Door het voetbal?quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is hier volledig stil op straat
Nee, ik was even een afwasje doen en ik heb voor lasagne gekozen, dus die gaat nu de oven in.quote:
Je hebt een keuze gemaakt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik was even een afwasje doen en ik heb voor lasagne gekozen, dus die gaat nu de oven in.
Nee, dat waren jouw woorden, ik zei: BIG deal.quote:
Ohw.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat waren jouw woorden, ik zei: BIG deal.
Dat is al heel wat, nu duurt het nog minimaal een half uur, maar dat overleef ik wel.quote:
Dat blijft toch een bijzonder fenomeen. Zeker in deze tijden en zeker in jouw stad.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit, of Scrut laat zijn geslachtsdeel zien
Dat is zo voorbij en dan lekker eten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is al heel wat, nu duurt het nog minimaal een half uur, maar dat overleef ik wel.
Is ie alweer aan de wandel?quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit, of Scrut laat zijn geslachtsdeel zien
Heb ik ondertussen tijd om de beesten hun eten te geven zodat ik daarna relaxt kan eten, niet dat ze aan mijn bord durven komen, maar gewoon rustig zonder gezeur.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is zo voorbij en dan lekker eten.
Ik snap het, ik heb ook een nog een kat.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik ondertussen tijd om de beesten hun eten te geven zodat ik daarna relaxt kan eten, niet dat ze aan mijn bord durven komen, maar gewoon rustig zonder gezeur.
Die twee van mij zitten naast mij, en kijken mij vrij indringend aan totdat ze krijgen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap het, ik heb ook een nog een kat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |