Hoe is het met Witte Veder?quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me zo frustrerend, steeds niet goed kunnen slapen.Gelukkig heb ik dat nu wel onder controle.
Het zijn wel uniformmensen inderdaad, serving the country etc. Meestal zijn dat Republikeinen. Kelly kan wel eens belangrijk worden voor de Democratische partij. Zijn verhaal is natuurlijk aansprekend en zijn campagnepunten lijken me ook wel aanslaan "climate change, affordable health care, the stagnation of wages, job growth and the economy". Hij is natuurlijk ook een anti-gun figuur.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De hele familie droeg uniformen. Dat vind ik als nazaat van anarchisten uit de Veenkoloniën wat 'raar'.
Ik kan alleen nooit uitslapen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gelukkigscheelt een hoop als je een beetje normaal slaapt
Apart is dat. In Nederlandse politiek speelt dat veel minder. Hier spreekt het vooral ter aanbeveling als je juist niet in dienst van de overheid was.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zijn wel uniformmensen inderdaad, serving the country etc. Meestal zijn dat Republikeinen. Kelly kan wel eens belangrijk worden voor de Democratische partij. Zijn verhaal is natuurlijk aansprekend en zijn campagnepunten lijken me ook wel aanslaan "climate change, affordable health care, the stagnation of wages, job growth and the economy". Hij is natuurlijk ook een anti-gun figuur.
Gaan die gedachten weg of worden die minder als je eruit gaat?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan alleen nooit uitslapen.Binnen een paar minuten nadat ik wakker ben, moet ik m'n bed wel uit vanwege allerlei angstgedachten.
Dat is wel heel naarquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan alleen nooit uitslapen.Binnen een paar minuten nadat ik wakker ben, moet ik m'n bed wel uit vanwege allerlei angstgedachten.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Er was een sperwer mét prooi, een Turkse tortel, de veranda opgevlogen . Tegen het glas. Ze lagen allebei munt.
Die worden wel minder als ik eruit ga, maar ik probeer altijd nog even lekker te liggen en dat gaat dus niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaan die gedachten weg of worden die minder als je eruit gaat?
Jee ook een ellende zegquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Meestal gaat het 's avonds wel een stuk beter gelukkig.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is wel heel naaraltijd een onrustig begin van de dag. Wordt het dan later minder, op bepaalde momenten? Of eigenlijk de hele dag door op die manier?
Doe ff een samenvattingquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zat vast gezogen in de Holleeder tapeswat een verhaal weer zeg
Is er zicht op dat je daar, door medicijnen bijvoorbeeld, vanaf kunt komen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Die worden wel minder als ik eruit ga, maar ik probeer altijd nog even lekker te liggen en dat gaat dus niet.
Dan ga je aan de borrel en de bong natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Meestal gaat het 's avonds wel een stuk beter gelukkig.
Automedicatie noemen ze dat in de hulpverlening. Daar worden ze niet blij van.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan ga je aan de borrel en de bong natuurlijk
quote:
Neuh, ik probeer nu juist van medicijnen af te komen, die hebben niet echt geholpen. Bij sommige mensen gaat het over, bij sommige niet. Maar proberen er ondertussen het beste van te maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is er zicht op dat je daar, door medicijnen bijvoorbeeld, vanaf kunt komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |