Ah die ken ik wel, maar het is inderdaad een laptopmuisje.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb een M330
maar dat blijkt dus een compact muis te zijn ofzo
nu al bijna blaren aan m'n pink, schuurt steeds over de tafel
wel van Bol dus ga hem terugsturen denk ik
welke moet ik halen voor full sizequote:Op maandag 11 februari 2019 10:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Ah die ken ik wel, maar het is inderdaad een laptopmuisje.
Ah die staan hier ook ja. Gore tyfusbomen hele auto onder de plakzooi elke keer.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De gemeente hier heeft iets moois gedaan: de bomen op de binnenplaats/parkeerplaats gerooid en gekapt zodat we nooit meer van die vieze groene plakkaten op de galerij hebben die je alleen met flink schrobwerk (en dikke bleek in heet water) wegkrijgtGenot.
walgelijk, natuurquote:Op maandag 11 februari 2019 10:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah die staan hier ook ja. Gore tyfusbomen hele auto onder de plakzooi elke keer.
Wow doe eens rustig.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:47 schreef Saind het volgende:
[..]
walgelijk, natuur
Ik zeg asfalteren. Al die gore sloten betegelen en chloorwater erin
Gewoon parkeerterrein van makenquote:Op maandag 11 februari 2019 10:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow doe eens rustig.
Triggerde mijn post de Groenlinksmensch in je of zo?
Wat is de beste live black starquote:Op maandag 11 februari 2019 10:47 schreef Saind het volgende:
[..]
walgelijk, natuur
Ik zeg asfalteren. Al die gore sloten betegelen en chloorwater erin
Het is dan ook parkeerterrein. Die bomen staan er voor de leuk. Binnenkort bij de VVE maar eens aankaarten.quote:
ook niet snel een idee,quote:Op maandag 11 februari 2019 10:43 schreef Saind het volgende:
[..]
welke moet ik halen voor full size
en dan niet 100 euro
Ja da's ook zoietsquote:Op maandag 11 februari 2019 10:50 schreef Elan het volgende:
Saind op Tweakers bij Pricewatch kan je ook op het formaat van je muis kijken, wat een godensite is dat toch ook.
https://tweakers.net/pric(...)2-hyperion-fury.html
Dit is in de klasse "groot" een van de goedkoopste modellen.
403 vind ik nog wel subtiel, maar deze is inderdaad wel lekker duidelijkquote:Op maandag 11 februari 2019 10:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja da's ook zoiets
Ik durf in het openbaar echt niet van dat soort game muizen te gebruiken man
Pfoequote:Op maandag 11 februari 2019 10:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is de beste live black star
Bomen zijn wel genot, maar niet als je je een paar keer per jaar de tyfus in moet werken om je stoepje mooi schoon te krijgen. Hoop dat ze er hier andere bomen voor in de plaats zetten, want anders is het wel een erg kale en karige bedoening.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is dan ook parkeerterrein. Die bomen staan er voor de leuk. Binnenkort bij de VVE maar eens aankaarten.
Wellicht via die weg bij de gemeente een bezwaarschrift indienen of ze weggekapt kunnen worden.
Hmmm ja okquote:Op maandag 11 februari 2019 10:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja da's ook zoiets
Ik durf in het openbaar echt niet van dat soort game muizen te gebruiken man
Ja die vond ik net ook op bol. Kan alleen geen foto vinden van de maat, denk ik dat morgen maar even langs de mediamarkt fiets om te kijkenquote:Op maandag 11 februari 2019 10:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm ja ok
https://tweakers.net/pric(...)thon-mouse-m705.html
Die krijgt goede reviews en is met 30 euro ook niet al te duur.
als je je hand erop hebt zie je het verschil toch niet tussen een game mouse en deze?quote:Op maandag 11 februari 2019 10:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm ja ok
https://tweakers.net/pric(...)thon-mouse-m705.html
Die krijgt goede reviews en is met 30 euro ook niet al te duur.
Ja maar je zit niet constant met je hand eropquote:Op maandag 11 februari 2019 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je je hand erop hebt zie je het verschil toch niet tussen een game mouse en deze?
Tnxquote:
Maakt me eigenlijk ook niet zo heel veel uit. Merk dat verschil niet echtquote:Op maandag 11 februari 2019 11:02 schreef Elan het volgende:
Die gamingmuizen hebben vaak wel een hogere dpi, dat is ook als je er alleen maar op zou werken een stuk aangenamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |