ik wil "ik Willem" wel live doen met de bandquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:41 schreef maily het volgende:
Vrijdag te gast in Kink Kafe: Bob Fosko
De Raggende Mannen zijn terug met hun nieuwe album 'Alles Kleeft'. Op dit moment zijn ze bezig met hun afscheidstournee. Zanger Bob Fosko is ernstig ziek en zoekt daarnaast hulpzangers die hem kunnen bijstaan tijdens de concerten. Caféhouder Tim Op het Broek ontvangt Fosko aanstaande vrijdag in het KINK Kafé. Samen kijken ze terug op zijn tijd met de jazzpunk band en praten over de nieuwe plaat. Natuurlijk wordt er ook genoeg gebruld en geragd.
Ik heb de manne in utrecht gezien erg toffe show, gelijk alles kleeft gekochtquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:41 schreef maily het volgende:
Vrijdag te gast in Kink Kafe: Bob Fosko
De Raggende Mannen zijn terug met hun nieuwe album 'Alles Kleeft'. Op dit moment zijn ze bezig met hun afscheidstournee. Zanger Bob Fosko is ernstig ziek en zoekt daarnaast hulpzangers die hem kunnen bijstaan tijdens de concerten. Caféhouder Tim Op het Broek ontvangt Fosko aanstaande vrijdag in het KINK Kafé. Samen kijken ze terug op zijn tijd met de jazzpunk band en praten over de nieuwe plaat. Natuurlijk wordt er ook genoeg gebruld en geragd.
Tot 23 uur en dat was al standaard toch?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb ik het nou goed dat ze inmiddels latere avond programmering hebbengoed bezig
Of ben ik helemaal abuis?
Ik dacht dat ik gisteren henk hoorde afsluiten en daarna iemand anders (jasper?) hoorde overnemen... maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tot 23 uur en dat was al standaard toch?
Dat staat dan niet op de programmeringquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gisteren henk hoorde afsluiten en daarna iemand anders (jasper?) hoorde overnemen... maar ik kan het mis hebben.
Dat idee had ik ook, of henk stopte eerder (heb niet op de klok gekeken)quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat staat dan niet op de programmering
Inderdaad dikke primaquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
De muziek wordt steeds afwisselender, de rotatie is verlaagd. Prima.
DEUTCHLAND!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:49 schreef Handleiding het volgende:
[..]
3x in de ochtendshow de nieuwe Rammstein draaien
Ik heb die vanmorgen twee keer achter elkaar gehoord ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:49 schreef Handleiding het volgende:
[..]
3x in de ochtendshow de nieuwe Rammstein draaien
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Denk je dat we realtime meelezen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:
Het wordt steeds beter jaquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:05 schreef moralia het volgende:
Ik voel me weer helemaal thuis bij Kink in ieder geval. Heerlijke zender waarbij ik vermoed dat Michiel Veenstra en Jasper Leijdens inmiddels de hardst werkende mannen van de nationale radio moeten zijn. Die zijn volgens mij echt elke dag te horen. Geen bezwaar overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |