dat is best wel een leuke combinatie.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat doe je daar op? Toch geen Nutella
Allebei eten voor baby's.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:53 schreef KingRoland het volgende:
Stelling: Pannenkoeken > poffertjes
JR is toch geen 12 meer?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Eentje met kaas-spek, eentje met nutella (op een banaanpannenkoek boh), eentje met aardbeienjam en vaak nog een experimentpannenkoek met iets willekeurigs uit de koelkast.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
ik beschouw GGMM als een goede vriend.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:55 schreef Lange_Lans het volgende:
GGMM wordt vaak gementioned. @:GGMM
Zilveruitjes met Yokidrink?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eentje met kaas-spek, eentje met nutella (op een banaanpannenkoek boh), eentje met aardbeienjam en vaak nog een experimentpannenkoek met iets willekeurigs uit de koelkast .
Sjaak was weer vies mad op Van Boekelquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze toch mooi de analyse van Sjaak Swart horen.
Nee heb het wel eens met Boursin geprobeerd volgens mij.quote:
Sjaak is altijd zo heerlijk hypocriet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Sjaak was weer vies mad op Van Boekel
Een keertje doodgaan staat wel op de planning.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:57 schreef KingRoland het volgende:
Nee, maar jongens even zonder dollen.
JR heb je nog plannen voor de toekomst?
Wat insinueer je?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:57 schreef KingRoland het volgende:
en alleen goede vrienden beantwoorden zulke berichtjes @:lange_lans
owja paar dagen geleden had ik het daarover met een paar maten, maar eigenlijk wil ik wel het eerst dood gaan uit de groep lijkt me best eenzaam om als laatste over te blijvenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een keertje doodgaan staat wel op de planning.
3 uur 's nachts Japan is 19:00 in Nederland. Dan is GGMM meestal aan de koffie..quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik beschouw GGMM als een goede vriend.
als ik ooit problemen krijg met mijn toekomstige vrouw dan lijkt hij mij de persoon die ik om 3 uur snachts een berichtje kan sturen.
wanneer niet is een goede vraag coco. zou me niets verbazen als Jojo en René samen 0.3% vormen van het totaal verbruik in NL per jaarquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
3 uur 'snachts Japan is 19:00 in Nederland. Dan is GGMM meestal aan de koffie..
Ik had laatst een droom dat dankzij een ongeluk met een hijskraan een NS-treinstel ondersteboven in het water viel en ik iedereen zag verzuipen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
owja paar dagen geleden had ik het daarover met een paar maten, maar eigenlijk wil ik wel het eerst dood gaan uit de groep lijkt me best eenzaam om als laatste over te blijven
of je kan altijd zelfmoord plegen wanneer je als laatste overgebleven bent, maar liever in je slaap dood dan anders
Zolang het maar niet over Ajax gaat is hij volgens mij echt zo'n allervriendelijkst opaatje die alles best vindt en met zijn kleinkinderen naar Artis gaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sjaak is altijd zo heerlijk hypocriet.
Wel zo'n opa die het de hele tijd over vroeger heeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang het maar niet over Ajax gaat is hij volgens mij echt zo'n allervriendelijkst opaatje die alles best vindt en met zijn kleinkinderen naar Artis gaat.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang het maar niet over Ajax gaat is hij volgens mij echt zo'n allervriendelijkst opaatje die alles best vindt en met zijn kleinkinderen naar Artis gaat.
Veel waarheden in deze 2 postsquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel zo'n opa die het de hele tijd over vroeger heeft.
Dat doen alle opa's.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel zo'n opa die het de hele tijd over vroeger heeft.
Artisquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij mijn opa viel dat wel mee eigenlijk.quote:
Ze hebben een aantal verblijven wel goed gerenoveerd.quote:
Als geboren Rotterdammer kan ik iedereen Artis aanraden BOVEN Blijdorp.quote:
ja eten moet je daar niet halen. alsof je voor de bios ook eten binnen haaltquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het eten is wel smerig duur daar.
Ja goh.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het eten is wel smerig duur daar.
wildlandsquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die nieuwe dierentuin in Emmen is pas kut.
Achtbaan in een dierentuin
Oh shit.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, maar jou nemen we niet serieus. Dit is waarschijnlijk weer een nieuwe act.
Vorig jaar geweest, groot gedeelte is overdekt met glas en je loopt je de tyfus van de ene kant naar de andere kant..quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die nieuwe dierentuin in Emmen is pas kut.
Achtbaan in een dierentuin
Zelf eten meenemen naar de bios is voor ongelofelijke paupers.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja eten moet je daar niet halen. alsof je voor de bios ook eten binnen haalt
altijd van tevoren, want die prijzen slaan nergens op
Bioscoop haal ik vaak nog wel popcorn, maar zo vaak ga ik niet dus dan doe ik het meer voor de bioscoop experience.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja eten moet je daar niet halen. alsof je voor de bios ook eten binnen haalt
altijd van tevoren, want die prijzen slaan nergens op
Muah valt dan wel weer mee qua eten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja goh.
Heel Amsterdam is smerig duur.
Blijdorp ken ik niet, maar ik zal je advies opvolgen en er niet heengaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Als geboren Rotterdammer kan ik iedereen Artis aanraden BOVEN Blijdorp.
Zie mijn KLB-topic voor meer informatie daar aangaande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |