Nee, ze zijn niet massief. Er zijn er ook wat gesneuveld tijdens de installatie.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie kapot gaan als je er een ouwerwetse stuiter op laat vallen..
of zijn het massief glazen bollen ?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk mijn hand even voor die uitlaat houden om te testen hoed dat voelt.
Zou Scrute in brand vliegen of is alleen zijn arm dan alleen weg?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]Het is maar goed dat we hier geen lanceercomplexen hebben dan.
Scrut is dan helemaal weg. Daar vind je niets meer van terug.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou Scrute in brand vliegen of is alleen zijn arm dan alleen weg?
Bah wat lelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:07 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja die vreselijke dingenAmsterdam what were you thinking
mooie kloertjesquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, dat is hier echt heel vlakbijDat valt me dan al niet eens meer op.
Oh. Zo heet dus. Nee dat moeten we niet hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrut is dan helemaal weg. Daar vind je niets meer van terug.
Welterusten Gooddeal.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:11 schreef Gooddeal het volgende:
GB is laat vanavond.Have fun alvast, En welterusten.
Ze zijn ook nog Bordeauxrood geweest, geloof ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Had ze uit m'n geheugen verdrongen
Trustenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:11 schreef Gooddeal het volgende:
GB is laat vanavond.Have fun alvast, En welterusten.
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 12-02-2019 om 14:00:05New: Mark Kelly, retired astronaut and the husband of Gabby Giffords, has just announced that he is running for Senate in Arizona against Republican Martha McSally. https://t.co/FbInwRqh8m reageer retweet
Twee uurtjes, had wel langer gewild maar kreeg versitequote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je vandaag dan weer overdag geslapen?
Dat is al beter dan turkwaaaze, denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog Bordeauxrood geweest, geloof ik.
Veel ex-astronauten hebben wel een klap van de molen gehad.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:14 schreef Recce het volgende:
Ex-astronaut Mark Kelly gaat proberen Senator van Arizona te worden. Lijkt me wel een hele geschikte figuur.twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 12-02-2019 om 14:00:05New: Mark Kelly, retired astronaut and the husband of Gabby Giffords, has just announced that he is running for Senate in Arizona against Republican Martha McSally. https://t.co/FbInwRqh8m reageer retweet
Lijkt me zo frustrerend, steeds niet goed kunnen slapen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Twee uurtjes, had wel langer gewild maar kreeg versiteMaar morgen dagje vrij dus geen nood verder
O, morgen vrij. Dat is wel lekker dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Twee uurtjes, had wel langer gewild maar kreeg versiteMaar morgen dagje vrij dus geen nood verder
Een paar wel ja, maar deze niet. Kijk dat filmpje maar, als je daar aan twijfelt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel ex-astronauten hebben wel een klap van de molen gehad.
Dat wel, maar het bleef lelijke troep.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is al beter dan turkwaaaze, denk ik
De hele familie droeg uniformen. Dat vind ik als nazaat van anarchisten uit de Veenkoloniėn wat 'raar'.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Een paar wel ja, maar deze niet. Kijk dat filmpje maar, als je daar aan twijfelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |