quote:
omdat er niemand is die dit suggereert vermoed ik dat er ineens een fijne oplossing is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:34 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom bied Chris haar eigen huisje aan voor de dakloze, makkelijk er een ander mee op te zadelen, en zelf lekker in haar eigen bedje slapen
ik open nooitquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Ik wachtte expres met posten omdat ik geen nieuwe wilde openen. Ik wist niks. Maar het duurde nu toch wat lang. Dus maar wat verzonnen
Komen zo kartonnen dozen of een brug binnen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
omdat er niemand is die dit suggereert vermoed ik dat er ineens een fijne oplossing is.
Krijg ook het idee dat Christel niet veel mag vertellen, op vragen die Merel aan haar stelden ontweek ze ook antwoord te geven.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:33 schreef chufi het volgende:
Duidelijk dat het een FEBO dingetje is.. We mogen GG Merel en Kristel niet meer horen
Een liefdesbrug met fietslootjes en een zwarte fietsenmarktquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:38 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Komen zo kartonnen dozen of een brug binnen?
En terecht. Wie goed doet, goed ontmoet...Go Erik!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:39 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Het lukt Tim maar niet om Erik voor zich aan het werk te krijgen.
Kwam daarstraks al bij Erik vertellen dat hij het kippen(?)hok of dat andere hok een deur in wilde zetten en dat wordt zijn lab.
Hij stuurde aan op: Kom je helpen?
Erik: Ik wil je later wel helpen maar eerst hier bezig
Tim heeft nog niet echt wat gedaan volgens mij en hij komt bij Erik. Het lukt niet echt met de schroeven.
Helaas. Erik loopt niet met hem mee
ja zoiets of....... een hele luxe camper en dan eens kijken wie er ineens allemaal hun bed af willen staan..dan gg alsquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:38 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Komen zo kartonnen dozen of een brug binnen?
gebrek aan b12 of vit Dquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:35 schreef chufi het volgende:
Die Adriaan moet eens naar de dokter.. Hij heeft nu al dagen de hele dag koppijn.. Iets zegt mij dat ie niet zo heel gezond bezig is
Leugens.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Uhhhquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:42 schreef Toweler het volgende:
[..]
Rode loper wat denken jullie hier dan??
Heeft hij net gedaan. Lotus en Franny aangesproken op het pizza eten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:43 schreef DKUp het volgende:
Brandon kan best onaardig zijn, benieuwd of hij wat gaat zeggen tegen Franny.
zwerfjochies ?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:44 schreef chufi het volgende:
Kristel die zich druk maakt om wat ze aan moet bij zwerfjochies
Wat heeft die rode loper daar mee te maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:42 schreef Toweler het volgende:
[..]
Rode loper wat denken jullie hier dan??
De dames mochten eten wat ze wilde, ze deden het niet om af te vallen maar om een goed lijf te krijgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:34 schreef Zeyina het volgende:
Brandon nu ook weer tegen Lotus: Over. Hij weet het wel hoor.
Lotus: Wat dan?
Gaat Brandon de dames aanspreken op pizza eten terwijl ze met het killerbody gebeuren bezig zijn?
Dat is wat ik 'proef' uit Brandon zijn opmerkingen tegen Franny en Lotus
Workout moet nog wachten denk ik. Want Shelley is nog steeds haar nagels aan het vijlen.
Daar is ze volgens mij al meer dan een uur mee bezig.
Eerst in de loods. Toen tijdens bijeenkomen ivm daklozen praatje en daarnet zat ze op haar bed nog te vijlen
Buiten weglachen en de dieren verzorgen kan je ze op weinig positiefs betrappen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heeft hij net gedaan. Lotus en Franny aangesproken op het pizza eten.
Ze lachen het weg.
Zelfs Mike zei: En niemand die zegt. Ja je hebt gelijk. Gewoon zwijgen he.
Ja. Maar wel met grenzen natuurlijk. En pizza gaat daar wel over heen denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De dames mochten eten wat ze wilde, ze deden het niet om af te vallen maar om een goed lijf te krijgen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De dames mochten eten wat ze wilde, ze deden het niet om af te vallen maar om een goed lijf te krijgen.
Omdat hij hen er in coachtquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat dus.
En waarom zou Brandon zich daar ineens mee moeten bemoeien eigenlijk ?
Ik denk dat meeeten aan de hamburgers met daarop een shitload aan mayo en sausen en een witbroodje, ook best wel veel rotzooi bevatquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Maar wel met grenzen natuurlijk. En pizza gaat daar wel over heen denk ik.
Zijn ze net geweestquote:
Ohh. Gohh. Echt waar?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat meeeten aan de hamburgers met daarop een shitload aan mayo en sausen en een witbroodje, ook best wel veel rotzooi bevat
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:49 schreef espri het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan en was weer schrikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat me raden Lotus? Ik heb het uitgezet kan haar niet meer aanhorenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:45 schreef espri het volgende:
Is echt niet aan te horen dat achterlijke gehinnik, jeetjemina zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Ja echt verschrikkelijk, ben ook maar naar Ger en Jens gegaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
laat me raden Lotus? Ik heb het uitgezet kan haar niet meer aanhoren
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:51 schreef PTLe het volgende:
Dit vond ik op het internet , en goed geschreven .wel even in een spoiler gedaan
Wonder boven wonder blijft de groenvoorziening geruime tijd uit beeld totdat Tim dreigt door te slaan.... dat jens door Tim geïntimideerd mag worden mochten we wel van meegenieten idd....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top stuk!Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
Hiske afspraak met psycholoog zeker.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:57 schreef yaello het volgende:
Hiske komt Christel even awkward succes wensen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:51 schreef PTLe het volgende:
Dit vond ik op het internet , en goed geschreven .wel even in een spoiler gedaan
heel goed geschreven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make trouble not war
doet ze altijd, Chris onzeker maken als ze weg moet , of iets anders belangrijks moet gaan doenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:02 schreef espri het volgende:
Hiske zegt ook op zeer kattige toon dat het vestje? bij Chris raar staat.
Ze gaat sportenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske gaat sporten veel plezier zegt Chris doe diegene aar je blij van wordt..... ja zegt Hiske met haar meest zielige stemmetje
Hij zit toch niet in Utrecht?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De kans lijkt mij vrij groot, dat ze met Robert terugkomt .....
Goffer zijn ze wel goed wijs daar ? her voorjaar komt er aan , laat ze lekker op straat dit is een druppel op de gloeiende plaat , maar goed dit is mijn idee, geen idee of ik dit mag zeggenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daklozenopvang, nieuwe puppie/ bewoner uitkiezen
hij schrijft net op facebook dat hij bezig is met zijn radio station.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niet te hopen met die eikel .quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij schrijft alleen maar onzin, dus dat zegt niets denk ik ....quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:13 schreef Alocanda het volgende:
hij schrijft net op facebook dat hij bezig is met zijn radio station.
radio utopia...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
hij schrijft net op facebook dat hij bezig is met zijn radio station.
Lijkt me geweldig nog een haantje erbij. Hij wil Jessie helpen maar ik denk niet dat Jessie tegen een Robert kan.quote:
Jawel hoor, 2 maanden terug stond hij er.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Den Haag, ik heb hem alleen een jaar niet meer gezien bij De Bijenkorf
Die komt er denk ik niet meer in.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lucky youquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:17 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Jawel hoor, 2 maanden terug stond hij er.
Daar denkt Robert Utopia duidelijk anders over.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:18 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Die komt er denk ik niet meer in.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Tim is verder gaan trainen om een beest te worden............
voorbereiding voor de buiten wereldquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Tim is verder gaan trainen om een beest te worden............
Utopia en dus Talpa doen alleen maar aan het exploiteren van leed ten bate van hun eigen inkomsten verder interesseert het hun geen bal, qua ethiek en beschaving is het zo min allemaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:13 schreef PTLe het volgende:
[..]
Goffer zijn ze wel goed wijs daar ? her voorjaar komt er aan , laat ze lekker op straat dit is een druppel op de gloeiende plaat , maar goed dit is mijn idee, geen idee of ik dit mag zeggen
alleen happie hamburger is versquote:
Je avatar...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:21 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
voorbereiding voor de buiten wereld
is in niks een sportvrouw nooit geweest ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:22 schreef Angelique61 het volgende:
Voordat Hiske zoveel aan sport heeft gedaan, is ze maar een stijve hark vind ik..
Helemaal niksquote:
vanavond weer happie hamburgerquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Zullen we eens op een rijtje zetten wat Jens de gehele dag zo doet......
normaal 12 uur tochquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog een uurtje de tijd, na 13.30 uur niet meer denk ik.
Die teddyjunk doet werkelijk waar helemaal niets...Ow wacht, met Jessie mee lullen....quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:26 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
vanavond weer happie hamburger
dat ze er maar een keer een goede natte flodder in mag laten, dan houdt ze misschien een keer op, vies kindquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:16 schreef renevanlaaren het volgende:
franny aan het touwtje springen, ik verwacht elk moment een scheet
Jij hebt die gemaakt.......?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij blijft leuk hè![]()
[ afbeelding ]
Daar zul je niet veel papier aan verspillenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Zullen we eens op een rijtje zetten wat Jens de gehele dag zo doet......
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij blijft leuk hè![]()
[ afbeelding ]
Ik zag nog net zijn voeten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Er is een man bezig in de Silo met de stroomkabels
quote:
Wie is dat?quote:
Erik en Merel zijn al paar weken bezig met die bus vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu snap ik het, Erik vanmorgen over dat hij graag campers wil verbouwen,
en nu moet er opeens een bus komen om om te bouwen ....
Lees mijn bericht, waar jij op reageerdequote:
Jessie kwam met een boot binnen..quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Erik en Merel zijn al paar weken bezig met die bus vinden
Mike is een elektricien die geen groepen aan kan leggenquote:
Mike is vaak een lapzwans, maar hij doet meer dan Gerrit en Jens bij elkaar.......quote:
Ik vind Erik wel leuk ......................somsquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Dik in de schulden en er vraagt er één geld voor een bus.....lol
I know, maar is het een talpa medewerker die eigenlijk niet in beeld mag of door de bewoners ontvangen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lees mijn bericht, waar jij op reageerde
Hebben Jens,Jessie en Gerrit neer gelegd, omdat ze denken dat er een prinses binnen komt als nieuwe inwoner of iets in die strekkingquote:
Denk dezelfde lui als gisteren, waren 4 mannen bezig met geul verder graven enzquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
I know, maar is het een talpa medewerker die eigenlijk niet in beeld mag of door de bewoners ontvangen?
Erik is geen drammer.....Leuk is weer een te groot woord....quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:33 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik vind Erik wel leuk ......................soms
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dezelfde lui als gisteren, waren 4 mannen bezig met geul verder graven enz
G Middag Kanjerquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Erik is geen drammer.....Leuk is weer een te groot woord....toppertje
Er was gisteren al ergens een plaatje hier van de 'enorme' meterkast die er al stondquote:
Genoeg vrijwilligers te vinden denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Geen geld, maar wel iemand aannemen die Adriaan gaat helpen....
Dit is idd zo opzichtig he............quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik voel een scriptje aankomen, die assistente van Kletsie uit deel 1 .....
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik voel een scriptje aankomen, die assistente van Kletsie uit deel 1 .....
Wat dacht je van 3 x per dag poepen en 6 x piesen , en geen handjes wassenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:35 schreef danaqui het volgende:
Erik![]()
Hij is met Jessie in gesprek wie Adje kan helpen met bakken, Jessie zegt Fran? Erik nee die moer 2 keer per dag op stok
![]()
Ow zeker dat er mensen zijn die dat vrijwillig zouden doen...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Genoeg vrijwilligers te vinden denk ik
Dat zei Erik niet maar inddquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:37 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat dacht je van 3 x per dag poepen en 6 x piesen , en geen handjes wassen
Ik heb ze ook geen woord over betalen horen praten. Ze zouden ook wel gek zijn. Die schuimpies doen het voor niets. Als ze maar even in beeld komen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Genoeg vrijwilligers te vinden denk ik
Nou geef je op...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ze ook geen woord over betalen horen praten. Ze zouden ook wel gek zijn. Die schuimpies doen het voor niets. Als ze maar even in beeld komen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:40 schreef PTLe het volgende:
Misschien ook iemand die de koffie gratis komt branden , en alles gaat regelen ..... geen bus geen geld maar de koffie mag weer wel ik snap er echt niets mee van ?
Ben je nu oprecht verbaast......Kun je dicht bij Jessie in de buurt zijn is het nog niet goed..quote:
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is idd zo opzichtig he............
Ja ik dus ook , maar dan neem ik geen koffie van 25 euro de kilo maar 10 euro meer dan genoeg voor Segafredo Espresso Casa 1kgquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik moet overal voor betalen.....
Hij zei gisteren tegen de metro dat hij niet gecertificeerd is.quote:
Over het gesprek tussen Jessie en Erik om iemand van buitenaf aan te nemen om Adriaan te helpen...quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:44 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja ik dus ook , maar dan neem ik geen koffie van 25 euro de kilo maar 10 euro meer dan genoeg voor Segafredo Espresso Casa 1kg
Er ging gisteren een verhaal op FB (...), dat hij slechts het opruimhulpje was op dequote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:45 schreef Alocanda het volgende:
Hij zei gisteren tegen de metro dat hij niet gecertificeerd is.
Van de beroepen op de Utopia pagina klopt niet veel en ik heb hem zelf nooit horen zeggen dat hij diploma's heeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Er ging gisteren een verhaal op FB (...), dat hij slechts het opruimhulpje was op de
bouwplaats, en dat hij bij zijn laatste klus ontslagen is, voor wat het waard is natuurlijk.
Wat erg, laat die jongen gaan, staat op exploderenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:49 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie tegen Adriaan: Lag je je af te trekken?
Adriaan: Nee. Wel gewoon met mijn hand er op
Hij is in ieder geval geen elektricien want dan had hij met gemak daar zelf die groepenkast aan kunnen leggenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Van de beroepen op de Utopia pagina klopt niet veel en ik heb hem zelf nooit horen zeggen dat hij diploma's heeft.
En nooit wat zien doen met elektra. Behalve haspeltjes her en der neer gooien.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Van de beroepen op de Utopia pagina klopt niet veel en ik heb hem zelf nooit horen zeggen dat hij diploma's heeft.
Jessie kwam hem vertellen dat hij iemand gaat zoeken om hem te helpen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wat erg, laat die jongen gaan, staat op exploderen
En brullen dat hij elektricien is. Ik geloof er geen bal vanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En nooit wat zien doen met elektra. Behalve haspeltjes her en der neer gooien.
Ook een oud bewoner uit Utopia 1quote:
Er staat me zelfs bij dat bij die andere meterkast John meer gedaan heeft dan Mike.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
En brullen dat hij elektricien is. Ik geloof er geen bal van
nou Jessie mondje open maar smullie smulliequote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hij heeft die 750 euro gekregen dan moet hij dit ook besteden aan dat eco gedoe.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:39 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Het lukt Tim maar niet om Erik voor zich aan het werk te krijgen.
Kwam daarstraks al bij Erik vertellen dat hij het kippen(?)hok of dat andere hok een deur in wilde zetten en dat wordt zijn lab.
Hij stuurde aan op: Kom je helpen?
Erik: Ik wil je later wel helpen maar eerst hier bezig
Tim heeft nog niet echt wat gedaan volgens mij en hij komt bij Erik. Het lukt niet echt met de schroeven.
Helaas. Erik loopt niet met hem mee
Klopt. Maar het is iedere keer maar weer een deceptiequote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb nog nooit zo erg naar een nieuwe inwoner verlangd als nu met deze debielen ....
Heb dat gevoel al zo'n 8 maanden en ik ben elke keer weer teleurgesteld als er een nieuwe binnenkwamquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb nog nooit zo erg naar een nieuwe inwoner verlangd als nu met deze debielen ....
Ik begrijp de goede bedoeling, maar iets meer 'privacy' in de opmerking was gepast geweest. Alhoewel ik vraag mij af of de bewoners zich nog wel ergens voor schamenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jessie kwam hem vertellen dat hij iemand gaat zoeken om hem te helpen.
Hij wist niet dat Adriaan in bed lag. Ging eerst andere deel van de caravan in waar hij Adriaan niet vond
Ik dacht hetzelfde, laat die man ff liggen en kom later terugquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja, zeker, zie Frannie en Jens .....quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:54 schreef Zeyina het volgende:
Klopt. Maar het is iedere keer maar weer een deceptie
Het is iedere keer een tegen valler DGK dus wat zou er dit keer anders zijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom de groep dat geld niet terug haalt zolang hij er nog niet mee doet waar het voor bedoeld isquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:54 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij heeft die 750 euro gekregen dan moet hij dit ook besteden aan dat eco gedoe.
en niet bestaande dingen toe eigenen en van het geld wat hij over heeft een ring kopen
Waar dan?quote:
Mee eens, maar op dit moment is alles beter dan dit hopeloze elftal ....quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:56 schreef Dotteke het volgende:
Het is iedere keer een tegen valler DGK dus wat zou er dit keer anders zijn?
Daar is maar 610 euro van over. (Tenminste wat Tim in zijn zak heeft)quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:54 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij heeft die 750 euro gekregen dan moet hij dit ook besteden aan dat eco gedoe.
en niet bestaande dingen toe eigenen en van het geld wat hij over heeft een ring kopen
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zeker, zie Frannie en Jens .....![]()
Dan maar een Ivan, Billy, Ruud, Bronno of Tamlyn erin ...
11. ik vind er 14 waardelozen in zittenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mee eens, maar op dit moment is alles beter dan dit hopeloze elftal ....
Oke, en wie zijn fbquote:
Ga er dan maar vanuit dat die nieuwe zich snel onder de debielen gaat begeven....quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gevonden, die reactie er onder ook weerquote:
Inderdaad, door dat filmpje waarin ik Jens tegen Tim zag schelden ben ik ook finaal afgekapt op Jensquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
11. ik vind er 14 waardelozen in zitten
De grootste Jessie
Dan Tim
Dan Merel
Dan Franny
Dan Brandon
en zo volgt de rest
Het is drie keer niks wat daar zit
Erik en Jens zijn nog een beetje te pruimen maar sinds Jens zijn scheld partij naar Tim is hij bij mij een eind in waarde gezakt
En dat wilt nog steeds de financieen overnemen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daar is maar 610 euro van over. (Tenminste wat Tim in zijn zak heeft)
100 euro betaald aan dansleraar volgens Tim (wat niet waar is, want Jessie had overzicht en facturen opgevraagd bij dansleraar
40 euro gisteren aan pizza
300 euro heeft Tim er aan uitgegeven op internet. En toen bleek dat dat metalen hok niet kon/mocht is hij er niet achter aan gegaan om dat geld terug te krijgen.
Daar is Jessie nog over bezig om dat terug te krijgen van wat ik begreep.
Het boeide Tim niet, want is geld van de BV
Sorry, ik haal het zo weg .....quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:03 schreef Crabapple het volgende:
Inderdaad, door dat filmpje waarin ik Jens tegen Tim zag schelden ben ik ook finaal afgekapt op Jens
Echt ongelooflijkquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:04 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En dat wilt nog steeds de financieen overnemen.
wegmisbruikers inlichtenquote:
Nee, laten staan!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, ik haal het zo weg .....
relnichtje jensquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Omdat hij denkt als finance man veilig te zijn voor de stemmingen nu zijn bruiloft niet kan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:04 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En dat wilt nog steeds de financieen overnemen.
Ik ga er vanuit dat we dat wel een keer gaan zien op tv........quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:03 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen op Facebook: oreert Christel er vrolijk op los alsof ze de troonrede voordraagt...hilarisch!
Jens is het slaafje van Jessie...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:03 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Inderdaad, door dat filmpje waarin ik Jens tegen Tim zag schelden ben ik ook finaal afgekapt op Jens
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jens is een doortrapt ventje. Toen hij op z'n eerste dag zei dat hij twee gezichten kan hebben, lachte ik hem uit. Maar als ik hem nu zie handelen, krijg ik af en toe ook de rillingen ja. Dat het tegen Tim gericht is, vind ik dan weer minder erg.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:03 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar hij zei er ook bij dat men wel heeft moeten pitchen waar hij het voor gaat gebruiken en heeft daar het vertrouwen van de groep mee beschaamdquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:13 schreef Dotteke het volgende:
Ger zegt over het geld wat Tim heeft gekregen gewoon besteed mag worden aan wat hij wil
Ik denk dat Jens nog valser is als Timquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:14 schreef yaello het volgende:
[..]
Jens is een doortrapt ventje. Toen hij op z'n eerste dag zei dat hij twee gezichten kan hebben, lachte ik hem uit. Maar als ik hem nu zie handelen, krijg ik af en toe ook de rillingen ja. Dat het tegen Tim gericht is, vind ik dan weer minder erg.
Maar Gerrit gaat de discussie natuurlijk niet starten. Hij zal wel weer bommetjes droppen bij anderequote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar hij zei er ook bij dat men wel heeft moeten pitchen waar hij het voor gaat gebruiken en heeft daar het vertrouwen van de groep mee beschaamd
Dat wordt nog wel een puntje, aldus Gerrit
dus ik moet fan van jens gaan wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik denk dat Jens nog valser is als Tim
Dat zou zomaar kunnen. Ze hebben in ieder geval allebei een veel te grote waffelquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik denk dat Jens nog valser is als Tim
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dus ik moet fan van jens gaan worden
Fritsie, je gaat mij toch niet vertellen dat je Jens een aanwinst vind voor dit Utopia...quote:
quote:
Was Shel haar idee toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:24 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Is op zoek naar een bus die Erik kan renoveren en er dan (verassend) een b&b van te maken
Hij gaat daar samen met Merel in wonen is de bedoeling.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:24 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Is op zoek naar een bus die Erik kan renoveren en er dan (verassend) een b&b van te maken
En dan niet de soepbus voor de zwevers maar de poepbusquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Gelukkig voor Franny want die zat maar te wachten op het busje
[ afbeelding ]
Ik heb Jens 10x liever dan Jessie of Timquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Fritsie, je gaat mij toch niet vertellen dat je Jens een aanwinst vind voor dit Utopia...
Hoorde dat ook maar ook als doel b&b, hadden ze nog niet dus vermeldenswaardigquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij gaat daar samen met Merel in wonen is de bedoeling.
De een voor en de ander achter of zoiets
Dakterras er op etc
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:27 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Hoorde dat ook maar ook als doel b&b, hadden ze nog niet dus vermeldenswaardig
De omschrijving was zo gedetailleerd dat de regie er een SL in gooitquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:29 schreef Danchelle het volgende:
Eric maakt er wat moois van:
Volgens hem komt er een blonde stoot van 25 binnen met grote borsten en ze is ook nog vegan.
Haha, de blonde stoot stond vast al klaar. Is hard weg gerendquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
De omschrijving was zo gedetailleerd dat de regie er een SL in gooit
emmer water met soppie om je handen in te wassen en emmer water voor bij de producten werkt ook prima..mits het schone nog voor niks anders gebruikte emmers zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:21 schreef Crabapple het volgende:
Nu nog een wateraansluiting in de caravan
klopt en een kaarsje aansteken zouden zequote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:31 schreef Mohitah het volgende:
Ff wat anders. Dacht dat ze vandaag krentebollen gingen eten ivm opa van Brenda die vandaag wordt begraven maar heb niemand er meer over gehoord. Zijn ze natuurlijk al lang weer vergeten.
Dan moet het haast Billy wel zijn....quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:31 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Haha, de blonde stoot stond vast al klaar. Is hard weg gerend
als billy borst vergroting heeft gehad..quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan moet het haast Billy wel zijn....
Stilstaand gebruikt water is een bacteriebron, gaat niets boven 'vers' water.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
emmer water met soppie om je handen in te wassen en emmer water voor bij de producten werkt ook prima..mits het schone nog voor niks anders gebruikte emmers zijn
Grappig, moment heeft net plaatsgevonden, maaik heeft niet de hele groep erbij geroepen, strategisch?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:31 schreef Mohitah het volgende:
Ff wat anders. Dacht dat ze vandaag krentebollen gingen eten ivm opa van Brenda die vandaag wordt begraven maar heb niemand er meer over gehoord. Zijn ze natuurlijk al lang weer vergeten.
Had het net geschreven en hoorde Mike in de silo erover. Hebben min stilte gedaan..is wel netjesquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
klopt en een kaarsje aansteken zouden ze
SStttttt. Alles kan daar hequote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
emmer water met soppie om je handen in te wassen en emmer water voor bij de producten werkt ook prima..mits het schone nog voor niks anders gebruikte emmers zijn
Maare die ovens.. leuk maar zoveel electra tegelijk aanzetten gaat alkeen met krachtstroom, en dat was toch nog niet aangelegd??
En naar de wens van Erik, met flinke knoppen erop.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als billy borst vergroting heeft gehad..
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:31 schreef Mohitah het volgende:
ja ,maar in de hoeveel hedendie a3 moet gaan bakken staat het maar 5 min stil hoor..quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:41 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Stilstaand gebruikt water is een bacteriebron, gaat niets boven 'vers' water.
Er wordt wat gesmokkeld met de budgetten ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:46 schreef spapaars het volgende:
Hadden ze nog een reservepotje ergens liggen om een hele bakkerij te kopen?
Doen ze via promotie, als ik het goed begrijpquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:46 schreef spapaars het volgende:
Hadden ze nog een reservepotje ergens liggen om een hele bakkerij te kopen?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En naar de wens van Erik, met flinke knoppen erop.
Ik weet dat ik blijf vallen over het gebrek aan hygiëne daar.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja ,maar in de hoeveel hedendie a3 moet gaan bakken staat het maar 5 min stil hoor..
En een bakker wast ook niet iedere 5 min zijn handen..
Meeste koks en dergelijke hebben een theedoek aan hun combuis hangen om ff snel de handen aan af te vegen
Jens is the brother from another mother van Huub.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:47 schreef PTLe het volgende:
Geweldig filmpje![]()
wil je met me tongen of niet , steek je tong in die kut vriendin van je
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Walgelijke tering kop die Timquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:47 schreef PTLe het volgende:
Geweldig filmpje![]()
wil je met me tongen of niet , steek je tong in die kut vriendin van je
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk, ze moeten toch wat verzinnen om het verhaallijn van eeuwig geldgebrek te verantwoorden.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:47 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Doen ze via promotie, als ik het goed begrijp
Ik dacht promotie..quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er wordt wat gesmokkeld met de budgetten ga ik vanuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |