Deze dan misschien? Al was Ed hier nog niet helemaal kaal.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zoek een nummer, maar ik heb weinig info helaas. Het was volgens mij een hit uit de jaren 90 (begin jaren 90?). Een snel nummer. Ik geloof met een beat. Ik geloof dat de zanger of een van de leden kaal is en ik herinner me dat clip een rode gloed heeft. Het is zo'n oh ja-nummer. Waarschijnlijk was het een band of artiest met 1 hit, want anders had ik me vast meer herinnert.
Lekker vaag, I know
Nee Live was het zeker nietquote:Op donderdag 30 mei 2019 15:32 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Deze dan misschien? Al was Ed hier nog niet helemaal kaal.
hij is kaal en van begin jaren 90, alleen geen rode gloedquote:
Was het in de avond? Als je nog weet hoe laat het ongeveer was anders misschien even terugluisteren met de linkjes van Slamfm hieronder. Als het even na 21.00 uur was, bedoel je misschien Robag Wruhme - Venq Tolep?quote:Op maandag 3 juni 2019 21:12 schreef Z het volgende:
Ik luisterde afgelopen zaterdag, bij toeval, naar Slamfm. Daar werd integraal een nieuwe house-plaat gedraaid. De producer, met een Slavische naam (iets als Radek) had in vier jaar niks uitgebracht. Het was vrij sfeervolle warme techno/house. Ik zou de plaat nog eens willen beluisteren maar weet de naam van de beste man niet meer...
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:21 schreef Antaris het volgende:
Ik zoek een jaren 90 trance/rave liedje dat door een vrouw wordt gezongen met krulhaar.
Ze zitten in een auto en zo nu en dan hangt ze uit het dak.
Volgens mij maken ze een trip.
De clip heeft veel weg van Da Hool - Meet her at the Love Parade.
Herkent iemand dit liedje?
Iemand ?quote:Op zondag 16 juni 2019 21:43 schreef IJsbergsla het volgende:
http://s000.tinyupload.co(...)62003923582152401587
Kan iemand me helpen aan de titel van dit nummer waarin het melodie gaat zoals wordt gefloten in de upload? Is een lied wat vaak op dancefestivals voorbij komt.
Bedankt voor het reageren, maar niet dit liedje.quote:
Doet me ook hier aan denken:quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:56 schreef Antaris het volgende:
[..]
Bedankt voor het reageren, maar niet dit liedje.
Als ik me goed herinner is het een groepje mensen en rijden naar een event.
Deze?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:01 schreef PIETR het volgende:
Dat muziekje, helemaal aan het begin van deze trailer, hoe heet dat?
Deze, vanaf 2:31?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:01 schreef PIETR het volgende:
Dat muziekje, helemaal aan het begin van deze trailer, hoe heet dat?
Jup, die zocht ik 😃 Dank!quote:
Ow shit, nu zit ik er ook meequote:Op donderdag 27 juni 2019 15:49 schreef HetDonkertAan het volgende:
Heb dit deuntje ingefloten. Is een bekend instrumentaal deuntje.
Iemand die weet hoe het heet?
https://vocaroo.com/i/s0aokGtfBfuz
quote:Op zondag 30 juni 2019 20:46 schreef maily het volgende:
Dit liedje .....
heeft een stukje melodie dat gebruikt is door iemand anders .....
In ieder geval de eerste 15 seconden.
Volgens mij wordt er in het andere liedje gezongen: "what you've got, what you've got ..... '"
Ik zoek dus dat andere liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |