En vergeet ruggengraatloos niet.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij het zien van de quote-alert wist ik dat je dit zou posten
Hoewel ik rekende op 'varken'. Maar vetklep dekt de lading ook
verleden tijd man.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige topic dat telt in deze reeks is 4045.
chinezen of Chinese wat kies je.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:11 schreef Saind het volgende:
Heb een nieuwe muis gekocht maar hij is me eigenlijk te klein
Waarom maken ze al die dingen toch voor van die chineze handjes
Chinezequote:Op maandag 11 februari 2019 10:11 schreef Saind het volgende:
Ik heb een Logitech G403, soort opvolger van de briljante MX518quote:Op maandag 11 februari 2019 10:11 schreef Saind het volgende:
Feyenoord winnaar van afgelopen weekend hè. Drie en twee punten ingelopen. HET KAN NOG!quote:
Maandagmorgen hè.quote:
Ach, doel voor mij was die TT. Die heb ik iig.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:25 schreef GGMM het volgende:
Beetje chagrijnig vandaag.
Dit uit ik door de 4 op rij te verpesten. Ook wel weer kinderachtig eigenlijk.
Nicequote:Op maandag 11 februari 2019 10:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach, doel voor mij was die TT. Die heb ik iig.
G700 hier, zo gewild dat hij inmiddels voor grof geld op Amazon gaatquote:Op maandag 11 februari 2019 10:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb een Logitech G403, soort opvolger van de briljante MX518
het moest chinezen zijnquote:Op maandag 11 februari 2019 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
chinezen of Chinese wat kies je.
Wat een verwarrende post om de dag mee te beginnen.
Heb een M330quote:
Ah die ken ik wel, maar het is inderdaad een laptopmuisje.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb een M330
maar dat blijkt dus een compact muis te zijn ofzo
nu al bijna blaren aan m'n pink, schuurt steeds over de tafel
wel van Bol dus ga hem terugsturen denk ik
welke moet ik halen voor full sizequote:Op maandag 11 februari 2019 10:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Ah die ken ik wel, maar het is inderdaad een laptopmuisje.
Ah die staan hier ook ja. Gore tyfusbomen hele auto onder de plakzooi elke keer.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De gemeente hier heeft iets moois gedaan: de bomen op de binnenplaats/parkeerplaats gerooid en gekapt zodat we nooit meer van die vieze groene plakkaten op de galerij hebben die je alleen met flink schrobwerk (en dikke bleek in heet water) wegkrijgtGenot.
walgelijk, natuurquote:Op maandag 11 februari 2019 10:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah die staan hier ook ja. Gore tyfusbomen hele auto onder de plakzooi elke keer.
Wow doe eens rustig.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:47 schreef Saind het volgende:
[..]
walgelijk, natuur
Ik zeg asfalteren. Al die gore sloten betegelen en chloorwater erin
Gewoon parkeerterrein van makenquote:Op maandag 11 februari 2019 10:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow doe eens rustig.
Triggerde mijn post de Groenlinksmensch in je of zo?
Wat is de beste live black starquote:Op maandag 11 februari 2019 10:47 schreef Saind het volgende:
[..]
walgelijk, natuur
Ik zeg asfalteren. Al die gore sloten betegelen en chloorwater erin
Het is dan ook parkeerterrein. Die bomen staan er voor de leuk. Binnenkort bij de VVE maar eens aankaarten.quote:
ook niet snel een idee,quote:Op maandag 11 februari 2019 10:43 schreef Saind het volgende:
[..]
welke moet ik halen voor full size
en dan niet 100 euro
Ja da's ook zoietsquote:Op maandag 11 februari 2019 10:50 schreef Elan het volgende:
Saind op Tweakers bij Pricewatch kan je ook op het formaat van je muis kijken, wat een godensite is dat toch ook.
https://tweakers.net/pric(...)2-hyperion-fury.html
Dit is in de klasse "groot" een van de goedkoopste modellen.
403 vind ik nog wel subtiel, maar deze is inderdaad wel lekker duidelijkquote:Op maandag 11 februari 2019 10:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja da's ook zoiets
Ik durf in het openbaar echt niet van dat soort game muizen te gebruiken man
Pfoequote:Op maandag 11 februari 2019 10:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is de beste live black star
Bomen zijn wel genot, maar niet als je je een paar keer per jaar de tyfus in moet werken om je stoepje mooi schoon te krijgen. Hoop dat ze er hier andere bomen voor in de plaats zetten, want anders is het wel een erg kale en karige bedoening.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is dan ook parkeerterrein. Die bomen staan er voor de leuk. Binnenkort bij de VVE maar eens aankaarten.
Wellicht via die weg bij de gemeente een bezwaarschrift indienen of ze weggekapt kunnen worden.
Hmmm ja okquote:Op maandag 11 februari 2019 10:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja da's ook zoiets
Ik durf in het openbaar echt niet van dat soort game muizen te gebruiken man
Ja die vond ik net ook op bol. Kan alleen geen foto vinden van de maat, denk ik dat morgen maar even langs de mediamarkt fiets om te kijkenquote:Op maandag 11 februari 2019 10:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm ja ok
https://tweakers.net/pric(...)thon-mouse-m705.html
Die krijgt goede reviews en is met 30 euro ook niet al te duur.
als je je hand erop hebt zie je het verschil toch niet tussen een game mouse en deze?quote:Op maandag 11 februari 2019 10:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm ja ok
https://tweakers.net/pric(...)thon-mouse-m705.html
Die krijgt goede reviews en is met 30 euro ook niet al te duur.
Ja maar je zit niet constant met je hand eropquote:Op maandag 11 februari 2019 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je je hand erop hebt zie je het verschil toch niet tussen een game mouse en deze?
Tnxquote:
Maakt me eigenlijk ook niet zo heel veel uit. Merk dat verschil niet echtquote:Op maandag 11 februari 2019 11:02 schreef Elan het volgende:
Die gamingmuizen hebben vaak wel een hogere dpi, dat is ook als je er alleen maar op zou werken een stuk aangenamer.
Dan weet je gelijk dat mao met een camera in je huis kan kijkenquote:Op maandag 11 februari 2019 11:07 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk debiel dat je voor Logitech zoveel moet betalen.
https://nl.aliexpress.com(...)-beaf-bbfb0ce5e9d4-3
Godverdomme 2 euro.
Mijn vorige Logitech, M500, was met een half jaar naar de klote ook nog. Linker muisknop naar de tyfus. Vind ik voor een muis van 35 euro ofzo toch ook wel frappantquote:Op maandag 11 februari 2019 11:07 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk debiel dat je voor Logitech zoveel moet betalen.
https://nl.aliexpress.com(...)-beaf-bbfb0ce5e9d4-3
Godverdomme 2 euro.
Camera in je muis?quote:Op maandag 11 februari 2019 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk dat mao met een camera in je huis kan kijken
Ik vertrouw ze niet
Ken ik van de snelwegafrit geloof ikquote:Op maandag 11 februari 2019 11:10 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)rd-brabant~aac6b339/
Vlakbij jou Saind.
Vast een rijkeluisdorp.quote:Op maandag 11 februari 2019 11:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ken ik van de snelwegafrit geloof ik
precies op de grens
Ik drink mijn vierde espresso van vandaagquote:Op maandag 11 februari 2019 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat nu op
Zit wat wafels van gisteren te eten op de bank met muziekje en bakkie
Gisteren bij die bierdocumentaire toen gingen ze bij een thuisbrouwer kijken dat was een ginger met een krulsnor en die stond naast die bak kokende wort op een djemba te spelen met 2 even debiele hipster vriendenquote:Op maandag 11 februari 2019 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik drink mijn vierde espresso van vandaag
Moet voor 14:00 iets opsturen en daarna heb ik 24 uur vrijDenk hele middag blowen en oude afleveringen star trek kijken
quote:
Waarom kijk jij echt áltijd Star Trek?quote:Op maandag 11 februari 2019 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik drink mijn vierde espresso van vandaag
Moet voor 14:00 iets opsturen en daarna heb ik 24 uur vrijDenk hele middag blowen en oude afleveringen star trek kijken
dat soort mensen zou je toch bijna uit het vliegtuig gooien.quote:Op maandag 11 februari 2019 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren bij die bierdocumentaire toen gingen ze bij een thuisbrouwer kijken dat was een ginger met een krulsnor en die stond naast die bak kokende wort op een djemba te spelen met 2 even debiele hipster vrienden
Dat was wel goede televisie hoor
quote:Op maandag 11 februari 2019 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren bij die bierdocumentaire toen gingen ze bij een thuisbrouwer kijken dat was een ginger met een krulsnor en die stond naast die bak kokende wort op een djemba te spelen met 2 even debiele hipster vrienden
Dat was wel goede televisie hoor
quote:Op maandag 11 februari 2019 11:41 schreef Saind het volgende:
[..]
brouwtv is ook echt top
Is de brouwer van Eanske, uit Enschede, echt top 3 slechtste brouwerijen van Nederland, die bij thuisbrouwers gaat filmen hoe ze brouwen
allemaal 300 views ofzo op youtube
Ik heb nooit echt gesprekken over Star Trek dus ook geen kansen om mezelf als Trekkie aan te duiden gelukkigquote:Op maandag 11 februari 2019 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Waarom kijk jij echt áltijd Star Trek?
Noem jij jezelf ook 'Trekkie' ? (Zo noemen mensen die fan zijn van die serie/films zich toch?)
quote:
Die gozer is ook zo'n heerlijke nerderige ongemakkelijke vent hèquote:Op maandag 11 februari 2019 11:44 schreef napoleonfour het volgende:
nu al goud die aflevering, doen alsof er een deurbel zit bij een houten schuttingdeur.
telefoon ook in borstzakquote:Op maandag 11 februari 2019 11:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Die gozer is ook zo'n heerlijke nerderige ongemakkelijke vent hè
perfect als presentator
Haha jaquote:Op maandag 11 februari 2019 11:44 schreef napoleonfour het volgende:
nu al goud die aflevering, doen alsof er een deurbel zit bij een houten schuttingdeur.
Die kerel is echt hilarischquote:
Echt 100% kans op kanker of gewoon een verhoogde kans?quote:Op maandag 11 februari 2019 11:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Die kerel is echt hilarisch
Hij maakt "lambiek". Dat noemt hij ook echt lambiek.
Het is alleen níet te zuipen en je krijgt er kanker van. Toen iemand hem er op wees dat hij emmers met weekmakers die niet voedselveilig zijn gebruikte met kokende wort werd hij kwaad en dreigde hij zijn facebook te verwijderen
Nou garantie op kanker zal wel nietquote:Op maandag 11 februari 2019 11:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt 100% kans op kanker of gewoon een verhoogde kans?
quote:Op maandag 11 februari 2019 11:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Die kerel is echt hilarisch
Hij maakt "lambiek". Dat noemt hij ook echt lambiek.
Het is alleen níet te zuipen en je krijgt er kanker van. Toen iemand hem er op wees dat hij emmers met weekmakers die niet voedselveilig zijn gebruikte met kokende wort werd hij kwaad en dreigde hij zijn facebook te verwijderen
wel kek hokkie.quote:Op maandag 11 februari 2019 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vriend van m had nog een keukenblokje in zn loods staan
Ga 3 fonteinen namaken loop je binnenquote:Op maandag 11 februari 2019 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
bij deze knorren zelfs 6k
crazy
hij is doorgebroken denk ik
Dat spul is vooral zo gewild omdat het niet echt na te maken isquote:Op maandag 11 februari 2019 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga 3 fonteinen namaken loop je binnen
waarom zou je dat namaken?quote:Op maandag 11 februari 2019 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga 3 fonteinen namaken loop je binnen
Hij komt bijna niet binnenquote:Op maandag 11 februari 2019 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
bij deze knorren zelfs 6k
crazy
hij is doorgebroken denk ik
Denk dat ze na de aflevering zijn begonnen met eerst binnengaan en dan aanbellen aan de schuttingquote:
Is wel professionele brouwerijquote:Op maandag 11 februari 2019 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar die presentator is dus eigenlijk een hobbybrouwer die de naam van zn brouwerijtje op zn overhemd drukt?
noujah als je kanker kan krijgen van zijn bende is het niet echt pro.quote:Op maandag 11 februari 2019 11:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Is wel professionele brouwerij
alleen heel amateuristisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |