G Middag Kanjerquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Erik is geen drammer.....Leuk is weer een te groot woord....toppertje
Er was gisteren al ergens een plaatje hier van de 'enorme' meterkast die er al stondquote:
Genoeg vrijwilligers te vinden denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Geen geld, maar wel iemand aannemen die Adriaan gaat helpen....
Dit is idd zo opzichtig he............quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik voel een scriptje aankomen, die assistente van Kletsie uit deel 1 .....
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik voel een scriptje aankomen, die assistente van Kletsie uit deel 1 .....
Wat dacht je van 3 x per dag poepen en 6 x piesen , en geen handjes wassenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:35 schreef danaqui het volgende:
Erik![]()
Hij is met Jessie in gesprek wie Adje kan helpen met bakken, Jessie zegt Fran? Erik nee die moer 2 keer per dag op stok
![]()
Ow zeker dat er mensen zijn die dat vrijwillig zouden doen...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Genoeg vrijwilligers te vinden denk ik
Dat zei Erik niet maar inddquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:37 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat dacht je van 3 x per dag poepen en 6 x piesen , en geen handjes wassen
Ik heb ze ook geen woord over betalen horen praten. Ze zouden ook wel gek zijn. Die schuimpies doen het voor niets. Als ze maar even in beeld komen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Genoeg vrijwilligers te vinden denk ik
Nou geef je op...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ze ook geen woord over betalen horen praten. Ze zouden ook wel gek zijn. Die schuimpies doen het voor niets. Als ze maar even in beeld komen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:40 schreef PTLe het volgende:
Misschien ook iemand die de koffie gratis komt branden , en alles gaat regelen ..... geen bus geen geld maar de koffie mag weer wel ik snap er echt niets mee van ?
Ben je nu oprecht verbaast......Kun je dicht bij Jessie in de buurt zijn is het nog niet goed..quote:
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is idd zo opzichtig he............
Ja ik dus ook , maar dan neem ik geen koffie van 25 euro de kilo maar 10 euro meer dan genoeg voor Segafredo Espresso Casa 1kgquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik moet overal voor betalen.....
Hij zei gisteren tegen de metro dat hij niet gecertificeerd is.quote:
Over het gesprek tussen Jessie en Erik om iemand van buitenaf aan te nemen om Adriaan te helpen...quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:44 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja ik dus ook , maar dan neem ik geen koffie van 25 euro de kilo maar 10 euro meer dan genoeg voor Segafredo Espresso Casa 1kg
Er ging gisteren een verhaal op FB (...), dat hij slechts het opruimhulpje was op dequote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:45 schreef Alocanda het volgende:
Hij zei gisteren tegen de metro dat hij niet gecertificeerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |