliafico stond waarschijnlijk buitenspel in de 1e situatie...quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tadic hinderde Courtois, dus nam deel aan het spel, dus stond buiten spel.
Dat stond ie duidelijk niet, dus dat is het niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Tagliafico stond waarschijnlijk buitenspel in de 1e situatie...
Oh wow.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze is een Amerikaans democratische congreswoman en geweldig.
Beetje overbelicht en door natheid wat glinstering hier en daar.
Is het ookquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:58 schreef Voxs het volgende:
Klinkt als enen terroristische organisatie : VAR
Dank je!quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh wow.Ik had haar gezicht dus al wel gezien, alleen nog niet dat ie af was. Prachtig.
En dat eerste zegt me niets. Ik houd me helemaal niet bezig met politiek en zo de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |