Vroegah was ik vies MAD!quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
Iedereen is toch altijd vies mad hier.
Jij bent echt mijn persoonquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:51 schreef Allures het volgende:
Vandaar dat die allebei mijn lievelings zijn
Dan moeten ze eens 8 uur voor een basisklas staan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:47 schreef Allures het volgende:
[..]
ik lees net in een ander topic dat je wat fout doet als je baan je geen energie geeft
Dino en hosti hebben geld.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik moet snel een rijke vent vinden zodat ik huisvrouw kan worden.
Je krijgt een quotemelding als je die aan hebt staan. Dat het groen is, is gewoon zodat het opvalt.quote:
De klimaatspijbelaars van Fokquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:38 schreef Elvi het volgende:
@:Allures dat is omdat we duurzaam zijn.
Jezus ik moeite doen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:08 schreef Debsterr het volgende:
@:CherryLips sorry ik was al naar huis maar zag je post net
Dat zijn van die mensen die in een alternatieve realiteit leven. Die waar je #succesvol bent in carrière, sociaal leven, hobby's, gezinsleven, gezondheid en whatever en dan nóg energie en tijd over hebt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:47 schreef Allures het volgende:
[..]
ik lees net in een ander topic dat je wat fout doet als je baan je geen energie geeft
Ben jij eentje van het type deezertje?quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die in een alternatieve realiteit leven. Die waar je #succesvol bent in carrière, sociaal leven, hobby's, gezinsleven, gezondheid en whatever en dan nóg energie en tijd over hebt.
Vervelend volk is dat.
En het kutste. Morgen staan ze weer zonder moeite om 4.15uur op.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die in een alternatieve realiteit leven. Die waar je #succesvol bent in carrière, sociaal leven, hobby's, gezinsleven, gezondheid en whatever en dan nóg energie en tijd over hebt.
Vervelend volk is dat.
"Ik loop elke dag een uur hard voor ik naar mijn werk ga. Dat geeft me energie!"quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:04 schreef JoeyT1 het volgende:
[..]
En het kutste. Morgen staan ze weer zonder moeite om 4.15uur op.
Teringlijers.
Ja, ik slaap te weinig. Overdag een uurtje inlassen is vast effectiever.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat doen ze vast nog eens tijdens het hardlopen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ik loop elke dag een uur hard voor ik naar mijn werk ga. Dat geeft me energie!"
VAL DOOD!
Ik krijg best energie van mijn werk, meestal dan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ik loop elke dag een uur hard voor ik naar mijn werk ga. Dat geeft me energie!"
VAL DOOD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |