quote:
omdat er niemand is die dit suggereert vermoed ik dat er ineens een fijne oplossing is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:34 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom bied Chris haar eigen huisje aan voor de dakloze, makkelijk er een ander mee op te zadelen, en zelf lekker in haar eigen bedje slapen
ik open nooitquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Ik wachtte expres met posten omdat ik geen nieuwe wilde openen. Ik wist niks. Maar het duurde nu toch wat lang. Dus maar wat verzonnen
Komen zo kartonnen dozen of een brug binnen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
omdat er niemand is die dit suggereert vermoed ik dat er ineens een fijne oplossing is.
Krijg ook het idee dat Christel niet veel mag vertellen, op vragen die Merel aan haar stelden ontweek ze ook antwoord te geven.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:33 schreef chufi het volgende:
Duidelijk dat het een FEBO dingetje is.. We mogen GG Merel en Kristel niet meer horen
Een liefdesbrug met fietslootjes en een zwarte fietsenmarktquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:38 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Komen zo kartonnen dozen of een brug binnen?
En terecht. Wie goed doet, goed ontmoet...Go Erik!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:39 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Het lukt Tim maar niet om Erik voor zich aan het werk te krijgen.
Kwam daarstraks al bij Erik vertellen dat hij het kippen(?)hok of dat andere hok een deur in wilde zetten en dat wordt zijn lab.
Hij stuurde aan op: Kom je helpen?
Erik: Ik wil je later wel helpen maar eerst hier bezig
Tim heeft nog niet echt wat gedaan volgens mij en hij komt bij Erik. Het lukt niet echt met de schroeven.
Helaas. Erik loopt niet met hem mee
ja zoiets of....... een hele luxe camper en dan eens kijken wie er ineens allemaal hun bed af willen staan..dan gg alsquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:38 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Komen zo kartonnen dozen of een brug binnen?
gebrek aan b12 of vit Dquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:35 schreef chufi het volgende:
Die Adriaan moet eens naar de dokter.. Hij heeft nu al dagen de hele dag koppijn.. Iets zegt mij dat ie niet zo heel gezond bezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |