abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184973465
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 08:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou nou poeh poeh, hij heeft er wel een miljoen aan verdiend!.. wel 1 einz miljoen!... zijn bedrijf als geheel dan.

Wat is dat "grof geld" verdienen zeg. :')

Dat is peanuts.
De gemiddelde beurshandelaar die speculeert in olie verdient dat op 1 dag.
Maar laat die hansworst nu een van de velen zijn. Dan zie je hoeveel honderden miljarden er in de klimaatleugen omgaan, en als die linkse mongolen hun zin krijgen wordt dat alleen maar meer.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184973736
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:15 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Maar laat die hansworst nu een van de velen zijn. Dan zie je hoeveel honderden miljarden er in de klimaatleugen omgaan, en als die linkse mongolen hun zin krijgen wordt dat alleen maar meer.
Precies, maar het gaat ook niet alleen om geld maar ook over controle en macht. Plus het is een mooie afleiding zodat de mensen zich daar druk om gaan maken en niet kijken naat belangrijkere zaken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2019 15:34:45 ]
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:38:09 #153
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_184973789
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:34 schreef Piva het volgende:

[..]

Precies, maar het gaat ook niet alleen om geld maar ook over controle en macht. Plus het is een mooie afleiding zodat de mensen zich daar druk om gaan maken en niet kijken naat belangrijkere zaken.
Voor het laagopgeleide volk is er de voetbal en talentenjachten om ze af te leiden, de hoger opgeleiden krijgen klimaatfabels.
The End Times are wild
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:41:42 #154
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_184973846
In mijn tijd maakten klimaatgekkies (of hun voorgangers) ons onnodig bang voor kernwapens. Daar maakte ik me als kind dan ook zorgen over. Vooral omdat ze zeiden dat de Bom vast zou vallen en je dan langzaam zou kreperen aan straling. Toch wat onbezorgdheid uit mijn jeugd gestolen.
The End Times are wild
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:42:44 #155
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184973860
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:41 schreef LXIV het volgende:
In mijn tijd maakten klimaatgekkies (of hun voorgangers) ons onnodig bang voor kernwapens. Daar maakte ik me als kind dan ook zorgen over. Vooral omdat ze zeiden dat de Bom vast zou vallen en je dan langzaam zou kreperen aan straling. Toch wat onbezorgdheid uit mijn jeugd gestolen.
Gelukkig was er eigenlijk helemaal geen dreiging in de koude oorlog. Was enkel afleiding....
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:43:13 #156
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_184973869
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Gelukkig was er eigenlijk helemaal geen dreiging in de koude oorlog. Was enkel afleiding....
Natuurlijk was er wel dreiging. Maar wat lost het op om kinderen bang te maken voor een atoombom op hun dorp?
The End Times are wild
pi_184974316
quote:

[..]

Welke belangrijkere zaken?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 17:51:23 #158
80382 manny
30 is best veel
pi_184976782
quote:

[..]

noem eens 1 belangrijkere zaak dan de opwarming van de aarde en de gevolgen daar van voor de mens ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_184980475
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 14:40 schreef PiyeReloaded het volgende:
Massa-immigratie ís zo'n gevolg van klimaatverandering. Daarom is het vreemd dat de meesten die er niks tegen willen doen in dezelfde hoek zitten, die daar constant voor waarschuwt.
Ja die ene graad warmer wordt me echt te veel. Ik ga binnen afzienbare tijd naar Friesland verhuizen.
pi_184981067
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 12:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Want Joe Sandler Clarke houdt er geen eigen agenda op na?
Alleen ligt die agenda van Duk niet zo goed schijnbaar. Je kunt Duk in ieder geval niet betrappen op onkunde mbt Duitsland. Bovendien neemt hij ook linkse standpunten aan. Vrij genuanceerd allemaal. Ik hoor in iedergeval graag zijn mening en dan ben ik het er niet altijd mee eens.
pi_184981166
^^ dat is waar
  dinsdag 12 februari 2019 @ 21:23:29 #162
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184981531
Dus voor dit soort downies met asperger en depressies moeten we "de aarde redden"? :')

Ik vond Pippi en die meiden van Abba wel leuk maar dit chagerijntje uit Zweden mag van mij in de zon verbranden
pi_184981573
Die kinderen worden zeker gemanipuleerd en kinderen inzetten als emotionele chantage om je eigen zin door te drijven is ronduit verwerpelijk.
Wat niet wegneem dat de antropogene klimaatverandering aangepakt moet worden.
Daarbij wordt er echter vrijwel niet gesproken over het grootste probleem te weten het aantal mensen.

Als we destijds naar de Club van Rome hadden geluisterd waren de problemen veel minder geweest nu (al hadden ze zeker niet in alles gelijk).

Als overigens het bedrijfsleven daarbij niet wordt aangepakt is mijn motivatie om mee te werken minimaal.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_184981683
quote:
Klimaatspijbelaars stoppen even met spijbelen
De klimaatspijbelaars die vanavond een uur lang hebben gepraat met premier Rutte zwakken hun protest af. Ze gaan volgende week donderdag niet opnieuw actievoeren voor een beter klimaatbeleid.
https://www.ad.nl/politie(...)-spijbelen~a08da673/
w/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 12 februari 2019 @ 21:38:38 #165
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184981927
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 21:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

w/
Pussygeneration.
Waar zijn de stenengooiers en brandende fakkels gebleven?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184982199
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is niet willen, het is er schijt aan hebben dat het gebeurt

Het is vrij simpel. Zonder verduurzaming gaat de mensheid in de toekomst kapot. Dus loop je verduurzaming te frustreren dan faciliteer jij de vernietiging van de mensheid.

Leuker dan dat kunnen we het niet maken
De hoofdverantwoordelijken inzake decennialang wanbeleid inzake milieu zijn politici van de gevestigde partijen onder de druk van de bedrijfslobby.
Je boosheid is gericht op volstrekt de verkeerde groep mensen.

Toevallig de documentaire Beerput Nederland gezien?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 21:53:29 #167
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184982313
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 21:48 schreef Tanatos het volgende:

[..]

De hoofdverantwoordelijken inzake decennialang wanbeleid inzake milieu zijn politici van de gevestigde partijen onder de druk van de bedrijfslobby.
Je boosheid is gericht op volstrekt de verkeerde groep mensen.

Toevallig de documentaire Beerput Nederland gezien?
Dan ben je dus vast een groot voorstander van strenge milieumaatregelen en is er dus geen enkele reden om je verantwoordelijkheid niet ook te nemen.
pi_184982368
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 21:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Pussygeneration.
Waar zijn de stenengooiers en brandende fakkels gebleven?
Die hebben we met o&n al gehad.
pi_184982410
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 21:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan ben je dus vast een groot voorstander van strenge milieumaatregelen en is er dus geen enkele reden om je verantwoordelijkheid niet ook te nemen.
Dat is waar vrijwel iedere reactie over gaat helaas. Eigen verantwoordelijkheid ontkennen. Mijn probleem niet. Etc etc...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_184982445
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 21:24 schreef Tanatos het volgende:
Die kinderen worden zeker gemanipuleerd en kinderen inzetten als emotionele chantage om je eigen zin door te drijven is ronduit verwerpelijk.
Eerst voor de 1e Irak-oorlog (babies & incubators), toen voor de massamigratie (aangespoeld kind) en nu voor het klimaat. Ze zullen er van balen dat het kind nog niet gestorven is aan een (fictief) verband met klimaatverandering. Misschien kan ze nog uitdrogen op vakantie.
pi_184982768
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:19 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zure regen is een goed vb van kwalijke invloeden op het milieu waar wat aan gedaan kan worden.

'Dankzij de invoering van rookgasontzwavelingsinstallaties bij elektriciteitscentrales en raffinaderijen zijn emissies van zwaveldioxide in Nederland met 89% gedaald sinds 1980.'

...

'Dankzij deze maatregelen is de hoeveelheid zure regen in Nederland sterk afgenomen en is het proces van de bodemverzuring sterk vertraagd. Hoewel op bepaalde plaatsen herstel is te zien (zoals de terugkeer van bepaalde korstmossen in het bos), worden kritische depositieniveaus nog steeds overschreden, waarmee veel ecosystemen nog steeds risico lopen.[6] Ondanks alle maatregelen behoren Nederlandse emissieniveaus per km2 van bijvoorbeeld NOx toch nog tot de hoogste van Europa.[7]'

Maar wil je werkelijk een lijst van de negatieve gevolgen van klimaatverandering?
Hij is nogal lang namelijk.

Voor nu, kijk een naar 'ground zero' voor de zeespiegel stijging, Bangladesh bv.
Verzilting van gronden die landbouw onmogelijk maakt daar bv. Kortom, niet meer leefbaar voor de mensen daar.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)zelf-7229783-a301122
pi_184983430
quote:

Massa-immigratie ís zo'n gevolg van klimaatverandering. Daarom is het vreemd dat de meesten die er niks tegen willen doen in dezelfde hoek zitten, die daar constant voor waarschuwt.
Het speelt er een rol in ja, maar zeker niet de hoofdrol.
pi_184983506
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:51 schreef manny het volgende:

[..]

noem eens 1 belangrijkere zaak dan de opwarming van de aarde en de gevolgen daar van voor de mens ?
Overbevolking, wat er ook de oorzaak van is.
En dan vooral qua westerlingen.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 22:40:12 #174
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184983570
quote:

[..]

De bijdrage van de VS wordt nogal beïnvloed door klimaatsceptici. Het buiten schot houden van lucht- en scheepvaart door de belangen van bedrijven die klimaatsceptici gretig voor hun karretje spannen. Maar als een Zweeds meisje steun krijgt van een groene start-up, dan is dat het gevaar schijnbaar.

[..]

Want als je niet te vreten heb denk je bij jezelf laat ik met m'n lege maag een reis naar Europa ondernemen en hongersnood daar is uiteraard aan klimaatverandering toe te schrijven want daar hadden ze voorheen nooit last van?
pi_184983571
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 21:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja dat ben ik, maar niet alleen voor de consument maar ook voor het bedrijfsleven.
Dat zullen ze proberen door te belasten maar als ze te weinig verkopen gaat uiteindelijk de winstmarge gewoon omlaag.
Daarnaast moet de overbevolking aangepakt worden, daar ligt de kern van het probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')